صرافی ایرانی برای انجام معاملات

بهترین صرافی ایرانی برای انجام معاملات ارز دیجیتال

پایگاه خبری دنیای برند، سطح امنیت صرافی، از جمله مهم ترین عواملی است که در انتخاب صرافی ایرانی، برای انجام معاملات ارز دیجیتال باید مورد توجه قرارگیرد.

انتخاب بهترین صرافی ایرانی

اینکه کدام صرافی ایرانی بهتر است یک سوال کلی است. لذا انتخاب بهترین صرافی ایرانی از میان صرافی های معتبر به عوامل مختلفی بستگی دارد. افراد معامله گر با توجه به نیاز خود و استراتژی که در سرمایه گذاری دارند، انتظارات متفاوتی از یک صرافی ارز دیجیتال خواهند داشت. با این حال یک سری معیارهای کلی برای انتخاب بهترین صرافی ایرانی وجود دارد. دانشگاه کسب و کار در این مقاله قصد دارد به بررسی عوامل مهم در انتخاب یک صرافی بپردازد. وب ‌سایت دانشگاه کسب ‌و کار یک رسانه تخصصی در حوزه کارآفرینی و استارتاپ است که تمامی موضوعات مرتبط با کارآفرینی را پوشش می‌دهد. Businessuni.net تا انتهای این مطلب همراه ما بمانید.

معیارهای انتخاب یک صرافی ایرانی

به دلیل وجود محدودیت های استفاده از صرافی های خارجی برای کاربران ایرانی، استفاده از صرافی ایرانی عاقلانه تر و کم ریسک تر خواهد بود. همانطور که گفتیم معیارهای مختلفی برای انتخاب بهترین و مناسب ترین صرافی وجود دارد. مهم ترین این معیارها عبارت است از:

۱-امنیت صرافی

۲- میزان کارمزد دریافت شده توسط صرافی

۳- رابط کاربری صرافی

۴- حجم معاملات روزانه صرافی

۵- دارا بودن مجوز های لازم برای انجام امور مالی و شرکتی

۶- ارائه دادن درگاه مستقیم برای پرداخت ها

۷- حضور داشتن در فستیوال های رسمی

۸- مشخص بودن نام و نشان دفتر صرافی و داشتن قابلیت پیگیری

امنیت صرافی ارزهای دیجیتال

از جمله مهم ترین عواملی که در انتخاب صرافی ایرانی، برای انجام معاملات ارز دیجیتال باید به آن توجه نمود، سطح امنیت صرافی می باشد. صرافی هایی که قابلیت تایید دو مرحله ای دارند و دارایی معامله گران را در منابع سرد ذخیره سازی، نگهداری می نمایند، مطمئن تر و قابل اعتماد تر خواهند بود. در ادامه وبسایت دانشگاه کسب و کار، شما را با مواردی که به منظور بالا بردن امنیت اکانت خود باید به آن ها توجه داشته باشید، آشنا می کند.

– استفاده از اینترنت با امنیت بالا

– انتخاب گذرواژه های پیچیده تر

– فعال نمودن قابلیت تایید دو مرحله ای

– تغییر دادن رمز عبور به صورت بازه ای

– منتقل کردن میزان اصلی دارایی خود از حساب صرافی به کیف پول سرد

میزان کارمزدی که صرافی ایرانی دریافت می کند

میزان کارمزدی که صرافی دریافت می نماید، از دیگر عوامل تاثیرگذار در انتخاب صرافی ایرانیمی باشد که باید به آن توجه نمود. تمامی صرافی های ارز دیجیتال مبلغی را تحت عنوان کارمزد، هنگام ثبت سفارش خرید یا فروش از حساب کاربران کسر خواهند کرد. نحوه محاسبه این مبلغ به سطوح کاربری مختلف و حجم معاملات بستگی دارد. برخی از صرافی ها تخفیفاتی را در پرداخت کارمزد برای کاربران خود در نظر می گیرند.

رابط کاربری صرافی ارزهای دیجیتال

یکی از بزرگترین مزایای هر صرافی ایرانی، داشتن رابط کاربری آسان و قابل درک است. پنل های معاملاتی در صرافی های معتبرارز دیجیتال اغلب بسیار به هم شبیه می باشند. با این حال این پنل ها در دسترسی به گزینه های پرکاربرد و شکل طبقه بندی منو می توانند متفاوت باشند. با توجه به بیشتر شدن تعداد کاربران موبایل در دنیای امروز، صرافی هایی که نسخه بهینه برای کاربران موبایل ارائه نمایند، محبوب تر هستند.

متنوع بودن در پشتیبانی از کوین ها و توکن های مختلف

اغلب صرافی ها از ارزهای دیجیتال پرطرفدار مثل بیت کوین و اتریوم پشتیبانی می کنند. اهمیت متنوع بودن در این زمینه، در پشتیبانی از سایر کوین ها و توکن های سودآور بازار می باشد. چرا که برخی از کاربران سرمایه گذاری خود را در طیف متنوعی از ارزهای دیجیتال انجام می دهند. صرافی ایرانیکه انتخاب می کنید می بایست علاوه بر پشتیبانی از ارزهای دیجیتالی متنوع، از اعتبار و نقدینگی بالایی نیز برخوردار باشد. چرا که اگر نقدینگی لازم را نداشته باشند، قادر به پوشش تمام سفارشات ثبت شده نخواهند بود.

حجم معاملات روزانه صرافی ایرانی

پایین بودن حجم معاملات و محدود بودن تعداد کاربران فعال در یک صرافی ایرانیموجب سخت شدن تایید نهایی سفارشات خواهد شد. استفاده کردن از صرافی هایی که حجم معاملاتی بالایی دارند، تضمین کننده نهایی شدن به موقع سفارشات شما خواهد بود. در صرافی هایی که حجم معاملات بالایی ندارند، کاربران مجبور می شوند که در هنگام فروش مبلغ پایین تری دریافت کنند و در هنگام خرید مبلغ بالاتری را بپردازند.

The best Iranian exchange for digital currency transactions 0 - بهترین صرافی ایرانی برای انجام معاملات ارز دیجیتالصرافی ارز دیجیتال

سخن آخر

بیشتر شدن تعداد صرافی های ایرانی موجب شده که انتخاب صرافی ایرانی مناسب کمی دشوار شود. وبسایت دانشگاه کسب و کار در این مطلب معیار های مهم برای انتخاب مناسب ترین صرافی ایرانی را بیان نمود. اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب نمایید و همچنین اگر به مباحث کارآفرینی و استارتاپی علاقمند هستید، می توانید از وبسایت ‌هایی مانند economist.com، businessuni.net، bloomberg.com استفاده کنید.

منبع: https://businessuni.net/10-authentic-iranian-exchanges-with-a-history-in-the-online-space/

این مطلب، خبر آگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

سید ابراهیم هاشم ورزی

سید ابراهیم هاشم ورزی: سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل جدید منطقه آزاد کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش درحکمی سید ابراهیم هاشم ورزی را به عنوان سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل منصوب کرد.

یک نظر

  1. blank

    در حال حاضر ۲۰ صرافی فعال ایرانی وجود دارن که میشه ازشون استفاده کرد و ایرانی ها در حوزه ارزهای دیجیتال خیلی پیشرفت داشتن توی این چند ساله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *