برند هوآوی

افتتاح دیتاسنتر ابری برند هوآوی در ریاض

پایگاه خبری دنیای برند، برند هوآوی تکنولوژی برای گسترش خدمات آنلاین خود در خاورمیانه و شمال آفریقا، یک دیتاسنتر ابری در ریاض گشود.

این دیتاسنتر ابری در ریاض، سی‌امین دیتاسنتر جهانی هوآوی بوده و از خدمات دولت برای عربستان سعودی، حمایت کرده و مدل‌های زبان و اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی به زبان عربی را فراهم می‌کند. استیون یی، رئیس منطقه‌ای هوآوی گفت: «گشایش دیتاسنتر ابری هوآوی فقط مربوط به این شرکت نیست، بلکه پلی است که شرکت‌های چینی دیگر را به عربستان سعودی خواهد آورد.» وی با بیان اینکه اقدام مذکور، به توسعه اقتصاد دیجیتالی عربستان سعودی کمک خواهد کرد، افزود: «هوآوی، دفتر مرکزی منطقه‌ای خود را امسال در پایتخت عربستان سعودی گشود.» عربستان سعودی اعلام کرده است با شرکت‌های خارجی که پس از امسال، دفتر منطقه‌ای در این کشور نداشته باشند، قراردادی امضا نخواهد کرد.

منبع: دنیای اقتصاد

همچنین ببینید

گوگل با ایموجی صوتی

انقلابی در تماس‌های تلفنی: گوگل با ایموجی صوتی، شور و نشاط را به مکالمات شما می‌آورد

خبر خوش برای کاربران اپلیکیشن فون گوگل! این غول فناوری قابلیتی جدید و جذاب به این اپلیکیشن اضافه کرده است که می‌تواند تجربه تماس‌های صوتی شما را متحول کند. با استفاده از ایمج‌های صوتی، می‌توانید در حین مکالمات، صداهای مختلف مانند دست زدن، خنده، تشویق و ... را پخش کنید و به مکالمات خود شور و نشاط بیشتری ببخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *