سایت های عمده فروشی

بهترین سایت های عمده فروشی

پایگاه خبری دنیای برند، احتمالاً این سؤال برای شما نیز ایجاد شده است که عمده فروشی چیست؟ عمده فروشی یکی از روش‌های خریدوفروش کالا است. خریدار محصول را به‌صورت عمده از تولیدکننده خریداری کرده و در بازار هدف به خرده‌فروشان یا مصرف‌کنندگان می‌فروشد. در این مقاله قصد داریم روش‌های کسب درآمد عمده‌فروشان و فروشگاه‌های اینترنتی را بررسی و توضیحات کاملی در مورد آن‌ها ارائه کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

 

انواع عمده‌فروشان

قبل از اینکه عمده فروشی آنلاین را تعریف کنیم، بهتر است با انواع عمده‌فروشان آشنا شویم. به‌طورکلی می‌توان عمده‌فروشان را در ۴ دسته کلی طبقه‌بندی کرد.

  • عمده‌فروشان بازرگان
  • عمده‌فروشان عمومی
  • عمده‌فروشان تخصصی
  • عمده‌فروشان اینترنتی

عمده‌فروشان بازرگان

عمده‌فروشان بازرگان، معمولاً کسانی هستند که خدمات و محصولات اختصاصی خود را تولید می‌کنند و از طریق سایر عمده‌فروشان، نمایندگان فروش، خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان محصولات خود را به فروش می‌رسانند. خرید از این دسته می‌تواند به میزان قابل‌توجهی قیمت تمام شده را برای شما کاهش دهد.

عمده‌فروشان عمومی

عمده‌فروشان عمومی، معمولاً کالا و خدمات را در حجم بالا خریداری کرده و با افزودن مقداری سود کالا را در اختیار خرده‌فروش‌ها و توزیع‌کنندگان قرار می‌دهند. معمولاً تنوع محصولات این عمده‌فروشان به دلیل همکاری با تأمین‌کنندگان مختلف زیاد است.

عمده‌فروشان تخصصی

عمده‌فروشان تخصصی، ترجیح می‌دهند گروه خاصی از محصولات را انتخاب و به فروش برسانند. این افراد باید اطلاعات کافی در مورد آن صنعت را داشته باشند و محصولات خود را از تأمین‌کنندگان مختلف خریداری کنند. فرض کنید شخص قصد راه‌اندازی فروشگاه جوراب عمده داشته باشد، لازمه موفقیت این شخص داشتن تخصص در زمینه نحوه تولید و فروش جوراب است.

عمده فروشی اینترنتی

تمام دسته‌های گفته شده می‌توانند جز عمده‌فروشان اینترنتی نیز باشند. مزیت داشتن عمده فروشی اینترنتی نسبت به سایر روش‌ها، حذف هزینه‌های جانبی مانند اجاره مکانی برای راه‌اندازی فروشگاه است. در این روش، دست فروشنده برای ارائه تخفیف به خریدار بازتر است. اجازه دهید این موضوع را با مثالی برایتان شفاف کنیم.

فروشگاه تخصصی جوراب را در نظر بگیرید که محصولات خود را از این طریق اینترنتی عرضه می‌کند؛ ازآنجایی‌که این فروشگاه هزینه اجاره، آب، برق و … را پرداخت نمی‌کند، پس می‌تواند تخفیف بیشتری به خریدار ارائه کرده و مشتریان بیشتری جذب کند.

عمده فروشی آنلاین در عصر اینترنت

عمده‌فروشان را می‌توان واسطه‌ای بین خریدار و تأمین‌کننده دانست که محصولات را در حجم بالا خریداری کرده و با مقدار سودی مشخص به خریداران می‌فروشد. با گسترش اینترنت و راه‌اندازی فروشگاه‌های اینترنتی، این امکان برای تولیدکنندگان فراهم شد تا محصولات خود را به شکل مستقیم به دست مصرف‌کننده برسانند. این روش میزان سود تولیدکننده را به دلیل حذف واسطه به شکل چشمگیری افزایش داد.

  • فروشگاه‌های اینترنتی که محصولات را به‌صورت عمده به بازار عرضه می‌کنند را می‌توان رقیبی جدی برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای دانست.

مزایای راه‌اندازی عمده فروشی آنلاین

 

The best wholesale sites 1 - بهترین سایت های عمده فروشیراه‌اندازی فروشگاه اینترنتی آنلاین مزایای متعددی دارد که در ادامه به برخی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

دسترسی به طیف گسترده‌ای از مشتریان

یکی از دلایل اصلی راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی را می‌توان دسترسی راحت‌تر به مشتریان دانست. بسیاری از تولیدکنندگانی که در شهرهای کوچک مشغول به فعالیت هستند و امکان دسترسی به خریداران در شهرهای بزرگ را ندارند می‌توانند از این روش استفاده کرده و فروش محصولات خود را به میزان چشمگیری افزایش دهند. این روش نه‌تنها بازار هدف فروشندگان را بزرگ می‌کند؛ بلکه گزینه‌های خرید مشتریان را نیز افزایش می‌دهد.

فرض کنید شخصی قصد خرید عمده جوراب را دارد. اولین راه این است که به بازار فیزیکی مراجعه کرده و نیاز خود را تأمین کند؛ اما راه بهتری نیز وجود دارد. این شخص می‌تواندبا جستجوی ساده در اینترنت بهترین عمده فروشی را پیدا کرده و نیاز خود را برطرف کند.

افزایش امنیت پرداخت

یکی از اصلی‌ترین مشکلات فروشگاه جوراب عمده، بدحسابی خریدار و نقدنشدن چک‌هایی است که دریافت می‌کنند. فروش از طریق فروشگاه اینترنتی و دریافت وجه به‌صورت آنی با استفاده از درگاه‌های پرداخت، این مشکل را حل می‌کند و احتمال کلاه برداری را به صفر می‌رساند. استفاده از این روش دو مزیت دیگر نیز دارد:

  1. احتمال اشتباه در فرآیند حسابداری را به حداقل می‌رساند.
  2. مشکل کمبود منابع برای تأمین مواد اولیه را برطرف می‌کند.

کاهش هزینه‌های کسب‌وکار

شما می‌توانید با استفاده از این روش بهترین عمده فروشی را با کمترین هزینه راه‌اندازی کنید. در این روش تمام کارها به‌صورت اتوماتیک انجام می‌شود و شما نیاز به تشکیل تیم فروش و استخدام افراد مختلف نخواهید داشت. این کار هزینه‌های کسب‌وکار را به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌دهد.

مزایای خرید از عمده فروشی آنلاین

 

The best wholesale sites 2 - بهترین سایت های عمده فروشیخرید از عمده‌فروشان آنلاین مزایای متعددی دارد که برخی از مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر است:

خرید با قیمت مناسب

فرض کنید می‌خواهید جوراب خریداری کنید. اگر خرید جوراب عمده خود را از یک عمده‌فروش انجام دهید، می‌توانید تخفیف مناسبی دریافت کنید و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

صرفه‌جویی در زمان

خرید حضوری همیشه دردسرهای خاص خود را دارد؛ یکی از اصلی‌ترین دردسرهای این نوع خرید اتلاف وقت در ترافیک است. اگر قصد خرید عمده محصولی مانند جوراب را به‌صورت حضوری داشته باشید، باید ساعت‌ها در ترافیک معطل شوید تا خودتان را به بازار رسانده و خریدتان را انجام دهید. اما با بررسی سایت‌های اینترنتی که محصولات خود را به‌صورت عمده عرضه می‌کنند، می‌توانید با انجام چند کلیک ساده خرید اینترنتی جوراب خود را نهایی کرده و محصول مدنظرتان را درب منزل تحویل بگیرید.

خرید از تولیدکننده اصلی

اگر بخواهید خرید خود را از طریق واسطه انجام دهید، با دو مشکل اساسی روبه‌رو خواهید بود. قیمت بالاتر و احتمال جور نبودن جنس؛ اما اگر خرید خود را به‌صورت مستقیم از تولیدکننده انجام دهید، هیچ‌کدام از این مشکلات را نخواهید داشت.

برای مثال: فرض کنید می‌خواهید خرید جوراب عمده انجام دهید. اگر بخواهید خرید خود را از طریق واسطه‌ها انجام دهید آن‌ها جنس را از تولیدکننده خریداری می‌کنند و با مقداری سود به شما می‌فروشند. حالا اگر همین محصول را از تولیدکننده اصلی و عمده فروشی تهیه کنید واسطه حذف شده و مبلغ به میزان قابل‌توجهی کم می‌شود.

کلام آخر

عمده فروشی اینترنتی می‌تواند بسیاری از مشکلات کسب‌وکارها و مصرف‌کنندگان را حل کند. در این روش تمام واسطه‌ها حذف شده و قیمت به میزان چشمگیری کاهش می‌یابد. در این مقاله توضیحاتی کامل در مورد چیستی و مزایای فروش عمده اینترنتی ارائه کردیم. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم قبل از انجام هر خرید عمده‌ای فروشگاه‌ها و عمده‌فروشان اینترنتی را بررسی کرده تا بر اساس نیاز بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

دانستنی های ورود به صنعت تولید

دانستنی های ورود به صنعت تولید

پایگاه خبری دنیای برند، اگر شما تمایل به ورود به صنعت تولید زغال دارید و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *