نما بیرونی هتل استقلال زاهدان

هتل استقلال زاهدان و چند نکته

پایگاه خبری دنیای برند، اگر یک بار گذرتان به سیستان‌وبلوچستان خورده باشد احتمالا نحوه برخورد گرم و دلنشین مردم زاهدان توجه‌تان را جلب کرده است. اگر هم با خودروی شخصی به این خطه از جنوب ایران سفر کنید در مسیر منتهی به زاهدان تماشای درختان نخل جذابیت خاص خودش را دارد.

زاهدان از نظر جاذبه‌های گردشگری هم دیدنی است؛ مسجد جامع مکی، موزه پست و ارتباطات، بازار رسولی، خانه‌ شمس، خانه ابویی، مسجد فیض‌الرحمان، بازارچه تاریخی سرپوشیده، کاروانسرای نصرت‌آباد و خانقاه تعدادی از اماکن دیدنی زاهدان است.

همه این‌ها نشان می‌دهد با یک برنامه‌ریزی درست و حساب‌شده می‌توان سفر جذابی را به زهدان در پیش داشت. یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در اقامتی به‌یادماندنی انتخاب هتلی است که قرار است چند روز و شب را در آن بگذرانید.

سفربازی، به عنوان مرجع رسمی رزرو اقامتگاه و هتل، با همین نگاه قصد دارد با معرفی یک هتل خوب در زاهدان به شما کمک کند تا زودتر به نتیجه‌گیری نهایی برسید و بار سفر به زاهدان را ببندید.

نزدیک به جاذبه‌های گردشگری زاهدان

هتل استقلال زاهدان، یکی از هتل‌‌های باکیفیت این شهر است که امکانات خوبی را به مهمانان خود ارایه می‌دهد. این هتل چهار ستاره که در نزدیکی میدان آزادی شهر زاهدان قرار گرفته، در سال ۱۳۹۵ بازسازی شده و به مراکز تفریحی و تجاری شهر دسترسی خوبی دارد. همچنین شما از هتل استقلال تا بوستان لاله، موزه زاهدان، مجتمع تفریحی براسان، موزه پست، مصلی بزرگ، باغ گراناز و بازار مشترک زاهدان فاصله زیادی ندارید.

زمین بازی کودکان، سالن ورزش و بیلیارد، فروشگاه، تاکسی سرویس، سالن کنفرانس، رستوران و تالار عروسی بخشی از امکانات هتل استقلال تهران است که باید به همه این‌ها واحدهای اقامتی تمیز و لوکس را هم اضافه کرد.

Esteghlal Hotel Zahedan and some tips 0 - هتل استقلال زاهدان و چند نکتهدر ادامه اطلاعات بیشتری از هر یک از اتاق‌ها ارایه می‌شود تا شما با اطمینان‌خاطر نسبت به رزرو هتل استقلال زاهدان اقدام کنید که انجام آن از طریق سامانه رسمی سفربازی، به راحتی و اطمینان امکان‌پذیر است.

اتاق‌هایی با چشم‌اندازهایی زیبا رو به شهر

اتاق یک تخته هتل استقلال تهران دارای یک تخت تک‌نفره است و امکان اضافه کردن سرویس برای افراد بیشتر وجود ندارد. این اتاق ۱۳ مترمربع فضا دارد و امکانات آن شامل میز و صندلی، حمام، شبکه فیلم داخلی، پاور سوئیچ، میز توالت، سرویس بهداشتی فرنگی و همچنین صندوق امانات، کمد لباس، کارت هوشمند اتاق، تلویزیون و یخچال در داخل اتاق است. با رزرو اتاق یک نفره هتل استقلال زاهدان می‌توانید از چشم‌انداز زیبا رو به مناظر شهری و محوطه سرسبز هتل لذت ببرید.

واحد بعدی هتل استقلال، اتاق دو تخته دبل با ۱۸ مترمربع متراژ است و امکان اضافه شدن یک سرویس دیگر، به صورت تشک به این اتاق وجود دارد. چشم‌انداز اتاق دبل هتل استقلال زاهدان رو به محوطه هتل است. از امکانات این اتاق، می‌توان به مینی‌بار غیررایگان، تخت دو نفره، میز توالت، یخچال، تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی و حمام است.

تماشای شهر و محوطه باغ‌مانند هتل

اتاق دو تخته تویین هتل ۴ ستاره استقلال هم بیشتر مناسب افرادی است که با دوست خود به زاهدان سفر می‌کنند. این اتاق دو نفره دارای دو تخت تک‌نفره است. اگر هم تعداد شما بیشتر از دو نفر است، نگران نباشید؛ در این اتاق امکان اضافه کردن یک تشک برای نفر سوم وجود دارد. این اتاق ۱۸ مترمربع فضا دارد و از پنجره اتاق‌تان می‌توانید شهر و محوطه باغ‌مانند هتل را ببینید. از خدمات و امکانات اتاق دو تخته تویین می‌‌توان به سرویس بهداشتی فرنگی، میز و صندلی، حمام، تلفن، تلویزیون، شبکه فیلم داخلی و یخچال اشاره کرد.

Esteghlal Hotel Zahedan and some tips 1 - هتل استقلال زاهدان و چند نکتهبا معرفی انواع اتاق‌های هتل استقلال، احتمالا متوجه مزیت‌های این هتل شده‌اید و تصمیم‌گیری برای شما حالا راحت‌تر باشد مخصوصا که رزرو هتل زاهدان چندان کار ساده‌ای نیست.

سوییتی راحت با اتاق خواب و سالن نشیمن بیلیارد

به افرادی هم که در سفر به زاهدان به‌دنبال رزرو سوئیت هستند سوییت یک خوابه دو تخته هتل استقلال زاهدان پیشنهاد می‌شود. این واحد دارای اتاق خواب و سالن نشیمن است. این سوئیت ۳۰ متری دارای یک تخت دو نفره و یا دو تخت تک‌نفره است؛ همچنین اگر تعداد شما در این سفر بیشتر از دو نفر است، امکان سرویس‌دهی اضافه به صورت دو تشک با هزینه اضافی در این سوئیت وجود دارد. پنجره این سوئیت رو به محوطه هتل و میدان آزادی شهر زاهدان باز می‌شود. ازجمله امکانات و خدمات این واحد اقامتی صندوق امانات، میز و صندلی، تلفن، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، تراس، مبلمان و مینی‌بار غیررایگان است.

صرف چای داغ با طعم جنوب

هتل استقلال زاهدان از حیث ارایه خدمات چیزی برای مهمانان خود کم نمی‌گذارد. آرایشگاه، سالن همایش و کنفرانس، تالار پذیرایی، خدمات پزشکی، مینی‌بار غیررایگان، فضای سبز، روم‌‌سرویس ۲۴ ساعته، خودپرداز، اتاق چمدان، آسانسور، کافی‌نت، خدمات خانه‌داری، خدمات باربری، پارکینگ، تاکسی سرویس ۲۴ ساعته و خدمات تور از دیگر امکانات عمومی این هتل به شمار می‌آیند.

نکته بعدی درباره هتل استقلال زاهدان وجود فروشگاهی برای خرید سوغاتی است که این امکان موجب می‌شود تا در زمان شما صرفه‌جویی شود و محصولات باکیفیت و خوبی را برای خودتان و عزیزان‌تان خریداری کنید. برای میل کردن وعده‌های غذایی‌تان هم نگران نباشید چون رستوران‌های خوبی در هتل استقلال وجود دارد. برای صرف چای هم به کافه سنتی و چایخانه هتل استقلال زاهدان سری بزنید و اوقاتی فرحبخش را تجربه کنید.

برپایی جشن و جلسه با ارایه خدمات متفاوت

برای برگزاری مراسم‌های مختلف از عروسی گرفته تا جلسه و همایش می‌توانید روی سالن‌های هتل استقلال زاهدان حساب باز کنید. این سالن‌ها دارای امکاناتی خوبی هستند که انواع میکروفون و بلندگو، لپ‌تاپ، تابلوهای راهنما، میز رجیستر، پروژکتور و صفحه نمایش ازجمله آن‌هاست. همچنین در این سالن‌ها انواع میان‌وعده‌ها را می‌توانید برای مهمانان خود سفارش دهید تا با کمک کارکنان خوش‌برخورد هتل استقلال زاهدان از آن‌ّها پذیرایی کنید.

با همه این ویژگی‌ها و مزایای هتل استقلال زاهدان اگر جزو افرادی باشید که آرامش‌خاطر و رفاه در سفر برای‌تان اولویت بالایی دارد انتخاب این هتل منطقی به نظر می‌رسد. ضمن اینکه با وجود این همه خدمات رفاهی و امکانات به‌طور حتم روز و شب‌هایی با آسودگی در انتظار شماست که برای رزرو هتل استقلال زاهدان می‌توانید از طریق سامانه رزرواسیون سفربازی اقدام کنید که راهی ساده، مطمئن و سریع است.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

دانستنی های ورود به صنعت تولید

دانستنی های ورود به صنعت تولید

پایگاه خبری دنیای برند، اگر شما تمایل به ورود به صنعت تولید زغال دارید و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *