57924770 660x330 - نشست کمیته رویدادهای جانبی«نمایشگاه ایران هلث» با محوریت شبکه فن بازار ملی

نشست کمیته رویدادهای جانبی«نمایشگاه ایران هلث» با محوریت شبکه فن بازار ملی

در اولین نشست کمیته رویدادهای های جانبی نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ در خصوص رویدادهای جانبی این نمایشگاه از جمله دوره های آموزشی و پنل های تخصصی بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند به نقل از ایسنا، نخستین نشست کمیته رویدادهای های جانبی نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ با حضور نمایندگان تشکل های مرتبط، مسئولین وزارت بهداشت و پارک فناوری پردیس و فعالان حوزه سلامت برگزار شد.

در این نشست که با محوریت شبکه فن بازار ملی ایران برگزار شد، در خصوص برگزاری رویدادهای جانبی در نمایشگاه ایران هلث از جمله دوره های آموزشی مرتبط، برگزاری کارگاه آموزشی و پنل های تخصصی، برگزاری نشست های معرفی دستاوردهای فناورانه تجهیزات پزشکی و نیازمندی های کشور در این حوزه بحث و تبادل نظر شد.

بر اساس پیشنهادهای مطرح شده در این نشست و با محوریت شبکه فن بازار ملی ایران، علاوه بر تهیه برنامه جامع برگزاری رویدادهای جانبی نمایشگاه، برنامه های به هم رسانی و تبادل فناوری با همکاری کارگزاران شبکه فن بازار ملی ایران اجرا خواهد شد. رونمایی از محصولات جدید شرکت های حوزه سلامت از دیگر برنامه های جانبی نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ می باشد.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ به همت پارک فناوری پردیس روزهای ۲۹ اردیبهشت الی ۱ خرداد ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

پایان

همچنین ببینید

63016452 310x165 - اولین ارتباط بلوتوثی فضایی برقرار شد

اولین ارتباط بلوتوثی فضایی برقرار شد

برای نخستین بار در تاریخ با موفقیت از روش ارتباط بلوتوثی برای برقراری ارتباط با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *