The design of holoo products tailored to the needs of specific guilds and based on new technologies 0 - طراحی محصولات هلو، متناسب با نیاز اصناف خاص و مبتنی بر فناوری‌های نوین

طراحی محصولات هلو، متناسب با نیاز اصناف خاص و مبتنی بر فناوری‌های نوین

پایگاه خبری دنیای برند، گروه فناوری اطلاعات هلو در نشست خبری امروز خود در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ با حضور اصحاب رسانه، درباره توسعه کسب و کارها با استفاده از فناوری‌های نوین صحبت کرد و محصولات حسابداری خود با نام Apex را معرفی کرد.

در ابتدای نشست خبری، حمیدرضا صدیقیان راد، به معرفی محصولات هلو پرداخت. مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات هلو گفت: محصولات این شرکت برای اصناف خاص با عنوان محصولات حسابداری Apex تولید شده و محصولات، تخصصی و متناسب با هر شغل و صنف ارایه می‌شوند. بعد از نیازسنجی نوع کسب و کار و تلاش برای پاسخ به نیازهای حسابداری آنها، محصولات هلو برای شرکت‌های مختلف اعم از بازرگانی، تولیدی و پیمانکاری طراحی و اجرا شده است.

محصولات هلو تنها برای ارایه خدمات به کسب و کارهای کوچک نیست و در حال تولید محصول مناسب برای کسب و کارهای بزرگ است. محصولات هلو برای کسب و کارهای الکترونیک و دیجیتال، غذا و رستوران، مد و پوشاک، خدمات وسایل نقلیه، خدمات ساختمانی و املاک ارایه می‌شود.

WhatsApp Image 2023 06 26 at 22.32 - طراحی محصولات هلو، متناسب با نیاز اصناف خاص و مبتنی بر فناوری‌های نوین
حمیدرضا صدیقیان راد- مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات هلو

مدیرعامل هلو عنوان کرد: از نظر ریالی، محصولات هلو برای شرکت ها از مبلغ ۲۰۰ هزار تومان تا ۲۰ میلیارد تومان، متناسب با نیاز مشتریان تولید شده است. صدیقیان ادامه داد: نیازهای مختلف استارتاپ‌ها و جامعه حسابداران استارتاپ‌ها هم مورد توجه ما بوده است. هلو نیاز استارتاپ‌‌ها حتی در قانون جدید مودیان مالیاتی را هم درنظر گرفته است و برای آن راهکار ارایه داده است.

استفاده بیشتر از فناوری های نوآورانه

در ادامه، ابوالفضل میعادیان، قائم مقام مدیر عامل، نیز به تقسیم بندی هزینه های کسب و کار در کشورهای دیگر پرداخت. میعادیان ادامه داد: برخی کسب و کارها با افزایش چالش‌های اقتصادی مثل رکود یا تورم وارد مسیر هزینه و استفاده بیشتر از فناوری‌های نوآورانه می‌شوند.

میعادیان عنوان کرد: راهکارهای آی‌تی محور، سرعت را افزایش و هزینه را کاهش می‌دهند. هرچند در کشورهای توسعه نیافته به سمت مدیریت و کاهش هزینه پیش می‌روند وهزینه های فناوری و آی‌تی را کاهش می‌دهند.

The design of holoo products tailored to the needs of specific guilds and based on new technologies - طراحی محصولات هلو، متناسب با نیاز اصناف خاص و مبتنی بر فناوری‌های نوین
ابوالفضل میعادیان- مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات هلو

قایم مقام هلو با اشاره به کرونا و اثرات آن گفت: پیش از کرونا ما در ایران هم این ساختار را پیش می‌بردیم، اما کرونا منجر به تغییر ساختار و تمرکز روند کاری کسب و کارها در حوزه آی‌تی شد. این جهش و پرش در تغییر رویکرد در اصناف هم مورد توجه قرار گرفته است و در همین راستا برای پاسخ به این نیازها، سعی در تولید و عرضه محصولات آی‌تی محور کرده‌ایم.

همچنین ببینید

برند هواوی

حمایت مالی مخفیانه برند هواوی از تحقیقات پیشرفته آمریکایی

شرکت چینی هواوی که در لیست سیاه آمریکا قرار دارد، تحقیقات پیشرفته در دانشگاه‌های آمریکایی از جمله هاروارد را از طریق یک بنیاد مستقر در واشنگتن، به صورت محرمانه، تامین مالی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *