بانک صنعت و معدن

کار اجرایی تامین مالی زنجیره ای توسط بانک صنعت و معدن در حال اجراست

پایگاه خبری دنیای برند، وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: با عملیاتی شدن تامین مالی زنجیره ای طی ماه های آتی مشکل سرمایه در گردش اکثر تولید کنندگان کشور برطرف خواهد شد.

به گزارش شاتا، سیدرضا فاطمی امین در جمع فعالین صنعتی، معدنی و تجاری استان زنجان افزود: هم اکنون کار اجرایی تامین مالی زنجیره ای در بانک صنعت و معدن در حال اجراست که تا دو ماه آینده به صورت آزمایشی عملیاتی خواهد شد.

وی تصریح کرد: با اجرایی شدن این امر مشکل سرمایه در گردش اکثر واحدهای صنعتی، معدنی برطرف خواهد شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: وظیفه ما بررسی فرایند صنعتی، ِ معدنی و تجاری است تا با شناخت موانع و اصلاح ساز و کار ها مسیر را برای سرمایه گذاران هموار سازیم.

وی در ادامه به عرضه تلفیقی کالا اشاره کرد و یادآور شد: هم اکنون در سازمان بورس کالا کار عرضه تلفیقی را شروع کردیم و در مواردی که نیاز کشور بیش از تولید داخلی باشد و نیاز به واردات است از عرضه تلفیقی استفاده می کنیم.

فاطمی امین افزود: در این صورت مابقی کسری توسط واحدها در قالب یک سبد وارد می گردد.

وزیر صمت در خصوص واردات ماشین آلات معادن خاطر نشان ساخت: در صورتی که ماشین آلات معادن به صورت تجمیعی وارد شود، مورد حمایت خواهد بود.

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه تولید کنندگان، تجار و روسای اتحادیه ها و صنوف استان مسائل و مشکلات خود را مطرح و نقطه نظرات خود را در جهت تسهیل امور و رفع موانع موجود بیان کردند.

همچنین ببینید

Img20230724132753399

پیام تبریک رئیس اتاق ایران به مناسبت نوروز ۱۴۰۳

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر الیل و النهار یا محول الحول و الاحوال، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *