Irancell brand in elcomp From Telco to Techco - برند ایرانسل در الکامپ؛ از Telco به Techco
رضا موحدی مدیرکل برند شرکت ایرانسل

برند ایرانسل در الکامپ؛ از Telco به Techco

پایگاه خبری دنیای برند، برند ایرانسل به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و پیشروترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات تلکام در کشور، در بیست‌وششمین دوره نمایشگاه الکامپ حضور پررنگی داشت. در این نمایشگاه، ایرانسل محصولات و خدمات جدید خود را به نمایش گذاشت و با استقبال خوب مخاطبان روبه‌رو شد. ما با رضا موحدی، مدیرکل برند ایرانسل، درباره حضور این شرکت در الکامپ و چالش‌‌ها و آینده برند ایرانسل صحبت کردیم.

تبدیل‌شدن به شرکت تک‌کو

رضا موحدی گفت: «الکامپ همیشه خواستگاه‌های استارتاپ‌ها، اتفاقات نوین و تکنولوژی‌هایی بود که برای اولین بار در کشور معرفی می‌شد. ایرانسل به‌عنوان برندی پیشرو در حوزه تلکام، قصد دارد تکنولوژی را به مشتریان خود ارائه دهد.» وی افزود: «ما در ایرانسل به‌عنوان شرکتی که در استراتژی‌های خودمان، از « Telecom company» به شرکتی «Technology company » درحال تبدیل هستیم، قرار است تکنولوژی را به مشتریان خود ارائه دهیم.»

حضور در نمایشگاه و حس برند
موحدی با تأکید بر اینکه حضور در نمایشگاه روی برند تأثیر می‌گذارد، گفت: «حضور در نمایشگاه به ما کمک می‌کند تکنولوژی‌هایی که این اواخر از ایرانسل رونمایی کردیم، مردم ببینند، از آن‌ها استفاده کنند و حس برند را در مخاطب زنده کنیم.» او افزود: «هرچقدر این حس بهتر و متفاوت‌تر باشد، باعث می‌شود وفاداری فرد به برند هم بیشتر شود و این می‌تواند به نفع برندها باشد.»

هویت بصری جدید ایرانسل
حدود ۱۵ سال پس از شروع فعالیت خود، لوگوی خود را تغییر داد. علاوه بر لوگو، هویت بصری جدید ایرانسل هم تغییر کرد و براساس برندبوک جدید، تمامی اتفاقات مارکتینگ و برندینگ ایرانسل مدیریت شد. موحدی گفت: «نمایشگاه یکی از اتفاقاتی است که برای آن برنامه دارند و در غرفه ایرانسل هویت بصری جدید را رعایت کرده‌اند.»

چالش‌های برند
موحدی گفت: «اصلی‌ترین چالش ما، نه تنها ما بلکه تمامی تیم‌های برندینگ شرکت‌ها، بحث تبلیغات است. تبلیغات و درواقع اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، بحث رسانه در کشور ما بسیار گران است و اگر شما بخواهید در رسانه‌ها حضور پیدا کنید، مثل صداوسیما یا بیلبوردهای شهری، مجبورید مبالغ سنگینی پرداخت کنید.» وی افزود: «ما با استفاده از ابزارهای نوین و هوش مصنوعی سعی داریم این موضوع را مدیریت کنیم.»
آینده روشن موحدی با خودباوری گفت آینده ایرانسل را از این چیزی که هست، موفق‌تر و پررونق‌تر و روشن‌تر می‌بیند. او خاتمه داد: «ایرانسل شرکتی بزرگ و پیشرو در حوزه تلکام در ایران است و این پیشروبودن را همچنان ادامه می‌دهد.»

پایان

همچنین ببینید

رشد درآمد و سود

رشد درآمد و سود در گزارش مالی فصل اول ۲۰۲۴ برند آمازون

بخش خدمات وب آمازون (AWS) درآمد 25 میلیارد دلاری را به‌همراه داشته و این شرکت، 11.8 میلیارد دلار در زمینه تبلیغات درآمد داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *