برند اپل

تصمیم عجیب برند اپل/ زدن ماسک اجباری نیست

پایگاه خبری دنیای برند، برند اپل قصد دارد از هفته جاری الزام استفاده از ماسک را برای مشتریان واکسینه شده در بسیاری از فروشگاه‌های آمریکایی خود حذف کند.

منابع آگاه به بلومبرگ گفتند: این برند فناوری به کارمندان فروشگاه‌های خود اطلاع رسانی درباره تغییرات مربوط به پروتکل بهداشتی ویروس کرونا (کووید ۱۹) را آغاز کرده است. این تغییر از روز سه شنبه اجرایی می شود و به کارمندان اعلام شده است دیگر لازم نیست واکسیناسینه شدن مشتریان را بررسی کنند.

برند اپل به کارمندانش اعلام کرده است همچنان باید در فروشگاه‌های این برند ماسک بزنند. این برند ممکن است برنامه های خود برای تسهیل محدودیتها را تغییر داده یا به تاخیر بیاندازد. طبق اطلاعیه ای که به کارمندان اپل فرستاده شده است، الزام استفاده از ماسک در بعضی از دفاتر آمریکایی اپل برچیده خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به پیشرفتی که در واکنش به کووید ۱۹ در آمریکا انجام گرفته است، ما به دنبال آن هستیم که به شما اطلاع دهیم شماری از پایگاهها اکنون به فاز بعدی ازسرگیری حرکت کرده و فعالیت تحت پروتکل داخلی فاز ۳ را آغاز می کنند. در فاز ۳ پروتکلهای اپل به روز می شوند و زدن ماسک برای افراد واکسینه شده اختیاری می شود. فاصله گذاری اجتماعی هم در این فاز تسهیل می شود.

اپل یکی از نخستین شرکتهایی بود که بدنبال شیوع جهانی ویروس کرونا، فروشگاه‌هایش را تعطیل کرد. این شرکت در مارس ۲۰۲۰ اعلام کرد صدها فروشگاه را تعطیل می کند و کارمندانش را به دورکاری تشویق کرد.

تغییر برنامه ریزی شده در سیاست زدن ماسک در اپل مرتبط با برنامه کالیفرنیا برای بازگشایی این ایالت در روز سه شنبه و تسهیل اکثر محدودیتهای برای افراد واکسینه شده است. اپل پیش از این زدن ماسک را در مناطق دیگر از جمله استرالیا تسهیل کرده بود.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

این برند اوایل ماه میلادی جاری به کارمندانش اعلام کرد انتظار می رود تا سپتامبر به محل کار بازگردند. این برند یک برنامه آزمایشی را آغاز می کند که تحت آن به کارمندانش اجازه می دهد دو روز در هفته از خانه وظایفشان را انجام دهند و دو هفته دورکاری در سال داشته باشند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، چندین شرکت آمریکایی بزرگ دیگر شامل استارباکس، والمارت، کاستکو، هول سیل و تریدر جوز اخیرا الزام به زدن ماسک را تسهیل کرده اند.

منبع: ایسنا

همچنین ببینید

پردرآمدترین یوتیوبرها

اعلام فهرست پردرآمدترین یوتیوبرهای ۲۰۲۱؛ جوان ۲۳ ساله با ۵۴ میلیون دلار صدرنشین شد

پایگاه خبری دنیای برند، جیمی دونالدسون، جوان ۲۳ ساله آمریکایی که بیشتر با نام مستربیست(MrBeast) …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
هادی اسدی
میهمان
هادی اسدی
2 سال قبل

خدا کنه ایران هم زودتر تموم بشه این کرونا

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x