وزیر صمت بر اساس برنامه ارایه شده

رویکردهای تحولی وزیر صمت بر اساس برنامه ارایه شده به مجلس

پایگاه خبری دنیای برند، نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر صمت بر اساس برنامه ارایه شده به نمایندگان، رویکردهای تحولی و راهکارهای کوتاه مدت، بلندمدت و میان مدت قابل توجهی را برای اداره این وزارتخانه مهم دردستور کار قرار داده است.

به گزارش شاتا، محمد وحیدی با تأکید بر این مطلب، افزود: بر اساس روندی که شروع شده برخی ساختارهای مجموعه وزارت صمت به ویژه در حوزه بازار، قراردادها و ساختار نیروی انسانی حائز اهمیت است.
نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در همین خصوص ادامه داد: کنترل بازار با رویکرد تولیدی، مهمترین اولویتی است که از وزارت صمت انتظار می رود، یعنی مصرف داخل برای کالاهایی که تولیدشان متناسب با نیاز کشور است و قابلیت صادراتی دارند( به ویژه کالاهایی که تاثیر بسزایی در تغییرات قیمتی دارند) در اولویت قرار بگیرد.

وی در خصوص برخی از این گونه کالاها، گفت: به عنوان نمونه در خصوص سیمان و فولاد که در حوزه ساخت و ساز کشور تاثیر مستقیم دارند باید رویکرد انقباضی جدی نسبت به تولیدکنندگان و عرضه کنندگان داشته باشیم.
وحیدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه صنایع استانی به حمایت‌های ویژه‌ای نیاز دارند، افزود: بخش عمده ای از این حمایت‌ها در خصوص مواد اولیه است که باید تأمین آن مورد توجه واقع شود.

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه جهش تولید همواره مورد توجه مقام معظم رهبری بوده است، گفت: ما در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در بخش جهش تولید دانش بنیان مبتنی بر دانش حرفه ای جوانان ایرانی در خدمت وزیر صمت خواهیم بود.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: با تعاملاتی که با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پارک های علمی و فناوری سراسر کشور و صندوق نوآوری و شکوفایی خواهیم داشت می توانیم به تولید کالاهای هایتک و استراتژیک کشور کمک کنیم.

همچنین ببینید

Img20191211092525637 310x165 - 5 مشکل اصلی اقتصاد آلمان چیست؟

۵ مشکل اصلی اقتصاد آلمان چیست؟

مونیکا اشنیتزر استاد گروه اقتصاد تطبیقی دانشگاه لودویگ مونیخ (LMU) و رئیس شورای تخصصی اقتصاد …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x