شکل گیری برند تبسم

چگونگی شکل گیری برند شرکت تبسم و برنامه های این برند

شرکت تبسم اقدامی موثر برای بهره‌مندی بیشترِ عموم مردم از خدماتِ بهداشتی و درمانی می باشد و منجر به انتقال تکنولوژی، تأمین نیازهای کشور و منطقه و البته کاهش وابستگی می شود.

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند -قائم مقام شرکت تبسم جناب دکتر احمدی در مورد شکل گیری برند تبسم و برنامه های این برند اظهار کرد: امروز زحمات و حضور افراد در حوزه ی استارت آپ باعث دلگرمی اینجانب شد. شرکت تبسم مخفف کلمه توسعه، بهداشت و سلامت مپنا است که حدود سه الی چهار سال پیش یک وظیفه اجتماعی بر گردن مپنا گذاشت. در واقع برای اینکه شرکت تبسم بتواند در حوزه ی بهداشت و درمان وارد شود، سخت ترین و گران قیمت ترین قسمت به نام Imaging center، را بر عهده گرفته است که تا الان توانسته به حول و قوه الهی ۲۹ مرکز را راه اندازی کند و به زودی حدود ۴۰ مرکز دیگر هم اضافه خواهد شد.

ایشان همچنین فرمودند: هدف اصلی از اجرای این پروژه مسئله ی ساخت دستگاه هایتک توسط توانمندی های بالقوه و بروز مپنا می باشد که این کار در حوزه های ریلی و توربین ها در حال انجام است. بنابراین به خاطر تولید، به کارگیری و ارائه خدمات این وظیفه سنگین بر گردن قسمت فنی مپنا گذاشته شد. قسمت فنی مپنا وظیفه ی ساخت و پرداخت کردن مراحل تولید را بر عهده دارد که کار بسیار پیچیده و سختی می باشد و امیدواریم بتواند اتفاقات خوبی را رقم زند.

در ارائه خدمات توسط دستگاه هایی که از برندهای معتبر  وارد کشور می شوند، دستگاه های هایتک بروز و با آپشن های کاملی هستند که تا امروز توانسته ایم بالغ بر ۷۵۰ هزار دستگاه را برای ارائه خدمت در اختیار مراکز درمانی قرار دهیم. از دیگر موفقیت های تبسم رفتن به مناطق خیلی محروم و ارائه ی خدمات بروز با تعرفه های دولتی بوده است. ارائه ی خدمات بروز با دستگاه هایتک، با تعرفه دولتی و با مشکلاتی که در حال حاضر ما در بستر بیمارستان های دولتی داریم، نقطه بسیار موفقی است.

تولید دستگا های پزشکی توسط مپنا

تا به امروز تمام دستگاه هایی که تبسم در اختیار دارد هیچ کدام تولید داخل نبوده و همه آن ها وارداتی هستند اما گروه دیگری در قسمتی از مپنا درحال انجام مراحل تولید دستگاههای سیتی اسکن و ام آر آی و آنژیوگرافی هستند، که از تکنولوژی بسیار بالایی برخوردار است و ساخت آن ها واقعا یک آرزوی خیلی بزرگ است. اما انشالله با توانایی که در شرکت مپنا دارد، بزودی این امر به وقوع می پیوندد.

اما در حال حاضر آن چیزی که در تبسم در حال انجام است، همان طور که عرض کردم ارائه خدمات می باشد که از سطح خیلی بالایی برخوردار بوده. از دیگر خدمات مپنا وجود نرم افزاری است که دسترسی پزشکان به تصاویر گرفته شده توسط دستگاه ها را سهولت می بخشد. این نرم افزار تصاویر را بصورت آنلاین در مراکز درمانی ما در سراسر کشور ارائه می دهد. یعنی تصاویری که توسط یک دستگاه در مناطق محروم تولید می شود، باید توسط یک پزشک مورد بررسی قرار گیرد و دوستان ما در قسمت آی تی توانسته اند این کار را در زمان خیلی کم و با کیفیت خیلی بالا ارائه بدهند.

آینده پیش روی برند تبسم

ایشان در مورد جایگاه آینده برند تبسم فرمودند: به دلیل اداره تبسم توسط کسانی که به این کار ایمان دارند و با توجه به سرمایه گذاری بسیار خوب توسط شرکت مپنا و همچنین وزارت بهداشت و حمایتهای مورد انتظار، آینده بسیار درخشانی پیش رو می باشد.

– ایشان در مورد حمایت های دولت فرمودند ما به کمک مپنا واردات و تولید دستگاه ها را انجام می دهیم اما زمانی که این دستگاه ها وارد بیمارستان ها می شوند ما جزئی از فرآیندهای بیمارستانهای دولتی می شویم بنابراین لازم هست که سرمایه پذیر ما بتواند در مقاطع مختلف و در ادامه مسیر به تبسم کمک کند و قطعا نیاز به حمایت داریم.

همچنین ببینید

امضای ایرانی

امضای ایرانی جهانی شد

با اشاره به موفقیت کشورمان در جهانی شدن امضای ایران گفت: از این پس بازرگانان می‌توانند با یک آزمون و یک گواهی، محصولات و کالاهای ایرانی را به دنیا صادر کنند.