برندسازی

فرش سرگل در راستای برندسازی در پایتخت گل ایران گسترده شد

پایگاه خبری دنیای برند، سرپرست فرمانداری محلات گفت: فرش سرگل یک رویداد فرهنگی بزرگ است.

علی ساعدی چهارشنبه ۲۵ آبانماه در مراسم افتتاحیه پنجمین فرش سرگل محلات با اشاره به اینکه گل و گیاه برند شهرستان محلات است، اظهار کرد: فرش گل می‌تواند در حوزه‌های مختلف تاثیرگذار باشد و به صادرات گل کمک کند. در محلات این پتانسیل وجود دارد که بتوانیم با همکاری دستگاه‌های مربوطه و سرمایه‌گذاری در این زمینه، کمک کنیم تا بتوانیم شور و نشاط اجتماعی را نیز از این طریق در جامعه فراهم کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر محلات نیز گفت: فرش سر گل در راستای برندسازی در پایتخت گل ایران گسترده شد.

محمد صالحی با اشاره به همکاری اتحادیه گل و گیاه محلات با شهرداری و شورای شهر محلات در اجرای این فرش گل، اظهار کرد: بزرگترین فرش سرگل خاورمیانه با استفاده از ۳۰۰ هزار شاخه گل که به صورت رایگان از طرف گل‌کاران محلاتی تامین شده‌ است در فضایی به مساحت ۸۰۰ مترمربع و با کمک عوامل شهرداری و داوطلبان مردمی اجرا شده‌ و به مدت ۳ روز آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان است.

صالحی افزود: این رویداد اجتماعی در راستای ایجاد نشاط اجتماعی برگزار شده است و بیش از ۴۰ نفر از پرسنل شهرداری به مدت ۴۸ ساعت در چیدمان فرش گل، یاری رسانده‌اند.

رئیس انجمن علمی گل و گیاهان کشور نیز گفت: فرش گل می‌تواند در توسعه صنعت گل و گیاه تاثیر زیادی داشته باشد.

دکتر محمدرضا شفیعی اظهار کرد:  گردشگری گل در اکوتوریسم جایگاه بسیار بالایی دارد. رویدادهایی از این دست در کشورهای توسعه یافته وجود دارد که تاثیر زیادی در توسعه صنعت گل و گیاه آنها دارد.

وی افزود: مشابه این رویداد بیش از ۳۰ سال است که در بروکسل بلژیک اجرا می‌شود و توانسته جایگاهی پیدا کند که ده‌ها هزار گردشگر را به خود جلب کند.

رئیس اتحادیه گل و گیاه محلات نیز گفت: فرش سرگل می‌تواند موجب رونق گل و گیاه محلات شود.

ابراهیم علیپور با اشاره به تامین ۳۰۰ هزار شاخه گل از طرف تولیدکنندگان شهرستان محلات برای این فرش، اظهار کرد: بیشتر این گل‌ها شامل انواع رز است که با اجرای عوامل شهرداری و شورای شهر در این فرش بکار رفته است.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

وی اجرای فرش گل را یک رویداد اجتماعی ـ اقتصادی خواند و افزود: از آنجا که محلات پایتخت گل و گیاه محسوب می‌شود، این انتظار می رود که برای توسعه اقتصادی صنعت گل و گیاه شهرستان چنین اقداماتی صورت گیرد تا بتوانیم با انعکاس آن، مشتریان و گردشگران بیشتری را به محلات جلب کرده و رونقی در توسعه گل و گیاه شهر داشته باشیم.

منبع: ایسنا

همچنین ببینید

هوش مصنوعی

تعهد شرکت‌های پیشرو در هوش مصنوعی برای حفاظت از کودکان

شرکت‌های پیشروی جهان در زمینه هوش مصنوعی متعهد می‌شوند که از ایمنی آنلاین کودکان محافظت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *