۳۰ برند از مبل منبت ملایر

۳۰ برند از مبل منبت ملایر در اکسپو۲۰۲۱

پایگاه خبری دنیای برند، حضور ۳۰ برند از مبل منبت ملایر در قالب یک برند واحد بنام” ملایر آگر” به نمایندگی از مبل منبت ملایر در نمایشگاه اکسپو۲۰۲۱ دبی حضور دارند.

یدالله کریمی (رئیس هیئت مدیره بازار مبل ملایر) در گفت‌وگو با ایسنا نمایشگاه اکسپو را یک المپیک اقتصادی دانست و اظهار کرد: این نمایشگاه جهانی هر پنج سال یکبار در یکی از کشورهای دنیا برگزار می شود. امسال نیز با هزینه ۱۰ میلیارد دلار در کشور دبی برگزار خواهد شد.

کریمی با بیان اینکه برندهای مهم و معتبر جهانی از ۱۹۰ کشور دنیا در این نمایشگاه حضور می یابند، تصریح کرد: شهرستان ملایر نیز با توجه به دارا بودن برند جهانی مبل منبت، امتیاز حضور در این نمایشگاه را کسب کرده است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه به مدت ۶ ماه از مهر ماه ۱۴۰۰ تا فروردین ۱۴۰۱ در کشور دبی برگزار می شود که هنرمندان ملایری طی این ۶ ماه حضور مستمر و دائمی در نمایشگاه خواهند داشت.

کریمی نسبت به معرفی برند مبل منبت ملایر به جهان و به ویژه کشورهای حوزه خلیج فارس به واسطه حضور در این نمایشگاه ابراز امیدواری کرد و گفت: ۳۰ برند از مبل منبت ملایر در قالب یک برند واحد بنام” ملایر آگر” به نمایندگی از مبل منبت ملایر در این نمایشگاه حضور می یابند.

رئیس هیئت مدیره بازار مبل ملایر اضافه کرد: تیزرهای تبلیغاتی مبل منبت ملایر به زبان انگلیسی و عربی برای چهار مرتبه پخش از مانیتورهای نمایشگاه و نیز پخش در کشورهای عربی تهیه و تدوین شده است. همچنین تعدادی کاتالوگ دیجیتالی و تراکت نیز برای معرفی برند جهانی مبل ملایر در حال آماده سازی است.

کریمی خاطرنشان کرد: نماینده مبل منبت ملایر در جلسات مهم کشور ایران با مقامات سایر کشورهای اقتصادی جهان که در محل نمایشگاه برگزار می شود، حضور خواهد داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی طی هماهنگی های صورت گرفته، هنرمندان شهر ملایر با برند شهر جهانی مبلمان منبت در نمایشگاه اکسپو دبی شرکت می کنند.

اکسپو ۲۰۲۱ رویدادی جهانی است که امسال به میزبانی دبی برگزار می‌شود. رویدادی که در طی آن ملل مختلف دستاوردهای خود را در تمامی زمینه‌ها به نمایش ‌گذاشته و فرصتی بی‌نظیر را جهت عرضه فناوری‌های جهانی در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌دهد.

در این نمایشگاه بعنوان یکی از طولانی ترین و جالب توجه ترین نمایشگاه های برگزار شده در طول سال، دستاوردهایی در حوزه های صنعت، فناوری، گردشگری، تجاری و صنایع دستی به نمایش گذاشته می شود.

نمایشگاه اکسپو برای اولین بار در سال ۱۸۴۴ و به میزبانی شهر پاریس برگزار شد و از آن پس برگزاری اکسپو به رسمی جهانی تبدیل شد که هر ۵ سال یکبار در دنیا برگزار می شود. آخرین بار نیز در سال ۲۰۱۷ و به میزبانی قزاقستان برگزار شد.

این نمایشگاه از تاریخ ۲۸ مهر ۱۴۰۰ (۲۰,اکتبر) آغاز و تا فروردین ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت طول دوره نمایشگاه ۶ ماهه بوده و انتظار می‌رود بسیار مورد استقبال گردشگران و صاحبان مشاغل و علاقمندان فن آوری های نوین قرار گیرد.

این نمایشگاه در Centre Exhibition کمی آن‌طرف‌تر از پالم جمیرا، در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی آل مکتوم و در فضایی در حدود ۴٫۳۸ کیلومتر مربع برگزار می شود. فضای اختصاصی غرفه‌ها، فضاهای مخصوص اقامت کارکنان، مسیرهای رفت و آمد و یک پارک عمومی به همراه سالن‌های غذاخوری و … در محدوده نمایشگاه جای گرفته‎اند.

به منظور معرفی هنر منبت ملایر تجهیزات مبلمان پاویون ایران در این نمایشگاه توسط هنرمندان و صنعتگران شهر جهانی مبلمان منبت تهیه می شود. همچنین اجرای زنده منبت و پیکر تراشی و رویدادهای زنده از فرهنگ و آیین سنتی و اقوام ایران در نمایشگاه برقرار خواهد بود.

همچنین ببینید

The family health program in the name of Iran was registered globally 310x165 - برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

سازمان جهانی بهداشت، «برنامه سلامت خانواده» را ابتکار جمهوری اسلامی ایران دانست و بر اساس …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x