برند صادراتی ایران

صیانت از برند صادراتی ایران را باید جدی بگیریم

مدیرکل دفتر اروپا و آمریکای سازمان توسعه تجارت ایران گفت: صیانت از برند صادراتی ایران را باید جدی بگیریم و همین بحث مهم در اولویت کاری ما قرار دارد.

پایگاه خبری دنیای برند به گزارش مهر، محمد رضا کریم زاده بعد از ظهر یکشنبه در نشست کارگروه توسعه و تجارت استان گیلان با اشاره به ظرفیت‌های ممتاز مرزهای سه گانه زمینی، دریایی و ریلی آستارا، اظهار کرد: آستارا برای کشور از اهمیت خاصی برخوردار است و به صورت جدی مشکلات موجود مرتبط با توسعه تجارت و صادرات در این مرز مهم شمال کشور پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه مقاصد صادراتی به ویژه کشورهای همسایه ایران، تنوع کالاها و ایجاد زیرساخت‌های تجاری اولویت‌های ایران برای توسعه مبادلات است، افزود: صادرات یک کار تیمی است و تمامی دستگاه‌های اجرایی مختلف درگیر در آن باید با جدیت تمام پای کار باشند.

کریم زاده با تاکید بر اینکه صادرات محصولات با کیفیت را باید سازماندهی کنیم.

مدیر کل دفتر اروپا و آمریکای سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به صادرات انواع میوه و تره بار و همچنین کالاهای فاسد شدنی از مرز زمینی آستارا و به صورت کانتینرهای یخچال دار ترانزیتی، افزود: اینکه در صادرات ملی از مرز آستارا با انبوهی از کالا و استقبال از کالاهای صادراتی مواجه هستیم بسیار خوب است ولی باید موانع موجود در مرز و گمرک آستارا رفع شود.

کریم زاده رفع مشکلات بندرگاه دریایی و همچنین گمرکات زمینی و ریلی را در فصل صادرات بسیار مهم عنوان کرد و گفت: روان شدن امور تجارت و صادرات میوه و تره بار کشور از مرز بین المللی آستارا باید به همت همه دستگاه‌های اجرایی در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

وی احداث تیر پارک برای کامیون‌های ترانزیتی داخلی و خارجی در شهرستان آستارا را یک ضرورت دانست.

 

همچنین ببینید

The family health program in the name of Iran was registered globally 310x165 - برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

سازمان جهانی بهداشت، «برنامه سلامت خانواده» را ابتکار جمهوری اسلامی ایران دانست و بر اساس …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x