علامت تجاری مسی

پیروزی حقوقی برای لئو؛ مسی، علامت ثبت‌شده!

دادگاه عالی اتحادیه اروپا فرجام‌خواهی یک کمپانی اسپانیا تولیدکننده البسه ورزشی علیه لیونل مسی بر سر رعایت حقوق تجاری را رد کرد.

پایگاه خبری دنیای برند، دادگاه عالی اتحادیه اروپا اعلام کرد با بررسی شکایت کمپانی تولیدکننده البسه و لوازم دوچرخه‌سواری ماسی که مقر آن در اسپانیا واقع است، علیه لیونل مسی، و ادعای رعایت نکردن برند و حقوق تجاری این کمپانی توسط ستاره بارسلونا این شکایت را وارد ندانسته و حق را به مسی داده است.

دادگاه عالی اروپا که مقر آن در لوکزامبورگ است در یک بیانیه اعلام کرد که با رد درخواست فرجام خواهی این کمپانی اسپانیایی که نامش ماسی است به لیونل مسی اجازه داده که نام خود یعنی مسی را به عنوان علامت ثبت شده تجاری به ثبت برساند.

مسی اولین بار در سال ۲۰۱۱ درخواست داده بود که نام خانوادگی خود را به عنوان علامت تجاری ثبت شده یک برند لوازم و پوشاک ورزشی به ثبت برساند. اما مالکین کمپانی ماسی که لوازم و البسه دوچرخه‌سواری تولید می کند علیه این اقدام او شکایت کرده و آن را نقض حقوق برند خود می دانستند.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

اداره مالکیت معنوی اروپا ابتدا حق را به برند اسپانیایی داد ولی با شکایت مسی این حکم نقض شد. کمپانی ماسی دوباره به دادگاه عالی اروپا شکایت کرد و این دادگاه حالا حکم داد که فرجام خواهی کمپانی ماسی را نپذیرفته و در نتیجه مسی می تواند از نام خانوادگی خود به عنوان یک برند ثبت شده استفاده کند.

 

همچنین ببینید

هوش مصنوعی

تعهد شرکت‌های پیشرو در هوش مصنوعی برای حفاظت از کودکان

شرکت‌های پیشروی جهان در زمینه هوش مصنوعی متعهد می‌شوند که از ایمنی آنلاین کودکان محافظت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *