همدان، برند نمایشگاهی غرب کشور

همدان ؛ برند نمایشگاه‌های غرب کشور

مدیرکل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان گفت: قصد داریم همدان را به برند نمایشگاهی غرب کشور تبدیل کنیم.

حمید گلی‌پور با اشاره به شرایط دشوار اقتصادی و مسأله تحریم‌هایی که کشور با آن مواجه است، افزود: معتقدیم در شرایط بحرانی کنونی و اعمال تحریم‌های نفتی، نمایشگاه بین‌المللی با کمک اتاق بازرگانی، سازمان صنعت و معدن و اتاق اصناف قادر خواهد بود به رشد صادرات غیرنفتی کشور و استان کمک کند.  وی با اشاره به نمایشگاه تخصصی ماشین‌آلات کشاورزی و دامپروری و همچنین نمایشگاه تخصصی کیف و کفش چرم که در هفته‌های اخیر در محل نمایشگاه‌های دائمی استان همدان برگزار شده بود، اظهار کرد: امسال نمایشگاه‌های تخصصی بسیار خوبی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برگزار شده‌اند و قصد داریم همدان را به برند نمایشگاهی غرب کشور تبدیل کنیم. این موضوع گرچه دشوار است اما امیدواریم به زودی عملی شود.  

ساخت سایت جدید نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان

گلی‌پور با اشاره به ساخت سایت جدید نمایشگاه استان در میدان فرودگاه شهر همدان توضیح داد: از سال ۹۴ پروژه ساخت سایت جدید نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار و در ۳ فاز مجزا کلید خورده است. انتظار می‌رفت طی سال ۹۷ فاز اول این پروژه افتتاح شود اما به علت بروز مشکلات اقتصادی کار به کندی پیش می‌رود و اگرچه به لحاظ فیزیکی ۷۰ درصد کار به اتمام رسیده است، اما حدودا ۶۰ درصد مسائل مالی این پروژه باقی مانده است. امیدواریم که مشکلات رفع شوند و فاز نخست این پروژه به زودی افتتاح شود و به بهره‌برداری برسد.  

‌مدیرکل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان یادآور شد: ابتدای شهریورماه جاری عازم شهر بغداد هستیم تا رایزنی‌های لازم را برای برگزاری نمایشگاه در این شهر انجام دهیم. برگزاری نمایشگاه در کشورهای خارجی به تولیدکننده‌های استان کمک می‌کند به راحتی به معرفی و بازاریابی کالای خود خارج از مرزهای کشور بپردازند.

منبع: همشهری آنلاین

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.