کلینیک پزشکی

چگونه تجربه بیمار بر موفقیت کلینیک پزشکی شما تأثیر می‌گذارد؟

پایگاه خبری دنیای برند، به مراحلی که بیمار برای پذیرش در کلینیک پزشکی شما طی می‌کند فکر کنید. در همان ابتدا، او با یک نفر در میز پذیرش ارتباط برقرار می‌کند، پس از آن یک پرستار و در نهایت یک پزشک. در حالی که هر یک از این کارکنان به دلیل تخصص خود مورد اعتماد هستند، آن‌ها همچنین بخشی از تجربه کلی بیمار هستند. به نظر شما تجربه بیمار چگونه بر موفقیت کلینیک پزشکی شما تأثیر می‌گذارد؟

این جایی است که خدمات مشتری وارد می‌شود. نگرش و آموزش کارکنان بیمارستان و امکانات رفاهی ارائه شده در طول اقامت بیمار در کلینیک تأثیر قابل توجهی بر تجربه و رضایت بیمار دارد. حتی کوچکترین تعامل یا ژست مهم است. اگر پزشک بد اخلاق باشد، یا اگر بیمار مجبور بود ساعت‌ها منتظر بماند تا به پزشک مراجعه کند، چنین مواردی بدون توجه به اینکه آیا مراقبت مناسب را دریافت کرده‌اند، می‌تواند تأثیر منفی بر روی تجربه بیمار بگذارد.

تجربه بیمار چگونه بر درآمد بیمارستان کلینیک اثر می‌گذارد؟

بیماران بیشتر به دنبال ارائه دهندگان مراقبت‌های بهداشتی هستند که بتوانند تجربه بی‌نظیری را برای پول و نیازهایشان به آن‌ها ارائه دهند. این در تغییر صنعت به سمت مراقبت مبتنی بر ارزش و بیمار محور منعکس شده است. این احتمال وجود دارد که به سراغ کسب‌وکاری بروید که نظرات خوب، امکانات اضافی و شهرت خدمات شگفت انگیز به مشتریان دارد.

یک تجربه ضعیف خطر از دست دادن بیماری را به همراه دارد که ممکن است برای نیازهای مراقبت‌های بهداشتی اضافی برگشته باشد که مستقیماً بر درآمد مطب تأثیر می‌گذارد. بسیاری از تجربیات ضعیف بیماران می‌تواند منجر به کاهش پایگاه مشتری شود که نه تنها خبر بدی برای نتیجه یک بیمارستان است، بلکه از اهداف و مأموریت بیمارستان نیز پشتیبانی نمی‌کند.

نکاتی برای بهبود تجربه بیمار و نتیجه نهایی

همه ما می‌دانیم که برای گرفتن یک بیمار جدید هزینه بیشتری نسبت به نگهداری بیمار موجود دارد، اما این کار را آسان‌تر نمی‌کند. به دست آوردن یک بیمار جدید فقط شروع یک رابطه طولانی مدت است. با این حال، ایجاد و حفظ این روابط به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد.

اگر بیماران خدمات خوبی از مطب شما دریافت نکنند، به احتمال زیاد ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی دیگری را خواهند یافت که بتواند انتظارات آن‌ها را برآورده کند یا از آن‌ها فراتر رود. بیماران نسبت به مراکز پزشکی که با آن‌ها تجربه منفی داشته‌اند کمتر بخشنده هستند و تمایل دارند تجربیات بد را برای مدت طولانی‌تری به خاطر بسپارند.

در اینجا چند نکته برای جلوتر ماندن از رقابت با بهبود تجربه بیمار آورده شده است:

  • با بیماران خود همدلی کنید: برای بهبود تجربه بیماران، تجربه مستقیم آن بسیار مهم است. برای رزرو نوبت آنلاین به وبسایت خود مراجعه کنید. ماشین خود را در جایی پارک کنید که بیمارانتان ماشین خود را پارک کنند. دستورالعمل‌های جهت را به دفتر خود بخوانید. از کادر پزشکی خود سؤال بپرسید. تو اتاق انتظارت بشین آیا با نشستن در اینجا احساس راحتی می‌کنید؟ آیا مسئول پذیرش هنگام ورود به شما خوشامد گفت؟
  • بهبود فرآیندها: یکی از بزرگترین شکایاتی که اکثر بیماران از تمرینات دارند، زمان تعیین یک قرار ملاقات است. در حالی که اکثر بیماران تأخیرهای گاه به گاه را بهانه می‌کنند، اما اگر آن‌ها به‌طور منظم در قرار ملاقات‌های برنامه ریزی شده خود تأخیر داشته باشند، ناراحت می‌شوند. گاهی اوقات، عوامل اداری ممکن است از کنترل شما خارج شوند. به عنوان مثال، قرار ملاقات‌ها می‌تواند کمی طولانی‌تر باشد، یا ممکن است برای رسیدگی به یک اورژانس پزشکی فراخوانده شوید. با این حال، اگر کارکنان شما به‌طور منظم عقب‌تر از برنامه کار می‌کنند، ممکن است زمان ساده‌سازی فرآیندها فرا رسیده باشد. شما نباید کاری کنید که بیمارانتان احساس کنند که در قرار ملاقات با آن‌ها عجله می‌کنید.
  • How does the patient experience affect the success of your medical clinic 01 - چگونه تجربه بیمار بر موفقیت کلینیک پزشکی شما تأثیر می‌گذارد؟شناخت و پاداش: این باید شعار شما باشد. کارکنان شاد، بیماران شادی را ایجاد خواهند کرد. کارکنان شما یکی از مهم‌ترین عوامل در دستیابی به رضایت بیمار هستند. تمام تلاش‌های شما برای بهبود مراقبت و تجربه بیمار بی‌ثمر خواهد ماند مگر اینکه کارمندان را آموزش ببینید. برنامه‌های قدردانی از کارکنان راه خوبی برای مشارکت دادن کارکنان، بهبود بهره‌وری و ایجاد انگیزه در آن‌ها برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان است. این برنامه‌ها باید شامل موارد اساسی مانند تمجید و قدردانی باشد. همچنین می‌توانید جوایزی را در قالب سوغاتی، کارت هدیه و غیره در نظر بگیرید.
  • کارکنان مناسب را استخدام کنید: بسیاری از شکایات بیماران به تجربیات ضعیف با کارکنان مربوط می‌شود تا خود مراقبت. اگرچه این ربطی به پزشک و درمان ارائه شده ندارد، اما شهرت کلینیک تحت تأثیر قرار می‌گیرد؛ بنابراین، بسیار مهم است که افرادی را استخدام کنید که به بیماران شما کمک کنند احساس راحتی کنند و از آن‌ها مراقبت شود. شما به کارکنانی نیاز دارید که آموزش دیده باشند تا نیازهای بیماران را در اولویت قرار دهند. هنگامی که تیم مناسبی را تشکیل دادید، باید آن‌ها را آموزش دهید تا به بیماران کمک کنید اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند. آموزش به شما کمک می‌کند تا انتظاراتی را از کارکنان خود تعیین کنید و آن‌ها را در جریان قرار دهید تا بتوانند به سؤالات بیماران پاسخ دهند.

چگونه کارکنان شما می‌توانند مراقبت بیمار محور را ارائه دهند؟

بیماران حق انتخاب دارند و از کادر پزشکی شما انتظار خدمات استثنایی مشتریان را دارند. صرف نظر از صنعت، مشتریان می‌خواهند شنیده شوند و نیازهایشان برآورده شود. به عنوان یک کلینیک یا مطب پزشکی می‌توانید به دنبال فرصت‌های کوچک برای بهبود تجربه بیمار باشید. باید هدفتان این باشد که خدمات بیمار محور را به بخشی از برند خود تبدیل کنید.

کارکنان شما بدون آموزش حرفه‌ای و برنامه استراتژیک قادر به بهبود تجربه بیمار نخواهند بود. شما باید سفر بیمار را ترسیم کنید و سعی کنید نکات کلیدی تماس بیماران با کارکنان خود را برطرف کرده و بهبود بخشید. راه‌های نوآورانه و مؤثر برای راحت‌تر کردن این نقاط لمسی را شناسایی کنید. اگر به فکر کاهش زمان انتظار بیماران یا افزایش زمان با پزشک خود هستید، کیلومترها از رقبا جلوتر خواهید بود. شما نه تنها باید نگران بهبود و بهبودی بیمار باشید، بلکه باید اطمینان حاصل کنید که بیمار تجربه مثبتی دارد. برای کمک گرفتن در این زمینه و راه‌های ارتباط با بیمار می‌توانید از متخصصین ما در طب مارکتینگ کمک بگیرید.

آموزش کارکنان می‌تواند تجربه بیمار و نتیجه نهایی بیمار را تقویت کند

مهم است که کارکنان خود را در مورد نحوه برخورد با بیماران آموزش دهید. شما باید کارکنان خود را توانمند کنید تا در طول تعامل با بیماران، ارزش‌های برند شما را به اشتراک بگذارند. این کار با گفتن به کارکنان خود شروع می‌شود که چقدر به عنوان بخشی از تجربه و رضایت بیمار اهمیت دارند و چقدر در رشد و موفقیت کلینیک نقش دارند.

بیماران شما باید برند شما را در تعامل با هر یک از کارکنان، درست از اولین تعامل آن‌ها در میز پذیرش تا آخرین تعامل آن‌ها با صورتحساب، تجربه کنند. هر فردی که استخدام می‌کنید باید آموزش ببیند تا تصویر برند شما به درستی نشان دهد.

بسیاری از مراکز پزشکی بر خدمات به بیمار به عنوان یک اولویت تمرکز دارند، اما کارکنان آن‌ها فاقد آموزش حرفه‌ای هستند. بسیار مهم است که کارکنان خود را در مورد مزایای خدمات بیمار آموزش دهید تا شاهد تغییر مثبت در نتیجه خود باشید. همچنین می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با آژانس تبلیغات پزشکی طب مارکتینگ در ارتباط باشید:

۰۲۱۲۲۶۴۴۷۷۳

۰۲۱۲۶۶۴۳۰۶۴

۰۲۱۲۶۶۰۱۷۹۵

وبسایت:

www.tebmarketing.com

اینستاگرام:

tebmarketing

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

How to have a great trip to Antalya 310x165 - چگونه سفری عالی به آنتالیا داشته باشیم؟

چگونه سفری عالی به آنتالیا داشته باشیم؟

برای سفری عالی به آنتالیا ابتدا باید اطلاعاتی کامل درمورد این شهر داشته باشید و یک برنامه‌ریزی دقیق انجام دهید تا بهترین سفر زندگی خود را تجربه کنید. در برنامه‌ریزی برای سفر به این شهر، انتخاب هتل خوب مانند هتل ونزیا پالاس دلوکس ریزورت آنتالیا، رزرو به‌موقع بلیط هواپیما آنتالیا و ... اهمیت دارد و باید توجه ویژه‌ای به آن‌ها داشته باشید. اگر قصد سفر به این شهر را دارید و در حال برنامه‌ریزی هستید، این مطلب را اتا انتها بخوانید تا با نکات ویژه یک سفر خوب به آنتالیا آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *