18866730 740 660x330 - عطر اعتکاف در رادیو پیچید

عطر اعتکاف در رادیو پیچید

راز و نیاز در شب های معنوی اعتکاف ، از شبکه های رادیویی به سمع مخاطبان می رسد. ویژه برنامه‌های «راه شب»، «عطر اعتکاف» و «مطلع عشق» از شبکه‌های مختلف رادیویی است که تقدیم مخاطبان می‌شود.

رادیو ایران با «راه شب»

برنامه «راه شب» از ۵تا ۷ بهمن ماه به پوشش مراسم اعتکاف می‌پردازد. رادیو ایران، راز و نیاز در شب‌های معنوی اعتکاف را در «راه شب» انعکاس می‌دهد. در برنامه با حضور کارشناسان مذهبی به مرور و بازخوانی اعمال این شب ها، احادیث و روایات از نقش اعتکاف و تاثیر معنوی آن گفته می‌شود و با اعزام گزارشگران رادیو ایران، به مساجد از حال و هوای این مراسم گفته خواهد شد.

رادیو معارف و «عطر اعتکاف»

این شبکه رادیویی به منظور فضاسازی، همراهی و غنی سازی معنوی لحظه‌های معتکفین و همچنین انتقال فضای نورانی اعتکاف به منازل، در روز‌های ۱۳ تا ۱۵ رجب، با پخش برنامه‌های «عطر اعتکاف» و «مطلع عشق»، مهمان مخاطبین خود می‌شود.

برنامه «عطر اعتکاف» در روز پایانی ایام اعتکاف، با پخش زندهء قرائت دعای ام داود، روز شنبه ۷ بهمن از ساعت ۱۴:۵۰ الی ۱۷:۰۵ از حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علی‌ها پخش می‌شود.

گفتنی است برنامه «مطلع عشق» که ویژه برنامه شب میلاد حضرت علی علیه السلام است با کارشناسی حجت الاسلام غلامعلی به بیان فضائل اعتکاف می‌پردازد. این برنامه روز چهارشنبه ۴ بهمن از ۲۰:۱۵ تا ۲۲ به روی آنتن می‌رود.

رادیو سلامت در «پشت پلک صبح»

همزمان با آغاز اعتکاف در مساجد سراسر کشور، برنامه رادیویی «پشت پلک صبح» بامداد جمعه – ۶ بهمن، به موضوع «آثار عبادت» می‌پردازد.

«پشت پلک صبح» هر شب از ۳۰ دقیقه بامداد به مدت ۹۰ دقیقه پخش می‌شود و رویکرد آن بیشتر درباره شبکار‌ها و شب زنده‌داران است.

برنامه «پشت پلک صبح» بامداد جمعه با حضور حجت الاسلام سلطانیه، عضو هیئت علمی دانشگاه رضوی مشهد به بحث و بررسی «آثار عبادت، و ایام اعتکاف» می‌پردازد.

خود مراقبتی، ایمنی در سلامت، به وقت معنویت، هشدار فضای مجازی، هشدار رانندگی در شب، گزارش‌های مصطفی داعی، کاریکاتور، دلنوشته‌های شبانه از جمله بخش‌های این برنامه شبانگاهی است که «فرناز بیات» یکی از ایتم سازان آن است.

در این برنامه رادیویی که «فاطمه گلچین» آن را می‌نویسد، تلاش شده است تا مطالب مفید مورد نظر گروهی از مخاطبان که در شیفت شب مشاغل مختلف مشغول فعالیت هستند ارائه شده و صحبت‌ها و پیام‌های شب زنده‌داران شنیده شود.

برنامه «پشت پلک صبح» بامداد جمعه‌ها به تهیه کنندگی «حسین فنایی» و گویندگی «علی الله یاری» کاری از گروه سلامت اجتماعی، از موج اف. ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنونده‌های صدای دانش، نشاط و آرامش می‌شود.


منبع

همچنین ببینید

19277205 414 310x165 - مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش یکشنبه برگزار می‌شود

مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش یکشنبه برگزار می‌شود

شادروان مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش روز چهارشنبه درگذشت. مراسم تشییع …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *