61586620 - طرح نانویی که گرنت «خوشه‌پژوهشی چندتخصصی» به آن تعلق گرفت

طرح نانویی که گرنت «خوشه‌پژوهشی چندتخصصی» به آن تعلق گرفت

گرنت «خوشه‌پژوهشی چندتخصصی» از سوی بنیاد ملی علم ایران از بین حدود ۵۰ طرح پیشنهادی از سراسر کشور به طرح «نانوحامل‌های زیست‌سازگار جدید» تعلق گرفت.

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند به نقل از ایسنا، این خوشه‌پژوهشی از ابتدای سال ۱۴۰۳ به‌سرپرستی دکتر سیدعباس شجاع‌الساداتی عضو هیات علمی دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه تربیت مدرس و این دانشگاه به‌عنوان دانشگاه اصلی و با همکاری سه عضو هیات علمی از دانشگاه‌های علوم‌پزشکی تهران، شهیدبهشتی و کاشان و یک همکار از دانشگاه تربیت‌مدرس به مدت سه سال با موضوع «نانوحامل‌های زیست‌سازگار جدید» فعالیت خواهد کرد.

در قالب این خوشه پژوهشی چندتخصصی، ۵ نفر دانشجوی دکتری، ۱۰ نفر دانشجوی کارشناسی ارشد و یک محقق پسادکتری مشغول به فعالیت خواهند شد.

به نقل از بنیاد ملی علم ایران، ارائه دو محصول فناورانه، ثبت پتنت بین‌المللی و چاپ مقالات پژوهشی با کیفیت بالا از تعهدات این گرنت است.

بنیاد ملی علم ایران در راستای حمایت از پژوهش‌های بین‌رشته‌ای و چندرشته‌ای برای حل مسائل و پاسخ به نیازهای کشور و همچنین پرداختن به پژوهش‌های تحول‌آفرین و فرصت‌ساز، از تشکیل خوشه‌های پژوهشی چند تخصصی با محوریت اساتید برجسته کشور حمایت می‌کند.

پایان

همچنین ببینید

62861716 310x165 - توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان

توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان

توافق‌نامه همکاری دو جانبه بین سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معاونت علمی، فناوری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *