شهر فرش

شهر فرش به عنوان بهترین صادرکننده فرش در ایران انتخاب شد

پایگاه خبری دنیای برند، در بیست‌‍ وششمین مراسم روز ملی صادرات که ۳۰ مهرماه ۱۴۰۱ برگزار شد، از ۵۷ صادرکننده نمونه و ممتاز، توسط رئیس‌جمهور تقدیر به عمل امد. با افتخار، نام تولیدی شهر فرش نیز در این میان به عنوان صادر کننده ی نمونه ی کشور به چشم می خورد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ی شهر فرش، در این مراسم که با حضور مسئولان ارشد اجرایی کشور ازجمله رئیس جمهور، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاونین این وزارتخانه، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و صادرکنندگان نمونه و ممتاز برگزار گردید،

از تولیدی شهر فرش ایرانیان با مدیریت آقای حمید آزمون، به عنوان صادر کننده ی نمونه کشوری در حوزه ی فرش، تقدیر به عمل آمد.

گفتنیست انتخاب این ۵۷ شرکت، از میان ۶۱۲ نامزد برگزیده در ۶۹ گروه کالایی مختلف انجام شده است.

شایان ذکر است که مجموعه ی شهر فرش، در حوزه ی فرش تنها مجموعه‌ی منتخب است، که نام آن در میان این ۵۷ شرکت نمونه و ممتاز به چشم می خورد.

این مجموعه به عنوان بزرگترین هایپر مارکت تخصصی فرش در کشور، در زمینه ی تولید انواع فرش های ماشینی آکرولیک، ابریشمی، پلی استر و پروپیلن فعالیت داشته و همچنین بیشترین تعداد شعب را در شهرهای مختلف کشور اعم از تهران، اصفهان و شمال کشور دارا می باشد.

صادرات فرش به بیش از ۵۰ کشور دنیا و همچنین حضور در نمایشگاه های مختلف بین المللی به همراه عرضه ی جدیدترین انواع فرش با کیفیت ایرانی، از جمله افتخاراتیست که مجموعه ی شهر فرش، توانسته در کارنامه ی خود به ثبت برساند.

شهر فرش

شهرفرش به عنوان بزرگترین و تخصصی‌ترین فروشگاه فرش ایران با بیش از ۸ سال تجربه‌، پیش روی شماست. وجودِ انواع فرش‌ ماشینی، فرش‌ دستبافت، فرش کلاسیک، فرش کودک و تابلو فرش به همراه کامل‌ترین مجموعه فرش فانتزی و وارداتی از کشورهایی مانند ترکیه و هند چشم اندازی تماشایی از هنرِ فرش ایران و جهان را در شهر فرش آفریده است. امروزه شهرفرش تنها با محصولاتش شناخته نمی‌شود، تضمین قیمت، تضمین کیفیت و انواع اقساط ، خدماتِ ویژه شهرفرش برای خریدی با مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت می‌باشد. همچنین در سایت شهر فرش راحت ترین راه خرید فرش برای هموطنان عزیز فراهم شده است.

شهر فرشداستان شهر فرش

داستان شهرفرش از تیرماه ۱۳۹۲ با این هدف آغاز شد: جمع‌آوری و عرضه تمامی برندهای معتبر و مطرح ایرانی در زمینه تولید فرش، و ارائه باکیفیت‌ترین انواع فرش‌های تماشایی، و حالا امروز با سه شعبه در تهران و یک شعبه در شمال کشور این داستان ادامه دادنی‌ست، داستان خرید آسان و راحتِ فرش برای مشتری.

یکی از مهم ترین شاخصه های مجموعه شهر فرش، توجه به رضایت خاطر و تامین آسودگی مشتریان و خریداران محترم این مجموعه است.

در همین راستا شهروندان و هم وطنان عزیز از هرکجای کشور می توانند تا ساعت ۲ بامداد با مراجعه به هریک از شعب شهر فرش، محصول مورد نظر خود را به صورت نقدی و یا اقساطی خریداری نموده و به طور رایگان در محل زندگی خود تحویل بگیرند.

اهداف و اولویت های شهر فرش

تضمین قیمت فرش و تضمین کیفیت فرش از ابتدای فعالیت شهرفرش دو اولویت اصلی ما بود اما تماشای استقبال شما هم وطنان عزیز ما رابه اولویت سوم رساند، یعنی فروش اقساطی فرش. پس شهرفرش را با تضمین قیمت، تضمین کیفیت و فروش اقساطی به خاطر بسپارید.

بسیاری از برندهای عرضه شده در شهر فرش در فروشگاه های دیگر هم به مشتریان ارائه می شوند .اما پایین‌ترین نرخ محصولاتشان در شهر فرش به شما عرضه می‌شود؛ حجم خرید شهرفرش از تولیدکنندگان و نبودِ واسطه از دلایل فروش فرش با قیمتی واقعی و تضمین شده به مشتری‌ست.

هم چنین ضمانت ۵ ساله کیفیت کالا و امکان تعویض فرش تا پنج روز بعد از خرید، امکان ویژه شهرفرش برای راحتی خیال شماست.

تنوع بی نظیر محصولات

یکی از دلایلی که در طول سال های اخیر شهر فرش را به یکی از پرطرفدارترین فروشگاه های عرضه فرش در سطح کشور تبدیل نموده است، تنوع بالای محصولات و کالاهاست.

این تنوع بی نظیر در واقع قدرت انتخاب زیادی را برای خریداران فراهم نموده و در نهایت خریدی رضایت بخش را برای آنان رقم خواهد زد.

این مطلب خبر آگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

شیبا

دنیای پاستیل‌های شیبا چه شکلیه؟

پایگاه خبری دنیای برند، شیبای محبوب و دوست‌داشتنی با کمپین «بیا به دنیای پاستیل‌های شیبا» …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *