کف کاذب

کف کاذب نوآوران ،خلاق، متخصص، پاسخگو

کف کاذب چیست؟

پایگاه خبری دنیای برند، کف کاذب سازه ای که با بکار گیری قطعات مختلف در سطح بالا تری از کف اصلی قرار می گیرد و فضای مناسبی را برای عبورتاسیسات فراهم می سازد. فضای زیر پنل ها حجم انبوهی از کابل و تجهیزات، را سازماندهی می کند. این سیستم در مراکز

صنعتی مدرن و حوزه های تخصصی مانند مراکز داده کاربرد دارد. کف کاذب از سه بخش اصلی: پنل، پایه و استرینگر تشکیل و یک ساختار خود ایستا با قابلیت های فراوان می باشد.

این ساختار کاذب را می توان در ارتفاع ۱۰ الی ۱۲۰ سانتی متر ایجاد کرد کرد. البته در ارتفاع های بالا تر نیز قابلیت تولید بصورتسفارشی را نیز دارد.  نوآوران کیان ارتباط پایدار تولید کننده  انواع کف کاذب آمادگی تولید مدل های مختلف محصول  را دارا می باشد.

 

 

انواع کف کاذب نوآوران:

کف کاذب سراوینل

فولادی

چوبی

آلومینیومی

شیشه.

سنگ.

کف کاذب سراوینل چیست؟

این محصول جدیدترین مدل ارائه شده با بازار است. محصولی انحصاری و با کیفیتی بی نظیر. قسمت اصلی پنل سراوینل از پلی وینیل کلراید فناوری شده تشکل شده است و این محصول را تبدیل به یک کف کاذب ضد آب کرده است. اطراف پنل با نوار های PVC به ضخامت ۲ میلیمتر و عرض ۳۵ میلیمتر دور گیری می شود و این روند باعث بالا رفتن طول عمر کف می گردد.

ویژگی های کف کاذب سراوینل:

سیستم زیر سازی این محصول از فولاد آبکاری شده و مقاوم در برابر رطوبت ساخته شده است.

۱۰۰% ضد رطوبت می باشد و مناسب با شرایط آب و هوایی مختلف می باشد. کف کاذب سراوینل قابلیت تحمل فشار های

نقطه ای و گسترده ای بالا  را دارد. روکش نهایی پنل با توجه به نوع کاربری و محل نصب متفاوت و قابل تغییر می باشد.

۱۰۰% آنتی استاتیک و نارسانا بوده و مناسب برای اتاق برق، مانیتورینگ و مراکز داده می باشد.

زیر سازی این مدل محصول کاملا ضد زلزله است و نیاز به متصل شدن به کف اصلی ساختمان ندارد.

سراوینل محصول ۱۰۰ ایرانی و دارای پرونده ثبت اختراع و مالکیت معنوی می باشد.

مقاوم در برابر تردد بالا بوده و با گذشت زمان از کیفیت آن کاسته نمی شود.

قابل شستشو با مواد شوینده اسیدی می باشد.

Innovative false floor creative expert responsive - کف کاذب نوآوران ،خلاق، متخصص، پاسخگومحصول انحصاری شرکت نوآوران کیان ارتباط پایدار.

کاربرد کف کاذب:

اتاق کنترل.

دیتا سنتر.

پست برق.

نیروگاه بزرگ.

آزمایشگاه.

بیمارستان.

سالن اجتماعات.

مراکز صنعتی و تجاری.

مناطق مسکونی.

کف کاذب فولادی:

این سیستم  به دو دسته توپر و توخالی تقسیم بندی می شود. از نظر ظاهری شبیه اما از لحاظ فنی باهم فرق دارند. در مدل توپر،  با استفاده از پر کننده بتن به طور یکنواخت در محصول ریخته می شود.که این کار باعث افزایش مقاومت و وزن پنل می گردد و محصول از پایداری جانبی زیادی برخوردار می شود. مدل توخالی با ضخامت بیشتری نسبت به توپر تولید می گردد، تا استحکام لازم را داشته باشد. به همین دلیل پنل های آن از نظر قیمتی باهم یکسان هستند. پشت پنل کف کاذب فولادی فرورفتگی های کروی شکل مشاهده می شود. که این ساختار مقاومت آن را بالا می برد.

Innovative false floor creative expert responsive 0 - کف کاذب نوآوران ،خلاق، متخصص، پاسخگوکف کاذب چوب:

این محصول از هسته چوبی چند لایه با چگالی تشکیل می شود. با استفاده از فولاد گالوانیزه یا فویل آلومینیومی زیر پنل را می پوشانند. لبه های پنل پوشش PVC می شود تا در برابر رطوبت مقاوم گردد. بنا به سلیقه مشتری از روکش PVC ، HPL ،

موکت و… استفاده می شود.

ویژگی های کف کاذب چوب:

جلوگیری از انتشار نویز اضافی.

مناسب برای محیط های با تردد متوسط.

قیمت مناسب.

وزن کم.

کف کاذب شیشه:

یکی از نوآوری های خلاقانه مهندسی است. با ظاهری زیبا در دکوراسیون داخلی تاثیر مثبت می گذارد. ساختار آن مطابق با استاندارد های بین المللی سند پلاست و شویی شده است. مدل شیشه با ایجاد اصطکاک تردد شما را آسان و از لیز خوردگی

در زمان بارندگی جلوگیری می کند. پنل محصول از سه لایه ساخته شده است. لایه اول کاملا ایمن و ضد لغزش، بنا بر درخواست مشتری امکان تولید رنگی آن وجود دارد. لایه زیرین مناسب برای نورپردازی و اجرای LED می باشد.

کف کاذب آلومینیوم:

قبل از تولید کف کاذب سراوینل این مدل طرفداران زیادی داشت. قیمت بالای آن باعث شد تا گزینه انتخابی بسیاری مراکز نباشد. از طرفی معایب دیگر، مراکز را وادار به کنار گذاشتن آن می کند. کف کاذب آلومینیومی عایق صدا نیست و در مکان های

پر صدا نمی تواند آکوستیک مناسبی باشد.

از مقاومت نقطه ای و گسترده برخوردار نمی باشد و تحمل وزن زیاد تجهیزات را ندارد. به دلیل وزن سبک و چهار نقطه برای اتصال پنل، دچار لغزش و سقوط می شود. اکسید شدن آلومینیوم به صورت تجزیه است. با گذشت زمان از لایه های نازک آن کم

شده و بی کیفیت می گردد.

ارتفاع کف کاذب:

ارتفاع کف کاذب با استفاده از پایه یا میله رابط تعیین می گردد. استاندارد کلی برای میزان فضا زیر سازه تعیین نشده است. زیرا این اصل بر اساس نیاز کاربر مشخص می گردد. جنس و ارتفاع پایه با نیاز شما همخوانی دارد. به طور کلی ارتفاع میله رابط از

۱۰ سانتی متر تا ۱۲۰ سانتی متر وجود دارد. پایه به تنهایی ارتفاع کف را مشخص نمی کند. ضخامت پنل، ارتفاع استرینگر، طول کلاهک تا قسمتی که مهره قفل شونده وجود دارد، ارتفاع تا روی کف کاذب را تشکیل می دهد.

عوامل موثر در قیمت کف کاذب:

هر مدل کف کاذب دارای قطعات متفاوتی است که مشمول هزینه خاصی می شود. جنس و میزان قطعات، مدل محصول، متراژ بر اساس متر مربع، نوع روکش و… قیمت نهایی را مشخص می کند. از نظر مدل محصول، آلومینیومی قیمت بیشتری نسبت به سراوینل دارد. نوع روکش باعث ایجاد تفاوت هزینه می شود. کفپوش HPL قیمت بالا تری نسبت به PVC دارد.

انواع کفپوش شامل :

روکش PVC.
HPL.
موکت.
سرامیک.
چمن.

ساختار کف کاذب:

پنل:

سطح رویی سیستم کف سازی را تشکیل می دهد. دارای تنوع زیادی است و بر اساس هر آب و هوا از نوع خاصی استفاده

می شود. با اضافه شدن روکش به سطح آن قابلیت های جدیدی به محصول اضافه می شود و عملکرد بهتری خواهد داشت.نام

گذاری کف کاذب بر اساس جنس پنل انجام می شود.

پایه :

از اجزای اصلی در سیستم زیر سازی کف متحرک می باشد. به طور کلی از جنس آلومینیوم . قابلیت تحمل وزن ۳۱۰۰ کیلوگرم

را دارد. امکان رگلاژ میله رابط باعث تراز ساختاری سیستم می شود.. تا از شل شدن سازه بعد از مدت زمانی تردد جلوگیری

کند.

استرینگر:

خط کش یا استیرینگر قوطی هایی از  فولاد آبکاری شده است. آنها با اتصال چهار سویه به کلاهک مانند پا بند عمل می کنند. تا از به هم ریختگی و تغییرات  در سازه جلوگیری شود.

کدام کف کاذب مناسب است؟

با توجه به مطالب بالا هر کف کاذب مناسب برای شرایطی خاص می باشد. مدلی که در مناطق گرم و خشک کارایی دارد نمی تواند نیاز های مناطق پر رطوبت را پاسخ دهد.

کف کاذب سراوینل: مناسب برای همه مناطق با شرایط آب و هوایی مختلف.

فولادی توپر: مناسب برای برای مناطق معتدل و دارای رطوبت متوسط.

آلومینیومی: مناطق نیمه مرطوب با تردد بسیار کم.

موکت: مناسب برای مناطق مسکونی و مهد کودک ها.

چمن: مناسب برای فضای باز و تفریحی و پشت بام و بالکن.

نکته مهم در نصب کف کاذب :

سیستم کف سازی به طور دائم تحت تاثیر تنش های مختلف است. با تردد روی سازه، فشار ها از پنل به استرینگر وارد می شود. بخشی از آن کاهش یافته و مابقی به کلاهک منتقل می شود. سپس کلاهک از جای خود درون میله رابط جابجا

می گردد. تا مقداری از فشار تخلیه شود. تنش های باقی مانده از پایه به کفشک منتقل می شود. در زمان نصب هرگز کفشک را به سطح زمین متصل نکنید تا این فشارها به طور کامل دفع شوند.

سوالات خود را مطرح کنید و تخصصی ترین پاسخ را دریافت کنید. شماره تماس  ۰۹۹۰۰۱۹۰۰۸۳  جهت مشاوره رایگان.

خرید مستقیم کف کاذب از کارخانه کف کاذب نوآوران

شرکت نوآوران کیان ارتباط پایدار جهت ارتباط مستقیم با مصرف کننده گان محترم راههای ارتباطی زیر را فراهم کرده است:

شماره های تماس با دفتر مرکزی کارخانه:

۰۳۱-۳۳۳۶۱۶۵۲

۰۳۱-۳۳۳۶۱۶۵۳

ارسال فکس مستقیم :

۰۳۱-۳۳۳۶۱۵۰۹

ارتباط مستقیم در واتساپ و سایر برنامه های ارتباطی :

۰۹۹۰۰۱۹۰۰۸۳

نمایشگاه دائمی کف کاذب نوآوران:

نمایشگاه دائمی کف کاذب نوآوران واقع در اصفهان – میدان جمهوری -خیابان امام خمینی، کوچه شماره ۸ ساختمان نوآوران پلاک ۲۶/۱ همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت ۹ الی ۱۶ پذیرای بازدید کننده گان محترم می باشد.

 کف کاذب نوآوران، خلاق، متخصص، پاسخگو

تمامی مواد و متریال های بکارگیری شده در تولید کف کاذب سراوینل ، از مواد اولیه با کیفیت داخل کشور تهیه می گردد تا گام کوچکی باشد در راستای حمایت از کالای با کیفیت ایرانی. نوآوران کیان ارتباط پایدار.

ارتباطتان پایدار.

با لبخند پاسخگوی شما هستیم….

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

How to have a great trip to Antalya 310x165 - چگونه سفری عالی به آنتالیا داشته باشیم؟

چگونه سفری عالی به آنتالیا داشته باشیم؟

برای سفری عالی به آنتالیا ابتدا باید اطلاعاتی کامل درمورد این شهر داشته باشید و یک برنامه‌ریزی دقیق انجام دهید تا بهترین سفر زندگی خود را تجربه کنید. در برنامه‌ریزی برای سفر به این شهر، انتخاب هتل خوب مانند هتل ونزیا پالاس دلوکس ریزورت آنتالیا، رزرو به‌موقع بلیط هواپیما آنتالیا و ... اهمیت دارد و باید توجه ویژه‌ای به آن‌ها داشته باشید. اگر قصد سفر به این شهر را دارید و در حال برنامه‌ریزی هستید، این مطلب را اتا انتها بخوانید تا با نکات ویژه یک سفر خوب به آنتالیا آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *