کارت ویزیت پیامکی

با کارت ویزیت پیامکی همیشه به‌روز باشید!

پایگاه خبری دنیای برند، امروزه تمام کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای تبلیغات خدمات خود از کارت ویزیت استفاده می‌کنند. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از خرید از فروشگاه‌ها فروشنده کارت ویزیت مغازه خود را به شما داده باشد تا برای خریدهای بعدی به راحتی بتوانید به صورت حضوری و غیر حضوری خرید خود را انجام دهید. معمولا اطلاعاتی مانند آدرس فروشگاه، شماره تلفن و شماره همراه، آدرس ایمیل و آدرس اینستاگرام روی این کارت‌ها درج می‌شوند. به این نوع کارت‌ها معمولا به کارت ویزیت کاغذی معروف هستند.

 نوعی دیگری از کارت ویزیت وجود دارد که در قالب پیامک برای مخاطبان ارسال می‌شود. این نوع کارت ویزیت‌ها هم مانند کارت‌های کاغذی معرف فروشگاه شما هستند، اما مزایای منحصر به فردی نسبت به کارت‌های ویزیت کاغذی دارند.

Stay up to date with SMS business cards 01 - با کارت ویزیت پیامکی همیشه به‌روز باشید!کارت ویزیت پیامکی چیست؟

در بالا با معنای کارت ویزیت آشنا شدید. حالا به سراغ پاسخ این سوال که کارت ویزیت پیامکی چیست و چه کاربردهایی دارد می‌رویم.

کارت ویزیت پیامکی گزینه‌ای روی پنل های اس ام اس است که مشتریان با ارسال یک کد به سر شماره‌ی خاصی، اطلاعات مربوط به شما را که از قبل روی پنل قرار دادید روی تلفن همراهشان دریافت می‌کنند.

توجه داشته باشید شما با استفاده از پنل‌های پیامکی که کندو اس ام اس در اختیار شما قرار می‌دهد می‌توانید خیلی راحت علاوه بر ارسال کارت ویزیت، پیامک تبلیغاتی تخصصی خود را برای مشتریان ارسال کنید و با آن ها در ارتباط باشید.

ماژول کارت ویزیت همان ماژول ارسال خودکار بر اساس پیامک دریافتی است شما این امکان را به شما می دهد از طریق آن کدهای crm تعریف کنید. کدهای crm  شامل اعداد و حروفی هستند که شما به دلخواه می‌توانید هر چیزی که دوست دارید را انتخاب کنید تا مشتریان با ارسال آن به خط اختصاصی اطلاعات مورد نظر شما را دریافت کنند.

برای مثال یک شیرینی فروشی کلمه‌ی candy را تعریف کرده و از مشتریان درخواست کرده با ارسال این کلمه، آدرس، شماره تماس، آدرس پیج اینستاگرام و دیگر اطلاعات مربوط به شیرینی سرا را دریافت کنند.

شما هم با توجه به این مثال می‌توانید نام فروشگاه، نام پیج اینستاگرام یا نام سایتتان را به عنوان کد انتخاب کنید تا کاربران با ارسال آن کلمه تمام اطلاعات شما را دریافت کنند و به راحتی به سایت و فروشگاهتان دسترسی داشته باشند.

در ادامه مطلب با مزایای کارت ویزیت پیامکی آشنا می شویم تا به بتوانیم به صورت هدفمند از آن بهره ببریم.

Stay up to date with SMS business cards 02 - با کارت ویزیت پیامکی همیشه به‌روز باشید!مزیت‌های کارت ویزیت پیامکی

همانطور که می‌دانید استفاده از کارت ویزیت پیامکی یکی از روش‌های بازاریابی است که از طریق ارسال پیامک صورت می‌گیرد. بهره بردن از بازاریابی پیامکی مزایای نسبت به دیگر روش‌های بازاریابی دارد که آن را به محبوب‌ترین و پرطرفدارترین روش تبدیل کرده است و آن تعرفه‌های ارزان پیامک است.

اگر می‌خواهید به‌روزترین تبلیغات را با کم‌ترین هزینه برای معرفی کسب و کار خود انجام دهید استفاده از کارت ویزیت‌های پیامکی پیشنهادی عالی برای شماست. در ادامه بیشتر با مزایای پیامکی بودن کارت‌های ویزیت آشنا خواهیم شد.

دسترسی به بانک شماره‌های کاربردی

یکی از کاربردهای مهم استفاده از کارت ویزیت پیامکی دسترسی به بانک شماره تماس مشتریان است. شما با استفاده از کارت ویزیت پیامکی می‌توانید به افرادی که به کسب و کارتان علاقه دارند و احتمال دارد که بیشتر از شما خرید کنند، پیامک حاوی کارت ویزیت خود را ارسال کنید. به این صورت که شما می‌توانید بعد از این که افراد از شما خرید کردند از ایشان بخواهید که کلمه اختصاصی شما را که شامل نام مختصری از اسم فروشگاهتان باشد را به خط اختصاصی شما ارسال کنند. بعد از این که مشتری کلمه‌ی مورد نظر را ارسال کرد، شماره به صورت خودکار روی پنل شما ذخیره می‌شود. به این صورت شما میتوانید به بانک شماره های مشتریان وفادار خود دسترسی داشته باشید و علاوه بر ارسال کارت ویزیت خود می‌توانید تخفیفات، پیشنهادات ویژه و … را برای آن ها ارسال کنید.   

به راحتی تغییرات فروشگاه را به گوش مشتریان برسانید!

یکی دیگر از مزایای کارت ویزیت پیامکی نسبت به کارت‌های ویزیت کاغذی این است که به راحتی می‌توانید آن را تغییر دهید و اطلاعات تغییر یافته را با ارسال اس ام اس سریع برای مشتریان ارسال کنید. مثلا اگر آدرس فروشگاهتان عوض شده یا تغییرات دیگری در فروشگاهتان به وجود آوردید به راحتی قادرید اطلاعات را در کارت ویزیت پیامکی خود ادیت کنید و برای مشتریان ارسال کنید.

در راستای راحتی بیشتر مشتری عمل کنید!

امروزه بیشتر کسب و کارها شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام مشتریان زیادی پیدا کرده‌اند و روز به روز هم به مشتریان آنها افزوده می شود و فروش بیشتری نصیبشان می‌شود. شما می‌توانید از این موقعیت استفاده کنید و به جای این که آیدی سایت یا پیج اینستا گرام خود را روی کارت های ویزیت کاغذی چاپ کنید، کار را برای مشتری راحت‌تر کرده و آیدی را روی کارت ویزیت پیامکی درج کنید تا مشتریان تنها با یک اشاره روی لینکی که برایش اس‌ ام‌ اس می‌کنید وارد پیج کاری شما در اینستاگرام شوند و از خرید خود لذت ببرند.

از تعرفه های ارزان پیامک بهره ببرید.

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم کارت ویزیت های پیامکی برعکس کارت ویزیت‌های کاغذی بسیار کم هزینه هستند با این حال بازده عالی برای کسب و کار شما رقم می‌زنند. شما می‌توانید با تهیه‌ی پنل پیامک تبلیغاتی تخصصی از سایت کندو اس ام اس به راحتی کارت ویزیت خود را به صورت انبوه با هزینه‌ی بسیار کم برای مخاطبان ارسال کنید.

با ارسال کارت ویزیت پیامکی ماندگار شوید!

طبق آمارهای گفته شده تقریبا ۸۸ درصد کارت ویزیت‌های کاغذی دور انداخته می‌شوند. این موضوع در مقابل هزینه‌ای که در مقابل چاپ آن صرف شده است مقرون به صرفه نیست.

با ارسال کارت ویزیت پیامکی و درج لینک پیج اینستاگرام مشتریان با یک سرچ ساده در فایل پیام‌های خود می‌توانند پیام شما را پیدا کنند و از شما خرید کنند. این یکی دیگر از مزایایی است که به کاربردن آن می توانید نام خود را پیش مشتریان ماندگار کنید و همیشه در دسترس باشید. همچنین در بازار رقابت از دیگران پیشی بگیرید.

مشتریان بیشتری را به سمت خود بکشانید!

با تهیه‌ی پنل‌های اس ام اس تخصصی کندو اس ام اس این امکان در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد که پیامک کارت ویزیت خود را از طریق گوگل مپ به منطقه‌های اطراف فروشگاه خود یا هر مکانی که مد نظر دارید ارسال کنید و دیگر لازم نیست منتظر بنشینید تا مشتری شما را پیدا کند و به بانک مشتریان شما بپیوندد.

سخن آخر

در این مطلب با یکی از پرطرفدارترین روش‌های بازاریابی پیامکی آشنا شدید. حال  اگر به کسب و کار خود اهمیت می‌دهید و برایتان مهم است همیشه از به روزترین متدهای تبلیغات استفاده کنید، پیشنهاد ما استفاده از کارت ویزیت پیامکی است. چرا که علاوه بر کاربردی بودن کم است و استفاده از آن بسیار راحت است. فقط کافی است پنل پیامک تبلیغاتی تخصصی تهیه کرده و با انتخاب سر شماره تخصصی آن را به مشتریان اعلام کنید تا کد به‌خصوصی را که به آن کد crm هم می‌گویند، به آن سرشماره ارسال کنند.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

فولاد

صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد ۱۴۰۲

پایگاه خبری دنیای برند، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران آمار کامل حجم و ارزش صادرات سال …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x