باتری

چگونه باتری هواوی P9 Lite اصل بخریم؟

پایگاه خبری دنیای برند، امروزه با پیشرفت تکنولوژی و استفاده بیش از پیش از گوشی های هوشمند شاهد نقش غیر قابل انکار آن در زندگی طیف گسترده ای از افراد هستیم. برند هواوی یکی از برندهای محبوب گوشی همراه است که به فراوانی در میان کاربران ایرانی دیده می شود. در میان مدل های مختلف برند هواوی مدل P9 Lite یکی از مدل هایی است که با توجه به قیمت و قابلیت هایی که دارد توسط کاربران هواوی مورد استفاده قرار می گیرد. باتری هواوی پی ۹ لایت مانند بسیاری از باتری های دیگر در مدل ها و برند های مختلف از نوع لیتیوم یونی است. همان گونه که می دانید عمر این باتری ها محدود بوده و عمر مفید آن ها پس از مدتی استفاده به پایان می رسد. جدای استفاده درست از گوشی عواملی مانند چرخه های شارژ ناقص و مکرر، تخلیه کامل شارژ باتری، به مدت طولانی بودن گوشی در شارژ، استفاده طولانی مدت از برنامه سنگین، باز گذاشتن برنامه ها در زمانی کار نکردن با گوشی و … از جمله عواملی هستند که عمر باتری را کاهش می دهند. پایان عمر باتری هواوی P9 Lite از طریق کاهش کیفیت شارژ دهی و افت کیفیت کارایی گوشی قابل تشخیص است اما تغییر شکل باتری آن به دلیل یک پارچه بودن بدنه قابل تشخیص نیست و مبنای پایان عمر باتری هواوی P9 Lite  کیفیت پایین شارژ دهی است. پس در صورت مشاهده نشانه هایی که گواه بر پایان عمر باتری است بایستی آن را با باتری اصلی موبایل هواوی P9 Lite جایگزین کنید تا دوباره بتوانید از گوشی با همان کیفیت اولیه استفاده کنید.

How to buy the original Huawei P9 Lite battery - چگونه باتری هواوی P9 Lite اصل بخریم؟ در زیر ویژگی های باتری اصلی موبایل هواوی P9 Lite و راه های تشخیص آن را بررسی می کنیم.

ویژگی های باتری هواوی P9 Lite:

باتری اصلی موبایل هواوی P9 Lite دارای ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت و از نوع لیتیوم یونی است. این باتری از نوع داخلی است و توسط کاربر قابل تعویض نیست.

اگر شارژ باتری هواوی P9 Lite کامل باشد با ان می توانید به مدت تقریبا ۱۲ ساعت به طور مداوم وب گردی کنید. باتری این گوشی برای دیدن فیلم نیز مدت زمان خوبی دوام می آورد که این زمان در حدود ۱۱ ساعت در رزولوشن ۱۰۸۰ می باشد. این باتری با شارژ کامل در شبکه ۳G به مدت ۱۵ ساعت و ۲۰ دقیقه امکان مکالمه را برای کاربر فراهم می کند. همچنین این باتری در صورت استفاده عادی تا سه روز دوام می آورد.

برند هواوی برای محافظت از باتری مدل  P9 Lite در برابر ضربه و رطوبت آن را از نوع داخلی طراحی کرده است. بنابراین در این مورد نمی توان پلمپ بودن درب پشت گوشی موبایل را به عنوان ضعف این مدل گوشی و دیگر مدل ها تلقی کرد.

How to buy the original Huawei P9 Lite battery 0 - چگونه باتری هواوی P9 Lite اصل بخریم؟تشخیص باتری اصل هواوی P9 Lite از روی بسته بندی باتری: بسته بندی باتری اصلی موبایل هواوی با کیفیت بوده و اطلاعات حک شه بر روی آن دارای بیشترین وضوح و کیفیت است.

تشخیص باتری اصل هواوی P9 Lite از روی تاریخ درج شده روی بدنه و بسته: باید دقت داشته باشید که تاریخ درج شده بر روی بدنه باتری هواوی P9 Lite و بسته بندی ان یکسان باشد. همچنین پیشنهاد می کنیم که باتری را خریداری کنید که در سال جاری تولید شده باشد.

تشخیص باتری اصلی با توجه به برچسب دور باتری هواوی P9 Lite: همه باتری های لیتیوم یونی اصل دارای برچسبی بر روی بدنه هستند که اطلاعاتی هم چون تاریخ تولید، ظرفیت باتری، هشدار های لازم، لوگوی شرکت و … بر روی آن با کیفیت و وضوح بالا درج شده است. برچسب ها معمولا به رنگ نقره ای یا مشکی هستند. همچنین در باتری اصل موبایل این برچسب ها به شکلی منظم و یکنواخت با لبه صاف بر روی باتری چسبانده می شود.

تشخیص باتری اصلی موبایل با بررسی لبه های باتری هواوی P9 Lite:  لبه های باتری اصل کاملا صاف و یکنواخت است و برای تشخیص این مورد کافی است لبه ها را بر روی سطح صافی مانند شیشه قرار دهید و جوانب مختلف ان را بررسی کنید. همچنین بدنه باتری اصلی موبایل هواوی P9 Lit کاملا یکنواخت بوده و هیچ گونه ناهماهنگی و بی نظمی در آن دیده نمی شود.

تشخیص باتری اصلی موبایل هواوی با توجه به اتصالات آن: اتصالات طلایی رنگ در باتری اصلی معمولا دارای ظرافت خاص و فرورفتگی اندکی می باشند.

تشخیص باتری اصلی موبایل با توجه به جنس بدنه آن: در باتری های اصلی جنس بدنه از پلاستیک PC است و در ظاهر ان هیچ گونه ایرادی دیده نمی شود. این در حالی است که در بدنه باتری غیر اصلی از مواد بازیافتی و یا حتی بی کیفیت استفاده می شود.

در پایان به شما پیشنهاد می کنیم که بهترین راه برای خرید باتری اصل موبایل هواوی P9 Lite مراجعه به فروشگاه های معتبر لوازم جانبی هواوی است که علاوه بر اطمینان از اصالت کالا می توانید از خدمات پس از فروش آن نیز بهره بگیرید. همچنین برای تعویض باتری هواوی P9 Lite بایستی به یک فرد متخصص مراجعه کنید که این کار باعث می شود تا بدنه گوشی در اثر کار افراد ناشی دچار خش و آسیب نشود. جهت خرید انواع باتری هواوی باکسفست به لینک زیر مراجعه کنید:

https://fonishop.com/product-category/battery/battery-huawei/

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

فولاد

صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد ۱۴۰۲

پایگاه خبری دنیای برند، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران آمار کامل حجم و ارزش صادرات سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *