ثبت برند

با ثبت برند خود پله های موفقیت را سریعتر از قبل طی کنید

پایگاه خبری دنیای برند، دارای یک مجموعه هستید؟ کسب و کار خود را راه انداخته اید؟ تولید کننده هستید؟ و … قطعا برای پیشرفت و گسترش فعالیت خود برنامه ریزی کرده اید و ثبت برند نیز یکی از مهم ترین آن ها است. ثبت برند در حقیقت ثبت علامت تجاری شما است که در یک نگاه می تواند فعالیت شما را معرفی کند. برند شما می تواند یک نماد و سمبل و حتی یک اسم خاص و مشخص باشد. معمولا هر برند یک شعار تبلیغاتی و تجاری نهفته ای نیز در خود دارد که نشان از هدف مجموعه شما است. اما سوالی که مطرح می شود این است که چرا باید ثبت برند کنید؟ ثبت برند چه مزایایی برایتان دارد و از همه مهم تر چگونه انجام می شود؟ اگر به دنبال پاسخ این سوال ها هستید و نمی دانید از کجا و چگونه باید شروع کنید با ما همراه شوید.

اهمیت ثبت برند

شما توسط برندی که برای خود انتخاب میکنید شناخته خواهید شد. از مهم ترین ویژگی که ثبت برند برایتان به ارمغان خواهد اورد این است که می توانید تبلیغات و بازاریابی خود را طبق آن پیش ببرید. داشتن برند باعث می شود تا مشتریان و متقاضیان شما با این اسم شما را به یاد داشته باشند و با شنیدن آن شما را به خاطر بیاورند. به عبارتی می توان گفت داشتن و ثبت کردن برند باعث می شود تا در ذهن مخاطب ماندگار باشید. برند خود را می توانید توسط افراد حقیقی و حقوقی به ثبت برسانید. که البته هر یک از ان ها مدارک مشخصی نیاز دارند.

آشنایی با نکاتی مهم در مورد تمدید سمت بازرسان و هیئت مدیره:

برخی از مواد قانون تجارت نکاتی در این باره ذکر کرده اند که اشاره به آنها خالی از لطف نیست. لازم است که دعوت رسمی از اعضا برای جلسه تمدید صورت گیرد. برای تحقق این موضوع، ماده نود و نه قانون تجارت در مورد تشریفات مورد نیاز برای دعوت اعضا، نکاتی را عنوان کرده است. نیاز است که حداکثر اعضا در این جلسه شرکت کنند و صورت جلسه را امضا نمایند. مرسوم است که شرکت ها در چهار ماه آغازین هر سال جلسات تمدید سمت اعضا را تشکیل دهند. در غیر این صورت آنان ملزم به ایجاد مجمع فوق العاده می شوند.

Go through the steps of success faster than before by registering your brand 01 - با ثبت برند خود پله های موفقیت را سریعتر از قبل طی کنیدچه نکاتی در کاهش سرمایه اختیاری رعایت می شوند:

  از آنجا که کاهش سرمایه شرکت به شکل اختیاری انجام می شود، بنابراین به هر سهامدار به اندازه ی میزان سرمایه اش، مبلغ کاهش سرمایه پس داده می شود. زیرا کاهش سرمایه اختیاری یعنی؛ کاهش اسمی بهای سهام سهامداران.

  کاهش نسبت مساوی سهم کلیه ی سهامداران.

  کمتر شدن سرمایه ی شرکت از مقدار قانونی که قبلا تعیین شده است. ( در غیر این صورت هر کدام از سهامداران و ذینفعان می توانند تقاضای انحلال شرکت نمایند).

  ممنوع بودن خرید سهام شرکت توسط خود شرکت. ( تنها هر شرکت می تواند ۱۰ درصد ازسهام را به عنوان سهام خزانه خریداری کند).

  اعلام کاهش سرمایه از طرف هیئت مدیره در مجمع عمومی.

  توجیه هیئت مدیره  برای کاهش سرمایه و ارائه ی گزارشی جامع و کامل از عملکرد آن شرکت.

  گاهی نیز اجبار است که قبل از کاهش سرمایه، شرکت تمامی حقوق طلبکاران را پرداخت کرده و یا اینکه وثیقه بگذارد. در غیر این صورت طلبکاران می توانند به دادگاه شکایت کنند.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

 

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *