برند کاخن

بهترین برند کاخن سال ۱۴۰۱ کدام است ؟ – ۹ برند برتر کاخن

پایگاه خبری دنیای برند، اگر قصد خرید کاخن دارید و می خواهید بدانید بهترین برند کاخن کدام است این مقاله به بررسی ۷ برند برتر کاخن در جهان می پردازد.

انتخاب یک کاخن مناسب با توجه به تنوع و برند های مختلف موجود در بازار ممکن است برای شما سخت باشد. در این مقاله قصد داریم به بررسی ۳۰ برند برتر کاخن در دنیا بپردازیم. رتبه بندی انجام گرفته شده در این رپورتاژ آگهی بر اساس مقایسه های بسیار موجود در اینترنت و پرس و جو از فروشندگان بزرگ ساز در تهران می‌باشد. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

از آنجا که شما می‌دانید ساز کاخن چیست با توضیح در مورد چیستی آن و تاریخچه آن وقت شمارا تلف نمی‌کنیم و به معرفی ۹ برند برتر کاخن در ایران و در دنیا می‌پردازیم.

برترین برند های کاخن در دنیا و ایران
رتبه ۱ : برند ماینل (meinl)

برند ماینل از معروف ترین برند های کاخن و ساز های کوبه ای موجود در دنیا است. ساز های این برند به شما صدایی کلاسیک و اصیل را ارائه می دهند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. این کیفیت بالا باعث شد تا در این رتبه بندی رتبه نخست را دریافت کنند.

این برند به تولید انواع کاخن های کلاسیک چوبی و مدرن چوبی می پردازد که نیاز هر نوازنده ای را برطرف می کند. تنهای ایراد هزینه زیاد ساز های این برند و سخت پیدا شدن بعضی از آنها در بازار می باشد.

رتبه ۲ : برند ایران پرکاشن (ip)

What is the best Kahn brand in 1401 01 - بهترین برند کاخن سال 1401 کدام است ؟ - 9 برند برتر کاخنایران پرکاشن یک برند نسبتا تازه وارد به بازار تولید و عرضه کاخن می باشد ولی در همین مدت کوتاه به دلیل ارائه ساز های خود در بهترین کیفیت و کمترین قیمت ممکن در بازار جایگاه دوم این مقایسه را دریافت می کنند.

زمانی که از سایت ایران پرکاشن خرید کردم با چند سوپرایز مواجه شدم که بسیار جالب بود. انتظار چندانی از یک برند ایرانی تازه تاسیس نداشتم ولی کیفیت فوق العاده این ساز من رو شگفت زده کرد. صدایی که موقع نواختن از این ساز به گوشم می رسید رو به سختی باور می کردم. صدای ساز به شدت فوق العاده و حرفه ای بود و نسبت به قیمتی که پرداخت کرده بودم باور نکردنی بود. همین موضوع باعث شد این مقایسه برای من سخت تر بشه و در نهایت تصمیم گرفتم ایران پرکاشن رو رتبه دوم قرار بدم چراکه نسبت به قیمت و کیفیت به جرعت میتونم بگم بهترین سازیه که می تونید خریداری کنید.

این ساز هیچ نگرانی ای برای شما باقی نمیزاره و اگر نوازنده حرفه ای هستید برای نواختن توی استدیو و کنسرت کاملا مناسبه و سبک های مختلف موسیقی رو هم می تونید به کمک اون بنوازید چراکه کاملا قابل کوک و تنظیمه .

از طرفی اگر مبتدی هستید بهترین قیمت ساز برای شروع رو به شما پیشنهاد میده و علاوه بر اون نگران خرید ساز های حرفه ای برای زمانی که حرفه ای تر شدید نیستید. در کل این ساز به شدت پیشنهاد میشه. برای خرید هم از طریق لینک خرید کاخن اقدام کنید.

رتبه ۳ : برند اشلاک ورک

کمپانی اشکاک ورک فعالیت خودش رو تو سال ۱۹۸۲ در کشور آلمان آغاز کرده. بهترین سازی که این کمپانی تولید می کنه همون کاخون اش هست . اما کاخن های این برند یک تفاوت با تمامی کاخن های موجود دارن، اونم اینکه داخل این ساز ها محفظه هایی به شکل مارپیچ وجود داره که تعداد اونا حدود ۴۰ تا می شود. این مارپیچ ها باعث افزایش صدای ارتعاش سیم های درون جعبه شده و صدای قدرتمند را به شما عرضه می کند. اگر سیم های داخل این کاخن رو خارج کنید به یک کاخن کوبایی با کیفیت تبدیل می شود.

رتبه ۴ : برند ال پی (Lp)

شرکت امریکایی Lp یکی از شرکت های برتر حوزه تولید ساز می باشد. در حال حاضر هم یکی از پرطرفدار ترین و پرفروش ترین شرکت تولید کاخن در جهانه. کاخن های این برند بسیار خوش دست و خوش صدا طراحی شده اند و لبه های منحنی آن نواختن با اون آنهارا ساده تر و دلنشین تر می کند.

رتبه ۵ : برند آلاندالوس

این کمپانی اسپانیایی یکی دیگر برند های معروف کاخن است که کیفیت بالای محصولاتش اون رو جز بهترین بهترین برند های کاخن در ایران و جهان کرده. ساختار کاخن های آلاندالوس از چوب درخت توس و متریال با کیفیت تشکیل شده. این کاخن برای سبک فلامینگو بسیار مناسب است و نوازندگان این حوزه علاقمند به این برند هستند.

رتبه ۶ : برند سلا (sela)

کمپانی سلا تولید کننده انواع کاخن های حرفه ای می باشد. این برند بسیار با تجربه و با سابقه در امر تولید کاخن می باشد که باعث شده کاخن های سری کاسلا آن بسیار مدرن و با کیفیت طراحی شده اند که به گفته خود سلا انقلابی بزرگ در صنعت ساخت کاخن می باشد. بدنه ای سری از کاخن ها هم بسیار قوی هستند و صدای بهینه و قدرتمندی را برای شما تضمین می کنند.

رتبه ۷ : برند استگ

کاخن های این برند در کیفیت متوسط و قیمت پایین ارائه می شوند. این کاخن ها از استاندارد های ابتدایی ساز کاخن برخوردار هستند و می توانند برای سطوح مقدماتی و متوسط مناسب هستند. اما امروز که من سایت های مختلف رو بررسی کردم هیچ کدام از آنها هیچ سازی از این برند را موجود نداشتند.

رتبه ۸ : برند پاکو

تمرکز برند پاکو در تولید محصولات خود بر روی زیبایی و صدای پر حجم و قدرتمند است. و برای همین موضوع سوراخ های مهندسی شده ای را بر روی صفحه کاخن ایجاد می کند تا صدای کاخن چند برابر قدرتمند تر شود. همچنین ایجاد این سوراخ ها در جلوی کاخن شکل جذاب و متفاوتی به آنها داده است که به زیبایی ساز های این برند افزوده. البته که این برند کاخن های کلاسیک ساده ای نیز دارد که با توجه به قیمت آنها از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند.

رتبه ۹ : برند Pyle

این برند انواع ساز های مختلف برای سطوح مقدماتی تا پیشرفته را تولید می کند اما با توجه به تحقیقی که در سایت های مختلف ارائه دهنده و خریداران این برند انجام دادیم کیفیت محصولات این برند نیز متوسط بوده و کیفیت فوق العاده ای ندارند. همچنین قیمت های متناقض این محصول که در یک سایت بسیار ارازن و در سایتی دیگر بسیار گران بود مارا متعجب کرد.

نتیجه نهایی

What is the best Kahn brand in 1401 02 - بهترین برند کاخن سال 1401 کدام است ؟ - 9 برند برتر کاخنخرید کاخن با توجه به تنوع بسیار زیادی که در این بازار وجود دارد امر دشوار و تصمیم گیری دشواری است. شما باید بین کیفیت و قیمت یک نسبت خوب بر اساس حرفه بودن یا مبندی بودن خودتان انتخاب کنید. همچنین در خرید کاخن صدای ساز اهمیت بسیار زیادی دارد که آن را به کمک گوش خود یا نوازندگان با سابقه تر باید بسنجید اما اگر نظر من را از این مقایسه بخواهید، ساز های ایران پرکاشن بهترین انتخابی است که می توانید انجام دهید. کیفیت بالای این کاخن ها بر اساس قیمت بسیار عالی آنها مثال نزدنی است. برای تست هم میتوانید از طریق سایت ایران پرکاشن نزدیک ترین نمایندگی به خود را پیدا کنید و از نزدیک این کاخن هارو تست و خریداری کنید.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

دانستنی های ورود به صنعت تولید

دانستنی های ورود به صنعت تولید

پایگاه خبری دنیای برند، اگر شما تمایل به ورود به صنعت تولید زغال دارید و …

۷ نظر

  1. blank

    من هم برند های مختلفی که توی این مقاله بود رو بررسی و استفاده کردم جز ایران پرکاشن ، حتما اون رو هم تست میکنم با این حسابی که میگن رتبه دومه ولی بهترین مارک کاخن به نظرم بهتر بود lp قرار میگرفت

  2. blank

    محمد عزیز ممنون که نظرت رو با ما در میان گذاشتی

  3. blank

    اشتباه نکنید دوستان فقط کافیه یکبار ایران پرکاشن رو تست کنید تا متوجه بشید بهترین برند کاخون ایران پرکاشنه

  4. blank

    مهدی عزیز
    سپاس که نظرت رو با ما در میان گذاشتی

  5. blank

    واقعا برای منم سوال بود که کاخن چه مارکی خوبه ؟ خیلی ممنون از این محتوای فوق العاده

  6. blank

    موفق باشی کیمیا عزیز

  7. blank

    واقعا برای من هم سوال بود که کدام مارک کاخن بهتره؟ خیلی ممنون بابت این محتوای فوق العاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *