برندها

برندهای کمتر شناخته‌شده لزوماً بی‌کیفیت نیستند

پایگاه خبری دنیای برند، مدیر توسعه بازرگاتی جهادکشاورزی استان مرکزی از عدم وجود مشکل تامین روغن نباتی در سطح استان خبر داد و گفت: روغن به میزان کافی در فروشگاه های استان وجود دارد.

محمد فلاحتی در خصوص روغن و اظهارات مربوط به کمبود این محصول اظهار کرد: طبق مقررات و دستورالعمل های موجود، ماهانه سهمیه روغن از طریق وزارت جهادکشاورزی به استان اعلام می شود که این سهمیه تقسیم بندی و با توجه به سرانه جمعیتی هر شهرستان به مباشرین اختصاص پیدا می کند.

وی افزود: در استان مرکزی در حال حاضر ۴ کارخانه تولید روغن نباتی وجود دارد که سهمیه روغن خام خود را ماهانه از وزارتخانه تحویل می گیرند و موظف هستند بنا بر اعلام سازمان میزان سهمیه را به مباشرین توزیع در استان تحویل دهند.

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان مرکزی بیان کرد: متاسفانه در حال حاضر در استان برخی برندهای خاص بین خانواده ها مصرف می شود و بیشتر آنها انتظار دارند همان برند خاص در فروشگاه موجود باشد.

وی ادامه داد: این برندهای خاص در کارخانه های استان وجود ندارد و اگر هم باشد نسبت به سهمیه استان کم است، پیش از این، این برندها از سایر کارخانجات به شکل دیگری تامین می شده اما اکنون چون تامین سهمیه روغن خوراکی هر استان به همان استان واگذار شده باید سهمیه از کارخانجات استان تامین شود.

فلاحتی بیان کرد: در حال حاضر کارخانجات تامین روغن خوراکی استان، برندهایی هستند که شاید چون هنوز مطرح نشده اند مورد استقبال واقع نشده اند در حالی که کیفیت خوبی دارند.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

وی خاطرنشان کرد: در خصوص مشکلات مربوط به تامین کالای اساسی اعم از افزایش قیمت، کم فروشی، احتکار و …سامانه ۱۲۴ صنعت و معدن پاسخگوی مشکلات در این حوزه است.

منبع: ایسنا

همچنین ببینید

irancell 5g site 310x165 - افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت 5G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات

افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت ۵G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات

هزار و پانزدهمین سایت 5G ایرانسل در کشور (دوهزار و چهارمین سایت 5G ایران)، امروز در کرمانشاه توسط وزیر ارتباطات به بهره‌برداری رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *