هتل پارس کرمان

هتل پارس کرمان، هتلی شیک و مجلل در کرمان

پایگاه خبری دنیای برند، اگر به دنبال هتل شیک و زیبا در کرمان هستید، ما به شما رزرو هتل پارس کرمان را پیشنهاد می کنیم. هتل پارس به قدری شیک و زیبا است که به عنوان یکی از بهترین هتل های لوکس کرمان شناخته شده است. این هتل، یکی از اعضای گروه هتل های پارس در ایران است و انواع امکانات رفاهی را در اختیار مسافران عزیز قرار می دهد. با رزرو هتل پارس کرمان، شما می توانید اقامت آرام و راحتی در این شهر داشته باشید و روزهای سفرتان را با خاطرات خوب سپری کنید.

هتل پارس کرمان، هتلی شیک و لوکس برای مسافران

هتل پنج ستاره پارس، در سال ۱۳۸۰ تاسیس شده و به عنوان یکی از بهترین هتلهای کرمان شناخته شده است.

ساختمان هتل پارس کرمان، ۶ طبقه است و ۱۹۷ اتاق و سوئیت مختلف با امکانات متنوع دارد. زمانی که ساختمان هتل پارس در کرمان را مشاهده کنید، متوجه می شوید که این هتل از شیک ترین و لوکس ترین هتلهای کرمان است. در هتل پارس، شما می توانید از میان انواع اتاق های دو تخته دابل و دو تخته توئین، سوئیت یک خوابه، سوئیت لوکس دو خوابه و سوئیت مخصوص عروس و داماد، گزینه موردنظر خود را انتخاب کنید. فضای سوئیت های هتل پارس در کرمان بسیار دنج و زیبا است و حس حضور در خانه های شخصی را برای شما تداعی می کند. به همین دلیل است که با رزرو هتل پارس کرمان، احساس خواهید کرد که در منزل خودتان حضور دارید.

Pars Kerman Hotel a stylish and luxurious hotel in Kerman 01 - هتل پارس کرمان، هتلی شیک و مجلل در کرمانبرای اجاره آسان سوئیت یا رزرو اینترنتی هتل در کرمان، شما می توانید از سامانه گردشگری سفربازی برای رزرو هتل در کرمان اقدام کنید و با خیال راحت آماده سفر به کرمان شوید.

موقعیت مکانی هتل پارس کرمان

هتل پنج ستاره پارس در بلوار جمهوری کرمان و نزدیک به چهارراه فرهنگیان ساخته شده است و موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد. این هتل در یکی از بهترین مناطق مرکزی شهر کرمان قرار دارد؛ به همین دلیل با رزرو هتل پارس کرمان، دسترسی به جاذبه های دیدنی کرمان مانند باغ فتح آباد، بازار بزرگ کرمان و فرودگاه کرمان بسیار راحت است.

یکی از مهمترین موضوعات برای رزرو هتل در کرمان، توجه به امکانات رفاهی و تفریحی هتل است که باعث می شود مهمانان هتل، اقامت شیرین و دلچسبی داشته باشند. در ادامه با امکانات رفاهی و خدمات هتل پنج ستاره پارس در کرمان آشنا می شوید.

امکانات رفاهی متنوع در هتل پارس کرمان

با رزرو اتاق ها یا سوئیت های هتل پارس کرمان، شما از امکانات متنوعی مانند مبلمان، تختخواب، تلفن، اینترنت، تلویزیون، کمد لباس، دستگاه چای ساز، صندوق امانات، مینی بار، سشوار، شوینده، حوله، دستمال و لوازم بهداشتی بهره مند خواهید شد و می توانید از این تجهیزات در طول اقامت خود استفاده کنید.

امکانات تفریحی در هتل پارس کرمان

در هتل پنج ستاره پارس، انواع امکانات ورزشی مانند استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، زمین تنیس و اتاق بیلیارد وجود دارد و شما می توانید لذت ورزش و هیجان را در طول اقامت در این هتل تجربه کنید.

افرادی که عادت به پیاده روی دارند هم می توانند به محوطه هتل پارس بروند و در فضای سبز اطراف هتل قدم بزنند.

کیفیت خدمات و سرویس های هتل پارس کرمان نیز بسیار عالی است تا مهمانان هتل خاطره خوبی از انتخاب این هتل داشته باشند و نیازهایشان خیلی سریع برطرف شود.

خدمات ارائه شده در هتل پارس کرمان

در این هتل پنج ستاره، خدماتی مانند خدمات خشکشویی، خدمات بیدار باش، خدمات تشریفات ویژه (CIP)، خدمات خشکشویی و لباسشویی، خدمات نظافت روزانه، خدمات روم سرویس، خدمات تور و ترانسفر با هزینه انجام می شود.

از جمله امکانات هتل پارس کرمان می توان به وجود دستگاه خودپرداز، بخش پرینت و فتوکپی، آرایشگاه مردانه و زنانه، اتاق کودک، کتابفروشی، فروشگاه پوشاک، تاکسی سرویس، کافی نت، اتاق چمدان، اتاق سینما و غرفه های مخصوص خرید سوغاتی اشاره کرد. همچنین در این هتل، ۵ سالن مختلف برای برگزاری کنفرانس، همایش و پذیرایی از مهمانان وجود دارد که مجهز به انواع وسایل نورپردازی، میکروفن و… است.

اگر دوست دارید سوغاتی های کرمان را خیلی سریع و راحت تهیه کنید، تنها کافی است به غرفه های هتل بروید و انواع ظروف مسی و پارچه های خاتم کاری کرمان را از این غرفه ها خریداری کنید. بسیاری از مهمان هتل پارس کرمان، عاشق غرفه های صنایع دستی داخل هتل پارس می شوند؛ زیرا انواع مدلهای گلیم، پته و ظروف سیاه قلم کرمان در این غرفه ها موجود است. برای مشاهده این غرفه ها باید به لابی هتل پارس کرمان بروید.

سرو خوشمزه ترین غذاها در رستورانهای هتل پارس کرمان

اگر کیفیت غذا در سفر برای شما اهمیت دارد، لازم است بدانید که در رستوران های هتل پارس کرمان، شما می توانید خوشمزه ترین غذاهای ایرانی مانند انواع کبابها، خورشت های ایرانی، سالاد، ترشی و دسر را سفارش دهید و لذت ببرید. این هتل شیک و لاکچری، ۳ رستوران مجزا دارد. رستوران آینه، رستوران ستاره و رستوران باغ تابستانی، نام رستوران های این هتل است. همچنین در این هتل پنج ستاره، دو کافی شاپ مدرن فعال هستند. یکی از کافی شاپهای هتل پارس کرمان در لابی هتل قرار دارد و به شما این فرصت را می دهد که در فضایی آرام و صمیمی بنشینید و نوشیدنی خود را همزمان با شنیدن موسیقی زنده میل کنید. همچنین در لابی هتل، اینترنت پرسرعت و تلویزیون نیز برای مهمانان عزیز وجود دارد.

Pars Kerman Hotel a stylish and luxurious hotel in Kerman 02 - هتل پارس کرمان، هتلی شیک و مجلل در کرماننظافت و زیبایی در هتل پارس کرمان

اگر نظافت و تمیزی فضای هتل برای شما اهمیت زیادی دارد، در هنگام رزرو هتل در کرمان بهتر است هتل پارس را انتخاب کنید؛ زیرا فرآیند نظافت این هتل به صورت روزانه انجام می شود و تمام بخشهای هتل بسیار تمیز است. این هتل از نظر دکوراسیون و زیبایی، از بهترین و شیک ترین هتلهای کرمان است و به همین دلیل است که بسیاری از مسافران عزیز، اقدام به رزرو هتل پارس کرمان می کنند تا روزهای سفرشان را با آرامش و راحتی سپری کنند.

چرا هتل پارس کرمان، بهترین گزینه برای اقامت در شهر کرمان است؟

از جمله امتیازات این هتل پنج ستاره می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اتاق ها و سوئیت های هتل پارس کرمان بسیار بزرگ و نورگیر هستند و همین موضوع باعث روشنایی اتاق و دلباز شدن فضا شده است.
  • فضای هتل پارس بسیار شیک و زیبا است و با بهترین وسایل دکوراسیون شده است.
  • با رزرو هتل پارس کرمان، شما از بوفه صبحانه هتل بهره مند خواهید شد.
  • پروتکل های بهداشتی به خوبی در این هتل رعایت می شود.
  • چشم انداز اتاق ها و سوئیت های هتل بسیار زیبا است.
  • کیفیت غذاها و نوشیدنی ها در رستوران های هتل پارس بسیار عالی است.
  • انواع امکانات تفریحی مانند مجموعه آبی، سالن بدنسازی و بیلیارد در این هتل وجود دارد.
  • پرسنل هتل بسیار مودب و حرفه ای هستند و برخورد محترمانه ای با مهمانان دارند.
  • قیمت اقامت در این هتل بسیار مناسب است.
  • سرویس دهی بسیار خوبی برای مهمانان هتل انجام می شود.
  • بخش های جذاب مانند کتابفروشی، فروشگاه لباس و غرفه های مخصوص صنایع دستی کرمان در این هتل وجود دارد.

به همین دلیل است که رزرو هتل پارس کرمان، از بهترین انتخابها برای اقامت در شهر کرمان است. با انتخاب هتل پارس در کرمان، آرامش و راحتی را در روزهای سفرتان تجربه خواهید کرد.

برای اجاره آسان سوئیت در کرمان یا رزرو هتل در این شهر، شما می توانید از سایت سفربازی اقدام کنید و هتل یا سوئیت موردنظرتان را خیلی سریع و راحت رزرو کنید.

این مطلب، خبر آگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *