احیای واحد‌های صنعتی راکد

احیای واحد‌های صنعتی راکد در کوتاه‌ترین زمان

پایگاه خبری دنیای برند، وزیر صنعت معدن و تجارت با تاکید بر احیای واحد‌های صنعتی راکد در کوتاه‌ترین زمان ممکن، از آمادگی وزارت صمت در راستای حل مشکلات کارخانه سیمان بیارجمند شاهرود خبر داد.

به گزارش شاتا، سیدرضا فاطمی امین در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی شاهرود، به خبرنگاران گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت از ۲ هفته پیش پس از برگزاری نشست‌ با مدیران و سهامداران کارخانه در حال ساخت سیمان بیارجمند، پیگیری برای تکمیل و راه اندازی این کارخانه را در دستور کار قرار داد.

وزیر صنعت،معدن و تجارت با بیان اینکه دولت با آسان‌سازی برخی روندها مقدمات حل مشکلات را فراهم خواهد کرد، افزود: از سوی دیگر با توجه به اینکه تکمیل طرح ساخت سیمان بیارجمند نیازمند اعتبار قابل توجهی است، تلاش می‌شود یک سرمایه‌گذار عمده برای پیوستن به طرح جذب شود.

وی درباره راه اندازی کارخانه داروسازی شاهرود نیز گفت: این کارخانه به دلیل مشکلات مالی بیش از ۱۰ سال در این وضعیت باقی مانده است اما طبق گفته سرمایه گذار، مشکلات بانکی قابل حل است و پس از آن وزارت صنعت، معدن و تجارت آماده کمک برای راه اندازی کارخانه است.

وزیر صمت همچنین با اشاره به بازدیدهای انجام شده از برخی واحدهای صنعتی شاهرود ابراز کرد: تعدادی از این واحدها در حال ساخت هستند و اگر حمایت ویژه شوند تا پایان سال قابل راه اندازی خواهند بود.

فاطمی امین یادآور شد: برای راه اندازی دوباره واحدهای تولیدی تعطیل این شهرستان نیز تلاش می‌شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن به چرخه تولید بازگردند و به حفظ اشتغال شاهرود کمک کنند.

گفتنی است وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز پنجشنبه ،به عنوان وزیر معین در جریان سفر دولت سیزدهم به استان سمنان، در شهرستان شاهرود حضور یافت.

همچنین ببینید

Img20240417101430478 310x165 - دومین دوره رویداد بین المللی «کرمان آیدکس» از 24 اردیبهشت برگزار می شود

دومین دوره رویداد بین المللی «کرمان آیدکس» از ۲۴ اردیبهشت برگزار می شود

رویداد بین‌المللی «کرمان آیدکس» می‌کوشد با فراهم‌سازی زمینه گفت‌وگو بین بخش خصوصی واقعی، اندیشمندان و …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x