بیمارستان ایرانشهر

بیمارستان ایرانشهر

پایگاه خبری دنیای برند، اگر می خواهید در مورد بیمارستان ایرانشهر بیشتر بدانید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با این بیمارستان بیشتر آشنا شوید.

مقدمه

بیمارستان ایرانشهر جزو بیمارستان های محبوب کشور می باشد که توانسته با دارا بودن مختصصان، پزشک های حاذق و مجرب را دور خود جمع کند که نظر و اعتماد بیمارانی که از این بیمارستان ترخیص شده اند و نظر مراجعین را بسیار جلب کند.

عناوین مقاله:

هر آن چه که باید در مورد بیمارستان ایرانشهر بدانید.

سوال هایی در خصوص بیمارستان ایرانشهر 

کدام بیمارستان برای درمان و بستری مناسب است؟

######

هر آن چه که باید در مورد بیمارستان ایرانشهر بدانید

بیمارستان ایرانشهر با دارا بودن گنجایش ۱۲۰ تخت برای بیمار و ۶ اتاق عمل، در زمینی به مساحت ۲ کیلومتر مربع و زیر بنای تقریبی ۱۱ هزار متر مربع در ۱۰ طبقه در مرکز تهران قرار دارد.

اما در ادامه مقاله بیمارستان ایرانشهر با ما همراه باشید، تا درمورد آدرس و تاریخ تاسیس این بیمارستان بیشتر آشنا شوید.

  • آدرس بیمارستان ایرانشهر: بیمارستان ایرانشهر در خیابان شریعتی، نرسیده سه راه طالقانی، خیابان شهید جواد کارگر در تاریخ ۱۳۵۵ زیر نظر ۱۰ تن از متخصصین ماهر و مجرب کشور عزیزمان تاسیس گردید و شروع به ارائه خدمات درمانی برای بیماران کرد.

بعد از این که انقلاب اسلامی پیروز شد، بیمارستان ایرانشهر به وزارت بهداری آن زمان و بعد از آن به دانشگاه علوم پزشکی ایران واگذار شد. بعد از پیگیری های پی در پی و با حکم دادگاه انقلاب اسلامی، بیمارستان ایرانشهر در سال ۱۳۷۶ به صاحبان اصلی خود بازگشت.

بیمارستان ایرانشهر هم اکنون با پرسنل ماهر و مجرب و متخصصین و فوق تخصص های گوناگون و استادان بزرگ کشور در حال فراهم کردن خدمات به بیماران خود می باشد. این بیمارستان با بسیاری سازمان های بیمه و همچنین سازمان بیمه خدمات درمانی قرارداد امضا کرده است.

بیمارستان ایرانشهر شامل بخش های گوناگون مانند ccu، icu، جراحی قلب، آنژیوگرافی، داخلی، جراحی عمومی، ارتوپدی، روماتولوژی، غدد داخلی اعصاب، جراحی مغز و اعصاب و … می باشد.
بخش های دیگر اورژانس همانند رادیوژی و آزمایشگاه و سی تی اسکن، mri، به شکل ۲۴ ساعته و شبانه روزی در حال ارائه خدمات به بیماران می باشد. همچنین این بیمارستان دارای درمانگاه تخصصی و کلینیک های گوناگون از جمله گوارش، غدد، مغز و اعصاب، روماتولوژی، قلب، جراحی قلب، زنان و اطفال نیز هست. اگر شما هم به دنبال بیمارستان عالی با برخوداری از پرسنل ماهر و مجرب هستید، ما به شما بیمارستان ایرانشهر را پیشنهاد خواهیم کرد.

اما اگر می خواهید درمورد بیمارستان ایرانشهر بیشتر بدانید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.
یکی از شعارهایی که بیمارستان ایرانشهر آن را بیشتر محوریت کار خود قرار داده است، این است که (همیشه حق با بیماران است) و تا به امروز برای انجام این شعار هرگز دریغ نکرده است.

بهتر است بدانید که بیمارستان ایرانشهر بیمارستانی کاملاً خصوصی می باشد. البته سازمان هایی که بر این بیمارستان نظارت دارند را می توان به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتیاشاره کرد. در ضمن این بیمارستان به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات به بیماران خود م یباشد. همچینن هر ساله تاییدیه ارزشیابی درجه یک را از وزارتخانه نیز دریافت می کند.

Iranshahr Hospital 01 - بیمارستان ایرانشهرسوال هایی در خصوص بیمارستان ایرانشهر 

در این قسمت از مقاله، به برخی سوال هایی که در خصوص بیمارستان ایرانشهر  برای افراد پیش می آید، پاسخ می دهیم.

راه سریع گرفتن نوبت از بیمارستان ایرانشهر کدام است؟

اغلب، امکان نوبت دهی برای بیمارستان ایرانشهر در طول هفته در سایت میهن پزشک وجود دارد.

آیا بیمارستان ایرانشهر بیمارهای جدید را ویزیت می کند؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که اگر قبلاً در بیمارستان ایرانشهر ویزیت نشده اید، هیچ مشکلی وجود ندارد. شما می توانید به عنوان بیمار جدید به این بیمارستان مراجعه کنید و ویزیت شوید.

آیا بیمارستان ایرانشهر بیمه من را قبول خواهد کرد؟

پاسخ این سوال با متغیر بودن درخواست وشرایط هر بیمار و نوع بیمه بستگی دارد. برای این که اطلاعات بیشتری به دست بیاورید، با بیمارستان ایرانشهر در ارتباط باشید و شخصاً این موضوع را هم مطرح کنید. در نظر داشته باشید که فقط در وضعیت خاص و برای خدمات درمانی امکان دارد بیمه هم پذیرفته شود.

آیا می توانم از بیمارستان ایرانشهر اینترنتی نوبت بگیرم؟

برای نوبت دهی اینترنتی از بیمارستان ایرانشهر می توانید از منو بالایی پروفایل میهن پزشک شرایط و مقررات نوبت دهی را مشاهده کنید.

در شرایطی که نوبت دهی اینترنتی فعال باشد، می توانید به صورت اینترنتی درخواست خود را ثبت کنید.

شاخه فعالیت بیمارستان ایرانشهر چیست؟

بیمارستان ایرانشهر، بیمارستانی خصوصی می باشد. برای این که بیشتر با این بیمارستان آشنا شوید، بهتر است بدانید که این بیمارستان از یک ساختمان بسیار بزرگی تشکیل شده است که در این بیمارستان، انجام مراقبت و درمان از طرف پزشکان، جراحان، پرستاران، بهیاران، کارشناسان، بیهوشی (هوشبری) و اتاق عمل، متخصصان و دیگر افراد صورت می گیرد.

اگر بخواهیم در مورد بزرگی فضای این بیمارستان بگوییم، می توان گفت که این بیمارستان دارای فضایی باز و بزرگی می باشد. تعداد کارکنان، انواع خدمات و تنوع رشته های درمانی، گسترده تر از فضای درمانگاه یا ساختمان پزشکان است.

Iranshahr Hospital 02 - بیمارستان ایرانشهربرای چه خدماتی می توانیم به بیمارستان ایرانشهر مراجعه کنیم؟

از خدماتی که شما قادر هستید از این بیمارستان دریافت کنید، می توان به بخش اورژانس، بخش داخلی برای تشخیص عکس برداری، آزمایشات و درمان انواع بیماری ها و … اشاره کرد.

بیمارستان ایرانشهر را چگونه ارزیابی می کنید؟

اگر بخواهیم بیمارستان ایرانشهر را در بین رقبای خود ارزیابی کنیم، می توان گفت که این بیمارستان در بین رقبای خود از ۵ نمره توانسته رتبه ی اول را به خود اختصاص دهد.

کدام بیمارستان برای درمان و بستری مناسب است؟

اگر بخواهیم در مورد بهترین بیمارستان برای درمان و بستری صحبت کنیم، می توان گفت که بیمارستان ایرانشهر می تواند گزینه ای مناسب باشد، چون این بیمارستان دارای پرسنل ماهر و مجرب می باشد.

از آنجا که انواع بیمارستان در سطح کشور یافت می شود، اما ما به شما پیشنهاد می کنیم که اگر می خواهید بهترین درمان را تجربه کنید، می توانید از بیمارستان ایرانشهر بهره بگیرید. همان طور که می دانید، اگر شما از پزشک با تجربه ای که در کار خود کار ماهر باشد، استفاده کنید، می تواند تاثیر به سزایی در درمان شما داشته باشد.

خبر خوب این است که شما می توانید از پزشکان بیمارستان ایرانشهر استفاده کنید و یک درمان بسیاری عالی را تجربه کنید. اگر شما هم نظر بیمارانی که از این بیمارستان ترخیص شده اند را بپرسید، در پاسخ به سوال شما از راضی بودن در این بیمارستان خواهند گفت.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

فولاد

صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد ۱۴۰۲

پایگاه خبری دنیای برند، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران آمار کامل حجم و ارزش صادرات سال …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x