19070373 134 660x330 - بازدید‌ ۲۰ میلیونی ویدیو‌های «محفل»

بازدید‌ ۲۰ میلیونی ویدیو‌های «محفل»

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

سید حسنین الحلو کارشناس بین‌المللی برنامه محفل گفت: برنامه محفل انقلابی در زمینه فعالیت‌های قرآنی بوده است و قطعا خواست خدا بوده که این برنامه تا این اندازه پربیننده و پرمخاطب شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اطلاعاتی که من دارم برنامه محفل مخاطب خیلی زیادی در خارج از ایران دارد در حدی که تعداد این مخاطبان نسبت به بینندگان ایرانی بیشتر است. این مخاطبان بیشتر در کشور‌های عربی هستند چیزی که ما می‌دانیم این است که ۲۰ تا ۳۰ میلیون بیننده یا بیشتر این برنامه داشت.

وی با ذکر خاطره‌ای گفت: در ایام اربعین من موکب داشتم مردم که می‌آمدند درباره محفل صحبت می‌کردند یا بعضی از جملاتی که در برنامه محفل معروف شد را می‌گفتند و این یکی از موارد بود که ما فهمیدیم برنامه پربیننده بوده است.

 حسنین الحلو توضیح داد: موارد دیگر هم یوتیوب و فضا‌های مجازی بود که دیدم بازدید بعضی از ویدیو‌های محفل به بیشتر از ۲۰ میلیون رسیده خصوصا در کشور‌هایی که خودش یا قرآنی هستند که معمولا صوت قاریان خودشان را گوش می‌کردند مثل مصر یا کشور‌هایی که اصلا معروف به قاری و حافظ نیستند مثلا کشور‌هایی دور آفریقایی و غیرآفریقایی.

19070379 298 - بازدید‌ ۲۰ میلیونی ویدیو‌های «محفل»

این کارشناس توضیح داد: سری اول محفل واقعاً انقلابی بود ولی وقتی صحبت شد که محفل را ادامه بدهیم نظر من این بود که سال آینده نباید این برنامه را داشته باشیم، چون که خیلی از برنامه‌های بزرگ دنیا مثل عصر جدید ایران هر سال ساخته نمی‌شوند که سوژه‌‌ خوب پیدا کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

همچنین ببینید

19268411 762 310x165 - «مصلحت» و «استشهادی برای خدا» سینمایی‌های سیما در تعطیلات پایان هفته

«مصلحت» و «استشهادی برای خدا» سینمایی‌های سیما در تعطیلات پایان هفته

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «زاده شده برای پرواز»، «محاکمه ۷ شیکاگویی»، «مالکوم ایکس»، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *