لایو اینستاگرام

ترفندهای افزایش بازدید لایو اینستاگرام توسط دریچه ۶۷ منتشر شد

پایگاه خبری دنیای برند، این مسئله برای همه پیداست که اینستاگرام در حال حاضر پراهمیت ترین اپلیکیشن برای کسب و کارها است. یکی از قابلیت های مهم و جذاب اینستاگرام قابلیت لایو اینستاگرام است. همچنین این قابلیت از سایر موارد و گزینه های اینستاگرام کمتر مورد توجه قرار گرفته . این در حالی است که قابلیت لایو مهم ترین آپشن موجود در اینستاگرام مخصوصا برای کسب وکارها است.

 

تاریخچه پیدایش لایو در اینستاگرام

لایو یکی از ویژگی‌ های اینستاگرام است که در سال ۲۰۱۶ به کاربران این شبکه اجتماعی معرفی شد. لایو اینستاگرام با هدف ایجاد ارتباط و تعامل بیشتر بین افراد معروف و طرفداران به وجود آمده بود که به آن‌ ها این اجازه می‌ داد که طرفداران خود را در جریان تورها و امور مختلف خود قرار دهد. پس از مدتی کاربران معمولی و برند های مختلف اینستاگرام هم به لایو اینستاگرام علاقه نشان دادند و شروع به استفاده‌ی گسترده از این ویژگی جالب کردند.

 

مزایای استفاده از لایو اینستاگرام

 

Tricks to increase Instagram live traffic were published by Darcheh 67 01 - ترفندهای افزایش بازدید لایو اینستاگرام توسط دریچه 67 منتشر شدباعث اعتماد فالوورهایتان به شما می شوند.

لایو اینستاگرام باعث تبدیل فالوور به مشتری می شود.

لایو اینستاگرام باعث جلب توجه بیشتر نسبت به پیج شما می شود.

این مزیت باعث افزایش فالوور پیج شما در اینستاگرام و تغییر جایگاه صفحه‌ی شما در اینستاگرام می شود.

لایو اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که با فالوور های خودتان ارتباط بیشتر و نزدیک تری داشته باشید و بهتر با سلیقه‌ی آن‌ ها آشنا شوید.

فرصتی تازه برای برندینگ می باشد. می توان مشتریان را بیشتر با هویت برند آشنا کرد.

 

نکاتی که قبل از شروع لایو اینستاگرام مهم است

 

Tricks to increase Instagram live traffic were published by Darcheh 67 02 - ترفندهای افزایش بازدید لایو اینستاگرام توسط دریچه 67 منتشر شدقبل از برگذاری لایو اینستاگرام شما باید نکاتی را رعایت کنید تا باعث موفقیت لایو اینستاگرام شما شود. نکات کلیدی که به افزایش بازدید لایو شما کمک می کند و باعث افزایش نرخ تعامل پیج شما می شود. این نکات کلیدی را به همه شما عزیزان توصیه می کنم تا بتوانید لایو بهتری داشته باشید با ما همراه باشید.

۱. زمان دقیق لایو را در استوری اینستاگرام اعلام کنید

یکی از راه های افزایش بازدید لایو اینستاگرام این است که ساعت دقیق لایو را به مخاصبان خود بگویید. شما می خواهید یک لایو کاربردی و درآمدزا داشته باشید. پس باید قدرتمند ظاهر شوید حتی می توانید یک توضیح کوتاه ، جذاب و همراه با کنجکاوی در استوری اینستاگرام ارائه دهید که کاربرانی که علاقه به لایو هم ندارند، از روی کنجکاوی برای لایو شما لحظه شماری کنند.

برای اعلام دقیق زمان لایو اینستاگرام می توانید از گزینه Countdown استفاده کنید.این آپشن در قسمت استیکر های استوری اینستاگرام قرار دارد. شما با این گزینه می توانید در قسمت نام آن، بنویسید “زمان برگزاری لایو فروش با ۶۰ درصد تخفیف همراه با هدیه” و ساعت و روز آن را در قسمت پایین آن اعلام کنید.این عنوان یکی از عنوان هایی است که باعث کنجکاوی کاربر می شود و بسیار کاربردی است.

 

۲. لایو را زمانی برگزار کنید که بیشترین کاربر آنلاین است

برگزاری لایو در بهترین زمان که بیشترین کاربر آنلاین است یکی از تکنیک های لایو اینستاگرام است که باعث افزایش بازدید لایو شما می شود. زمانی که شما بهترین امکانات را برای  لایو خود ایجاد کنید و بهترین محتوا را برای ارائه آماده کنید. اما این مورد را در نظر نگیرید، هیچ ارزشی برای پیج شما ندارد. یک راه ساده ترین برای اینکه لایو شما بازخورد خارق العاده ای برایتان داشته باشد. زمان و محتوای لایو شما باید مناسب باشد.

 

۳. هدف خود را مشخص و مضوع اصلی را پین کنید

باید از قبل هدف خود را برای برگذاری لایو مشخص کنید و این لایو می تواند یکی از موضوعاتی مانند دعوت از میهمان ، رونمایی از یک محصول جدید ، یا جلسه ی پرسش و پاسخ و ارائه تخفیف ویژه و … باشد . پین کردن  موضوع اصلی لایو باعث می شود کاربر به محض ورود به لایو شما متوجه موضوع لایو و هدف اصلی شما بشود .

 

۴. بینندگان لایو اینستاگرام خود را ببینید

در قسمت بالای صفحه‌ لایو یک آیکن چشم وجود دارد که می‌ توانید با کلیک بر روی آن آیدی کاربرانی را که به لایوتان ورود پیدا کرده اند را ببینید. به این ترتیب بعد از مدتی می‌ توانید با شناسایی و به خاطر سپردن کاربرانی که همواره لایو های شما را تماشا می‌ کنند، توجه ویژه‌ نشان دهید. به عنوان مثال در ورودشان آن ها را صدا بزنید و ورودشان را خوش‌آمد بگویید. یک نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که حتما به کامنت های کاربرانتان در لحظه پاسخ دهید.

 

۵. به لایو خود اعتبار ببخشید

اگر در اول راه هستید و مخاطب چندانی برای لایو خود ندارید یا لایو های شما بازدید زیادی ندارد شما می توانید با خرید بازدید لایو دریچه ۶۷ به بازدید های لایو خود اعتبار ببخشید. این روش یک روش مرسوم بین کسب و کار ها است که با این کار اعتبار لایو شما زیاد می شود و مخاطبین کم کم به سمت پیج اینستاگرام شما روانه می شوند.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *