دیجیتال مارکتینگ

خدمات دیجیتال مارکتینگ با استودیو دیجیتال مارکتینگ میانبر

پایگاه خبری دنیای برند، شرکت‌های مختلفی در حال حاضر مشغول به فعالیت در حوزه دیجیتال مارکتینگ هستند، ارائه خدمات دیجیتال در فضای حال حاضر کسب و کاری ایران به یکی از ترندهای روز تبدیل شده است. شناخت خدمات دیجیتال مارکتینگ و همچنین آشنایی با شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ این فرصت را به شما می‌دهد که با هزینه کمتری بتوانید خودتان و برند خودتان را بر سر زبان‌ها بیندازید. خوبی استفاده از فضای دیجیتال آن است که در این فضا شما به راحتی می‌توانید ریال به ریال هزینه‌های خود را رصد کنید و نتیجه هزینه‌های انجام شده را با چشم خود ببیند. استودیو دیجیتال مارکتینگ میانبر با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ در حال حاضر خدمات دیجیتال را به صورت ۳۶۰ درجه دراختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. در صورتی که نیاز به خدمات دیجیتال دارید و همچنین می‌خواهید از هزینه‌های انجام شده خود به درستی آگاه باشید کافی است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی شرکت دیجیتال مارکتینگ میانبر

شرکت دیجیتال مارکتینگ میانبر یکی از شرکت‌های فعال دیجیتال مارکتینگ در شهر مشهد است. این شرکت با استفاده از تیم حرفه‌ای و پشتکار فراوان در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ شناخته می‌شود. استودیو دیجیتال مارکتینگ میانبر با سابقه ۹ ساله در حوزه دیجیتال مارکتینگ توانسته است خدمات دیجیتال را به صورت ۳۶۰ درجه ارائه کند. در حال حاضر این شرکت خدماتی از قبیل طراحی سایت، سئو، طراحی گرافیک، بسته بندی، تولید محتوا را به صورت تخصصی و حرفه‌ای انجام می‌دهد.

ارائه نتیجه تخصص ماست، برای ریال ریال هزینه‌های شما نتیجه ارائه خواهیم داد، آژانس دیجیتال مارکتینگ نتیجه محور میانبر تا رسیدن به نتیجه همراه شما است. رشد و پیشرفت را در دنیای دیجیتال برایتان فراهم می‌کنیم. هر آنچه که از خدمات یک آژانس دیجیتال مارکتینگ ۳۶۰ درجه بخواهد را در اختیارتان قرام می‌دهیم، رشد در فضای آنلاین را با ما تجربه کنید. همین حالا استراتژی موفقیت در فضای آنلاین را بچینید!

بهترین خدمات دیجیتال مارکتینگ را در شهر مشهد با استودیو دیجیتال میانبر تجربه کنیم. ۵ سال سابقه فعالیت در حوزه دیجیتال مارکتینگ تیم میانبر را به یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین تیم‌های دیجیتال تبدیل کرده است. در صورتی که به دنبال بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در شهر مشهد هستید حتما در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

انواع خدمات شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ

خدمات متعدد و مختلفی را می‌توان برای شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ در نظر گرفت که از جمله این خدمات می‌توان به سئو، تولید محتوا، سوشال مارکتینک، گرافیک و… اشاره کرد. در ادامه قصد داریم در رابطه با خدمات استودیو دیجیتال مارکتینگ میانبر اطلاعاتی را ارائه کنیم.

تولید محتوا با شرکت تولید محتوا سلام محتوا

یکی از اصلی‌ترین و بنیادی‌ترین خدمات هر شرکت دیجیتال مارکتینگ را می‌توان خدمات تولید محتوا در نظر گرفت. وجود محتوا در هر کسب و کاری لازم و ضروری است. عدم استفاده از محتوا مناسب و حرفه‌ای این مزیت را با خود به همراه دارد که باعث افزایش تعداد مخاطبان آن کسب و کار شود. تولید محتوای سئو محور یکی از مهم‌ترین مواردی است که باعث رشد و پیشرفت فراوان مجموعه شما خواهد شد. شرکت دیجیتال مارکتینگ میانبر با ارائه بیزینس تولید محتوا سلام محتوا سعی کرده است که به صورت تخصصی و دقیق به مبحث ساخت تولید محتوا اشاره کند. تیم تولید محتوای سلام محتوا که یکی از بهترین‌ تیم‌های تولید محتوا در مشهد به حساب می‌آید در حال حاضر خدمات متنوعی در زمینه تولید محتوا ارائه می‌دهد که از جمله این خدمات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

  • تولید محتوای ویدئویی
  • تولید محتوای متنی سئو شده
  • تولید محتوای متنی کاربرپسند
  • تولید محتوای تخصصی انگلیسی
  • تولید محتوای فارسی
  • تولید محتوای تصویری
  • تولید لوگو موشن
  • تولید محتوای ویدیئویی رئال
  • و…

در صورتی که نیاز به استفاده از خدمات تولید محتوا به صورت حرفه‌ای و خاص را دارید کافی است همین حالا از طریق وب سایت سلام محتوا سفارش تولید محتوای خود را در وب سایت ثبت کنید.

سئو و بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو

یکی از خدمات اساسی استودیو دیجیتال مارکتینگ میانبر، بهینه سازی وب سایت است. ابوالفضل ملاکی مشاور سئو استودیو دیجیتال مارکتینگ میانبر با سابقه ۹ ساله در حوزه سئو توانسته است مشاوره مناسب و درخوری برای پروژه‌های سئویی شرکت میانبر ارائه دهد.

هر پروژه سئو در استودیو میانبر از ۳ بخش تشکیل شده است که ابوالفضل ملاکی به عنوان مشاور بهینه سازی وب سایت سعی می‌کند بخش‌های مختلف پروژه را به صورت مجزا از یکدیگر ببیند.

عدم استفاده از دانش بالا و همچنین نداشتن تجربه در پروژه‌های سئویی یکی از مهم‌ترین مواردی است که باعث می‌شود سئوکار نتواند به درستی پروژه بهینه سازی وب سایت را پیش ببرد.

بهترین شرکت طراحی لوگو در مشهد

 

Digital Marketing Services with Digital Marketing Studio Shortcut 01 - خدمات دیجیتال مارکتینگ با استودیو دیجیتال مارکتینگ میانبریکی دیگر از خدمات دیجیتال مارکتینگ که این روزها طرفداران فراوانی دارد، طراحی لوگو است. وجود یک لوگو برای برند و کسب و کار این خوبی را با خود به همراه دارد که باعث رشد و پیشرفت کسب و کار می‌شود. یکی از راه‌های ارزان و مناسب برای ایجاد طیف وسیعی از مخاطبان استفاده از لوگو است. با استفاده از این روش شما می‌توانید نشان تجاری خود را در ذهن مخاطب درج کنید. استفاده کردن از لوگو به مخاطب این قابلیت را می‌دهد که شما را در ذهن خود نگهداری کند.

شرکت‌های گوناگونی در حال حاضر اقدام به ساخت لوگو و پیاده سازی لوگو می‌کنند که از این میان می‌توان گفت شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه طراحی انواع گرافیک به یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده طرح‌های گرافیکی تبدیل شده است. استودیو طراحی گرافیک سلام گرافیک با ارائه بیش از ۵۰۰ نمونه لوگو برای مشتریان متعدد به یکی از برندهای شناخته شده در حوزه تولید و طراحی انواع لوگو شده است.

لوگوهای همان طور که می‌دانید دارای انواع مختلفی هستند، طراحی لوگو تصویری، طراحی لوگو ترکیبی، طراحی لوگو تایپ از جمله این موارد است که با توجه به نوع کسب و کار شما و همچنین قابلیت‌های برند شما و همچنین بازار هدف برند شما، نوع و ساختار لوگوی شما پیاده سازی می‌شود.

استفاده لوگوی مناسب و حرفه‌ای این قابلیت را به برند شما خواهد داد که در مدت زمان کوتاهی بتوانید نقش پررنگی در ذهن مخاطب داشته باشید. برای صحت این گفته کافی است نگاهی به برندهای نام آشنا بیندازید. بخش بزرگی از موفقیت یک برند وابسته به لوگو و هویت بصری آن است. هرچه یک برند هویت بصری و برند مناسب‌تری داشته باشد موفقیت و کسب جایگاه بهتر را باید برای خود در انتظار داشته باشد.

چه نوع لوگویی برای کسب و کار من مناسب است؟

همان طور که گفته شد لوگوها دارای انواع مختلفی هستند که انتخاب نوع لوگوی می‌تواند یکی از چالش برانگیزترین کارها باشد.

شرکت طراحی بسته بندی این پک

یکی دیگر از خدمات شرکت دیجیتال مارکتینگ میانبر ارائه خدمات بسته بندی است. بسته بندی برای محصول می‌تواند آورده فوق العاده زیادی داشته باشد. یک بسته بندی اگر به درستی پیاده سازی شود می‌تواند فروش فوق العاده عالی را برای کسب و شما رقم بزند. برندهای مختلف از هویت بصری‌های گوناگونی استفاده می‌کنند که عدم استفاده از یک هویت بصری برند در طراحی بسته بندی می‌تواند باعث کاهش میزان فروش محصول و همچنین عدم کسب جایگاه مناسب در بازار می‌شود.

 

Digital Marketing Services with Digital Marketing Studio Shortcut 02 - خدمات دیجیتال مارکتینگ با استودیو دیجیتال مارکتینگ میانبربسته بندی چیست و چرا شرکت طراحی بسته بندی این پک

بسته بندی یکی از راه‌های عالی و مناسب برای افزایش فروش و همچنین افزایش مدت زمان ماندگاری محصول است. با ارائه یک بسته بندی مناسب می‌توان بخش بزرگی از بازار مورد نظر را در دست داشت. بسته بندی‌های به انواع روش‌های گوناگونی طراحی و ساخته می‌شوند. از جمله انواع بسته بندی که طرفداران زیادی دارد می‌توان به بسته بندی هارد باکس، بسته بندی سلفونی، بسته بندی فلزی و بسته بندی چوبی اشاره کرد.

در مقابل طراحی بسته بندی طراحی لیبل قرار دارد. عموما شرکت‌هایی که دوست ندارند هزینه زیادی برای بسته بندی خود کنند از روش طراحی لیبل استفاده می‌کنند که هزینه کمتری را برای ارائه محصول به بازار شامل می‌شود.

از جمله دلایل انتخاب شرکت بسته بندی این پک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • سابقه طولانی در طراحی بسته بندی
  • نمونه کار بسته بندی متعدد
  • کیفیت بالای محصولات بسته بندی
  • تیم حرفه‌‌ای و کار بلند بسته بندی
  • قیمت بسته بندی مناسب و اقتصادی
  • و…

طراحی وب سایت با وردپرس با استودیو سلام سایت

از دیگر خدمات دیجیتال مارکتینگ استودیو میانبر باید خدمات طراحی سایت با دپارتمان طراحی سایت سلام سایت اشاره کرد. تفاوتی ندارد که به دنبال چه نوع وب سایت هستید، استودیو سلام سایت با طراحی بیش از ۵۰۰ وب سایت در حال حاضر به یکی از دپارتمان‌های حرفه‌ای در حوزه طراحی سایت در استودیو میانبر و شهر مشهد تبدیل شده است.

پیاده سازی وب سایت بر بستر وردپرس یا کد نویسی اختصاصی وابسته به نیاز شما از جمله مهم‌ترین اقدامات استودیو سلام سایت است. در صورتی که نیاز به یک وب سایت حرفه‌ای و مناسب برای راه اندازی کسب و کار خود دارید کافی است از خدمات دپارتمان طراحی سایت استودیو دیجیتال مارکتینگ میانبر استفاده کنید.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

 

همچنین ببینید

Translation of the top 4 YouTube podcasts for the first time 310x165 - ترجمه ۴ پادکست برتر یوتوب برای اولین بار در مدرسه صفر تا صد

ترجمه ۴ پادکست برتر یوتوب برای اولین بار در مدرسه صفر تا صد

پایگاه خبری دنیای برند، در شلوغی‌های عصر دیجیتال، جایی که مرزهای با کلیک روی یک …

۲۷ نظر

  1. blank

    ممنون از رسانه دنیای برند؛ امیدوارم با ارائه اطلاعات مناسب و به روز همشه در صدر نتایج جستجوی گوگل باشید.

  2. blank

    جدا از خدمات کامل و عالی که ارایه میده آژانس دیجیتال مارکتینگ میانبر در طول پروسه یک پروژه در نقش یک مشاور در کنار برند حاضر هستند.عالی و خسته نباشید

  3. blank

    درود و خسته نباشید به تیم حرفه ای میانبر هم تیم طراحی گرافیک خفنی دارن و هم در بخش دیجیتال عالی کار میکنن سپاس از طراحی بسته بندی که برای برندمون انجام دادین خسته نباشید

  4. blank

    سلام و خسته نباشید
    بسیار عالی و کامل بود؛ انتخاب یک شرکت دیجیتال مارکتینگ حرفه ای حتما به توسعه کسب و کارها در بستر دیجیتال و البته در آمدزایی بیشتر کمک خواهد کرد. ضمن اینکه وجود چند تیم متخصص در کنار هم اعم از تیم طراحی سایت، تیم پشتیبانی، تولید محتوا و سئو و همین طور تیم گرافیک حتما در هماهنگی و رشد چند وجهی برند و برندینگ اثر مثبتی خواهد داشت.
    از مطلب مفید شما سپاسگزارم.

  5. blank

    سلام ووقت بخیر .قطعا یکی از کاربلد ترین شرکت ها درحوزه تخصصی خودتون هستید همیشه موفق وموید باشید

  6. blank

    سلام و عرض ادب
    لازم دونستم که در قالب این کامنت از شرکت دیجیتال مارکتینگ میانبر تشکر ویژه ای کنم. من برای پیج کاری اینستاگرامم از خدمات سوشال مدیا این مجموعه استفاده کردم و با تولید محتوای خاصی که با توجه به کسب و کارم در نظر گرفته بودن تو مدت زمان خیلی کمی به تعداد فالوورهای و بازدیدهای مد نظرم رسیدم. ممنون از شما.

  7. blank

    من به تازگی کسب و کارم رو شروع کردم؛ کسب و کاری که دارم در حوزه مواد غذایی و خشکبار هست. به پیشنهاد یکی از دوستانم برای داشتن یک بسته بندی منحصربفرد و جذاب از شرکت طراحی بسته بندی این پک مشاوره گرفتم و خیلی راضی کننده بود. امیدوارم بتونم با این بسته بندی جذاب رونق کارم رو چند برابر کنم.
    خیلی ممنون از شرکت دیجیتال مارکتینگ میانبر و تیم این پک

  8. blank

    به تازگی همکاری خودمو با شرکت میانبر شروع کردم و از خدمات سئو در مشهد این شرکت استفاده کردم. اما در همین مدت زمان کوتاه در کلید واژه های مختلفی برای فروشگاه اینترنتی ای که داشتیم بالا اومدیم که نشون دهنده تخصص و برنامه ریزی درست تیم سئو میانبر! ممنونم.

  9. blank

    من تجربه ی بستن قرارداد با شرکت میانبر رو دارم و به جرات میتونم بگم یکی از بانظم ترین و حرفه ای ترین شرکت ها در حوزه کاری خودشون هستند. اگر به خدماتی مثل طراحی سایت، تولید محتوا، سئو سایت و طراحی گرافیک نیاز دارید، شک نکنید که میانبر بهترین انتخابه

  10. blank

    استودیو خلاق میانبر واقعا شمارو از دغدغه هاتون رها میکنه و من مدیونشم. برای هر دپارتمانشون یه تیم متخصص و حرفه ای دارن که از لحظه ای که قرارداد میبندیم باهاشون تمام مدت روی سایت کار میکنن. منکه واقعا راضی بودم
    خسته نباشن

  11. blank

    با سلام خدمت جناب ملاکی و تیم میانبر. می‌خواستم بگم اگر می‌شه چندتا از پروژه های طراحی سایت و سئو رو که انجام دادی نام ببرید تا بتونیم ببینیم. فکر می‌کنم دیدن نمونه کارهای عملی کمک زیادی به افرادی که بدنبال مشاوره در این زمینه هستند، می‌کنه. با تشکر

  12. blank

    در بحث تولید محتوا برای یک کسب و کار آنلاین، باید به این نکته نیز توجه کنید که هیچ کدام از انواع محتواهای نام برده به تنهایی نمی‌توانند تاثیر مناسبی بر رشد سایت و ورودی ارگانیک هدفمند داشته باشند. بلکه باید با استفاده از سند استراتژی محتوا که برای هر بیزینس بصورت خاص طراحی می‌شود استفاده کرد تا بهترین نتیجه گرفته شود.

  13. blank

    سلام و وقت بخیر
    شرکت میانبر یکی از مطرح ترین شرکت های دیجیتال هست؛ که با خیال راحت میتونید بهش اعتماد کنید و پروژه و بیزینستون رو به اون بسپارید

  14. blank

    ممنونم از اطلاعات مفیدی که به اشتراک گذاشتید

  15. blank

    پیج اینستاشونو دنبال میکنم کارای گرافیکی بسیار عالی و جذابی دارن در کل خیلی خوشم میاد از کاراشون و یکی از مشتری هاشون هستم

  16. blank

    استودیو میانبر یکی از حرفه ای ترین و خلاق ترین آژانس های دیجیتال در مشهد هست که به صورت تخصصی در زمینه های طراحی سایت سئو و گرافیک و تولید محتوا و سوشال مدیا فعالیت می کند
    #میانبر
    #آژانس_دیجیتال_مارکتینگ_میانبر
    Mianborco.ir

  17. blank

    تجربه کاری و تخصص آژانس میانبر در زمینه های دیجیتالی که امروزه مورد توجه جامعه هست باعث شده که در نوع خود بهترین باشد و بدون شک رقیبی ندارد.
    #آژانس‌دیجیتال‌مارکتینگ‌میانبر

  18. blank

    سلام و درود به تیم نتیجه محور میانبر .ازاینکه با این مجموعه همکاری داشتم بسیار خوشحالم و قطعا در حوزه کاری خودتون بهترین هستین.موفق باشید و پایدار

  19. blank

    ممنون ابوالفضل عزیز

  20. blank

    علی عزیز
    ممنون که نظرت رو در مورد آژانش دیجیتال مارکتینگ میانبر به اشتراک گذاشتی

  21. blank

    مجتبی عزیز
    ممنون که تجربت رو با ما به اشتراک گذاشتی

  22. blank

    مژده عزیز
    خوشحالیم که این مطلب برای شما مفید بوده

  23. blank

    موفق باشین در این کسب و کار نو

  24. blank

    روژان عزیز
    ممنون که تجربه خودت رو با ما به اشتراک گذاشتی

  25. blank

    ماهان عزیز
    ممنون که تجربه خودت رو با ما به اشتراک گذاشتی

  26. blank

    موفق باشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *