آمازون

رشد حیرت انگیز برند آمازون

پایگاه خبری دنیای برند، جدا از گزارش یک فصل انفجار دیگر، آمازون نیز روز سه شنبه بمب خود را رها کرد و اعلام کرد که بنیانگذار و مدیر عامل آن جف بزوس به سمت تغییر حرکت می کند.

بزوس ، که سهام آمازون او را به ثروتمندترین مرد زنده تبدیل کرده است ، اندی جسی قرار است جایگزین جف بزوس به عنوان مدیرعامل آمازون شود. وی هم اکنون مدیر سرویس‌های تحت وب برند آمازون است. بزوس در اعلام کناره گیری خود گفت: “وقتی به نتایج مالی ما نگاه می کنید ، آنچه واقعاً مشاهده می کنید نتایج تجمعی بلند مدت اختراع است.” “در حال حاضر من آمازون را در ابتکاری ترین زمان خود می بینم و آن را به یک زمان بهینه برای این انتقال تبدیل کرده ام.”

بیش از یک ربع قرن پیش ، در ۱۶ ژوئیه ۱۹۹۵ ، یک شرکت ناشناخته از سیاتل وب سایتی را راه اندازی کرد که ادعا می کرد “بزرگترین کتابفروشی زمین” است. اگرچه ممکن است در آن زمان کمی جسورانه به نظر برسد، دو دهه و نیم بعد گفت که برند آمازون نه تنها بزرگترین کتابفروشی روی زمین بلکه مسلماً بزرگترین فروشگاه دوره است.

بیشتر بخوانید:

جف بزوس از مدیرعاملی آمازون کناره‌گیری می‌کند

اگر موردی وجود داشته باشد که بزوس در طول دوران ریاست خود به دلیل آن مشهور بوده است، این تمرکز بی وقفه او بر رشد بلند مدت است. با توجه به اینکه سالها منتقدان را نادیده گرفته بود ، تمایل بزوس برای قربانی کردن سودهای کوتاه مدت برای رشد طولانی مدت نتیجه زیادی را به بار آورد و آمازون را به یک برند ۱.۷ تریلیون دلاری تبدیل کرد و او را به ثروتمندترین مرد کره زمین تبدیل کرد.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

به نقل از بلومبرگ، تحت رهبری بزوس ، آمازون موقعیت خود را به عنوان خرده فروش آنلاین پیشرو در بخشهای وسیع جهان تقویت کرده ، یک صنعت رایانه ابر را تولید کرده و خود را بعنوان یک بازیگر اصلی در رسانه های دیجیتال و فناوری مصرف کننده معرفی کرده است. این برند با سرمایه گذاری مجدد دقیق بیشتر پولی که به دست می آورد، به همه آن دست یافته است، تا اینکه در نهایت سود برای خرج کردن بسیار زیاد شد. اگر نتایج مالی آمازون واقعاً “نتایج تجمعی بلند مدت اختراع” است ، باید در این راه اختراعات خوبی نیز انجام شده باشد.

The amazing growth of the Amazon brand 1024x1024 - رشد حیرت انگیز برند آمازون

 

همچنین ببینید

محبوب ترین شبکه های اجتماعی

محبوب ترین شبکه های اجتماعی تا ژانویه ۲۰۲۳

پایگاه خبری دنیای برند، محبوب ترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان تا ژانویه ۲۰۲۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *