17891299 741 - برند رنو در کره خودروی برقی تولید خواهد کرد

برند رنو در کره خودروی برقی تولید خواهد کرد

پایگاه خبری دنیای برند، مقامات شهر بوسان کره‌جنوبی اعلام کردند رنو سامسونگ موتورز قصد دارد زیرساخت‌هایی را در کارخانه خود در در جنوب‌شرقی شهر بوسان ایجاد تا خودرو‌های الکتریکی تولید کند.

گویدو هاک، معاون اجرایی گروه رنو در بیانیه‌ای گفته است که این خودروساز قصد دارد سالانه ۲۰۰ هزار خودروی برقی در تأسیسات خود در بوسان تولید کند.

این طرح زمانی که هاک با پارک هئونگ جون، شهردار بوسان در سفر این هفته به فرانسه انجام شد که هاک خواستار حمایت کره‌جنوبی برای تبدیل کارخانه بوسان به قطب تولید آینده خود شد.

هنوز مشخص نیست که رنو چقدر برای ساخت تاسیسات تولید خودرو‌های برقی سرمایه‌گذاری کند. این اعلام پس از آن منتشر شد که هیوندای موتور در ماه می‌اعلام کرد حدود ۲ تریلیون وون (۱.۵۴ میلیارد دلار) در اولسان کره جنوبی برای ساخت یک کارخانه خودرو‌های برقی سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

منبع

همچنین ببینید

گوگل با ایموجی صوتی

انقلابی در تماس‌های تلفنی: گوگل با ایموجی صوتی، شور و نشاط را به مکالمات شما می‌آورد

خبر خوش برای کاربران اپلیکیشن فون گوگل! این غول فناوری قابلیتی جدید و جذاب به این اپلیکیشن اضافه کرده است که می‌تواند تجربه تماس‌های صوتی شما را متحول کند. با استفاده از ایمج‌های صوتی، می‌توانید در حین مکالمات، صداهای مختلف مانند دست زدن، خنده، تشویق و ... را پخش کنید و به مکالمات خود شور و نشاط بیشتری ببخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *