نشست B2B

برگزاری نشست B2B با فعالان حوزه فاوا از ۱۰ کشور جهان

پایگاه خبری دنیای برند، نشست B2B جمعی از اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با فعالان حوزه فاوا از ۱۰ کشور جهان، شب گذشته ۶ تیر ماه ۱۴۰۲ در بنیاد ایران شناسی و با میزبانی نصر تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، یکی از برنامه های جانبی نمایشگاه الکامپ ۲۶، برگزاری جلسات B۲B با مهمانان خارجی حاضر در این نمایشگاه بود.

این نشست با هدف آشنایی بیشتر فعالان حوزه فاوای کشورهای خارجی با خدمات و محصولات متنوع شرکت‌های ایرانی و همچنین همکاری و توسعه بازار صنعت ICT به میزبانی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران برگزار شد.

مهمانان خارجی این نشست از کشورهایش ترکیه، روسیه، اقلیم کردستان عراق، ازبکستان، بوسنی و هرزگوین، چین، ارمنستان، پاکستان و سوریه برای بازدید از نمایشگاه و شرکت در نشست‌های مشترک حضور یافته بودند. در بخشی از این برنامه حاضران از موزه‌های مختلف بنیاد ایران شناسی از جمله موزه مردم‌شناسی و موزه نسخ خطی بازدید کردند.

همچنین در این نشست برخی از مهمانان خارجی در سخنانی کوتاه به معرفی خود و حوزه فعالیتشان پرداختند.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

همچنین ببینید

امضای ایرانی

امضای ایرانی جهانی شد

با اشاره به موفقیت کشورمان در جهانی شدن امضای ایران گفت: از این پس بازرگانان می‌توانند با یک آزمون و یک گواهی، محصولات و کالاهای ایرانی را به دنیا صادر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *