برند رایتل

انتخاب برند رایتل به عنوان کارفرمای سلامت محور

پایگاه خبری دنیای برند، رایتل، کارفرمای سلامت محور برتر استان تهران شد.

شرکت خدمات ارتباطی رایتل در سی و سومین «جشنواره امتنان» به عنوان برترین کارفرمای سلامت محور، انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی رایتل، این مراسم روز گذشته دوشنبه ۵ اردیبهشت در مجموعه تلاش با حضور محمد چکشیان معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت کار، تهمینه دانیالی مشاور وزیر و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران و محسن منصوری استاندار تهران برگزار شد.

در این رویداد فرهنگی اجتماعی از یاسر رضاخواه، مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل با اعطای لوح افتخار به عنوان « کارفرمای سلامت محور برتر استان تهران » تقدیر به عمل آمد.

توجه به موضوعات فرهنگ‌سازی ایمنی، بهداشت و حفظ محیط زیست، انجام اقدامات لازم در خصوص مراقبت از سلامت نیروی کار شامل معاینات ادواری و معاینات گروه‌های پرخطر، انجام اقدامات لازم در خصوص ارزیابی ریسک‌های ایمنی و بهداشت، کاهش عوامل مخاطره‌آمیز سلامت و بیماری‌های ناشی از کار، ارائه شیوه‌های نوین در کار، ابتکار و نوآوری در زمینه سلامت کارکنان، تلاش‌ واحد منابع انسانی شرکت‌ها در کنترل بیماری کرونا، اهمیت مضاعف به سلامت کارکنان و ایجاد مکانی امن در جهت حفظ و ارتقای سلامت آنان، از مهم‌ترین شاخص‌های ارزیابی و انتخاب کارفرمای سلامت محور بوده است.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

 

همچنین ببینید

irancell 5g site 310x165 - افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت 5G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات

افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت ۵G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات

هزار و پانزدهمین سایت 5G ایرانسل در کشور (دوهزار و چهارمین سایت 5G ایران)، امروز در کرمانشاه توسط وزیر ارتباطات به بهره‌برداری رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *