کویر تایر

بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از برند کویر تایر بیرجند

پایگاه خبری دنیای برند، وزیر صنعت، معدن و تجارت در تداوم برنامه های سفر دولت به استان خراسان جنوبی از خط تولید کارخانه کویر تایر شهرک صنعتی بیرجند بازدید کرد.

به گزارش شاتا وزیر صمت در تداوم برنامه های سفر رییس جمهور و تعدادی از اعضای هیأت دولت به استان خراسان جنوبی از کارخانه کویر تایر شهرک صنعتی بیرجند بازدید کرد.
سید رضا فاطمی امین ضمن بازدید از خطوط تولید و قسمت های مختلف این کارخانه، ضمن آشنایی با ظرفیت ها و پتانسیل های این واحد تولیدی، در گفتگو با مدیران، کارکنان و فعالان این مجموعه از چالش های آنان نیز در مسیر رشد و توسعه بیشتر مطلع گردید.

بر اساس این گزارش کارخانه کویر تایر با سرمایه گذاری شش هزار میلیارد ریالی ظرفیت تولید سالانه ۳۰ هزار تن انواع تایر را دارد.

این کارخانه به عنوان بزرگترین واحد صنعتی استان خراسان جنوبی توانسته است برای بیش از یک هزار و ۲۷۰ نفر به صورت مستقیم و حدود ۶۰۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد کند.
گفتنی است حدود ۱۶ درصد شاغلان بخش صنعت کل استان و حدود ۳۴ درصد شاغلان بخش صنعت مرکز استان در این مجموعه مشغول به کار هستند.

همچنین ببینید

The family health program in the name of Iran was registered globally 310x165 - برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

سازمان جهانی بهداشت، «برنامه سلامت خانواده» را ابتکار جمهوری اسلامی ایران دانست و بر اساس …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x