18876104 440 660x330 - تمایل ۷۸.۹ درصدی مخاطبان رسانه ملی به تماشای سریال‌هایی در فضای روستا

تمایل ۷۸.۹ درصدی مخاطبان رسانه ملی به تماشای سریال‌هایی در فضای روستا

پیمان جبلی رئیس رسانه ملی با اشاره به نتایج نظرسنجی اخیر مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما از جامعه ایرانی پیرامون میزان تمایل به تولید و تماشای مجموعه‌های نمایشی در فضای روستا گفت: ۶۳ درصد مخاطبان رسانه ملی که پاسخگوی این نظرسنجی در سطح ملی بوده‌اند اعلام کرده‌اند که تاکنون شهر و استان خودشان را در مجموعه‌های تلویزیونی صداوسیما ندیده‌اند.

وی افزود: همچنین ۷۸.۹ درصد پاسخگویان گفته‌اند به تماشای مجموعه‌های نمایشی علاقه‌مند هستند که در روستا‌ها تولید و قصه خارج از تهران و حتی شهر‌های بزرگ روایت شود.

جبلی به این نکته اشاره کرد که اگر بخواهیم راهبرد‌ها و مسیر تحولی پیش روی سازمان صداوسیما را با فضای بی‌قواره‌ای که نقد‌های غیرمنصفانه را روانه ما می‌کند تطبیق دهیم، هیچ‌گاه نباید به این ۶۳ درصد توجه کنیم! زیرا نه کسی مدافع حقشان است و برایشان دل می‌سوزاند و نه کسی ما را در سرمقاله‌ها و کانال‌ها می‌نوازد که چرا به این ۶۳ درصد توجه نکرده‌ایم.

رئیس رسانه ملی ادامه داد: در چنین فضایی اگر به این علاقه و رغبت مردم بی‌توجهی کنیم کسی از ما خرده نمی‌گیرد؛ اما بااین حال اینطور هم نیست که، چون این قشر مدافعی ندارند ما آن‌ها را نادیده بگیریم.


منبع

همچنین ببینید

19270125 658 310x165 - «رخ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود

«رخ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود

مجموعه مستند رخ مادر پنجشنبه‌ها حوالی ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه از شبکه افق پخش می‌شود. حمید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *