Img20240115115134153 650x330 - اتاق ایران به سمت عضویت فراگیر و خدمات‌محوری حرکت می‌کند

اتاق ایران به سمت عضویت فراگیر و خدمات‌محوری حرکت می‌کند

در سومین گردهمایی مدیران خدمات فنی و بازرگانی اتاق‌های سراسر کشور، رئیس اتاق ایران بر اهمیت خدمات‌محوری اتاق‌ها تأکید کرد و گفت: در دوره دهم هیات نمایندگان، عضویت فراگیر را دنبال خواهیم کرد و تمرکز جدی خود را روی تنوع بخشیدن و گسترش سطح خدمات قرار داده‌ایم.

حسین سلاح‌ورزی، رئیس اتاق ایران تصریح کرد: باید اتکا به درآمدهای سه در هزار و چهار در هزار را از میان برداشته و به سمت عضویت فراگیر قدم برداریم.

ساسان شاه‌ویسی، دبیرکل اتاق ایران نیز پیشنهاد داد: سازوکاری با عنوان کلینیک کارت طراحی شود تا به کمک آن ارتباط مؤثر و مستمر بین حوزه‌های مختلف تجارت برقرار شود و امکان پاسخ‌گویی به سئوالات و ابهامات کلیه فعالان اقتصادی را داشته باشد.

او ادامه داد: کاهش دخالت نیروی انسانی در کلینیک کارت به کمترین میزان ممکن به منظور افزایش دامنه اثربخشی و کیفیت کار، ضروری است.

دبیرکل در ادامه برگزاری این جلسات را به صورت ادواری، برای تبادل نظر و تسهیل در فرآیندهای تجاری مورد تأکید قرار داد.

علی چاغروند، معاون امور کمیسیون‌ها، مجامع و شوراهای اتاق ایران در راستای تسهیل فضای کسب‌وکار، برخورداری از نظرات اتاق‌ها برای انعکاس مشکلات از طریق اتاق ایران به نهادهای دخیل در تدوین آیین‌نامه‌های مرتبط با کارت بازرگانی را ضروری توصیف کرد.

در ادامه بابک ولی‌زاده، مدیر خدمات فنی و بازرگانی اتاق ایران درباره اقداماتی که در راستای پیاده‌سازی مصوبات جلسه تیرماه اتاق تهران، انجام شده، گزارشی را ارائه داد.

بر اساس اظهارات او پیگیری‌های صورت گرفته به منظور تسهیل فرآیندهای مرتبط با صدور کارت‌های عضویت و بازرگانی بوده است.

ولی‌زاده تأکید کرد: لازم است مدیران خدمات فنی و بازرگانی اتاق‌های استانی با انعکاس مشکلات و موانعی که پیش روی اعضای اتاق‌های سراسر کشور قرار دارد، برای ارائه هرچه بهتر خدمات به این افراد، کمک کنند.

منبع

همچنین ببینید

Img20240430123031450 310x165 - توسعه روابط تجاری با آفریقا نیازمند توسعه حمل و نقل و رفع مشکل تبادل مالی است

توسعه روابط تجاری با آفریقا نیازمند توسعه حمل و نقل و رفع مشکل تبادل مالی است

مدیر آفریقا و عربی معاونت بین‌الملل اتاق ایران، گفت: باید با افزایش تبادل هیات‌های تجاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *