کولر گازی

معرفی کولر گازی ۲۴۰۰۰ اینورتر گری

پایگاه خبری دنیای برند، یکی از محبوب ترین و بهترین شرکت های شناخته شده در زمینه ی تولید و عرضه ی محصولات تهویه مطبوع، شرکت گری می باشد که با ساخت و ارائه کولر گازی ها و اسپیلت های با کیفیت خود توانسته است طرفداران زیادی را در سرتاسر جهان بدست بیاورد. شرکت گری در سال ۱۹۹۱ و در کشورچین تاسیس شد. با گذر زمان برند گری توانست با تولیدات خوب خود، قسمتی از فروش محصولات تهویه مطبوع در بازار های جهانی را بدست بیاورد. به طوری که در سال ۲۰۱۳ این شرکت به عنوان یکی از پرفروش ترین ها به دنیا معرفی شد. در ادامه به معرفی یکی از مدل های کولر گازی گری (کولر گازی ۲۴۰۰۰اینورتر) می پردازیم.

مشخصات کولر گازی ۲۴۰۰۰ اینورتر گری

  • ظرفیت سرمایشی و گرمایشی ۲۴۰۰۰
  • مثرف انرژی A+++
  • دارای ریموت کنترل
  • دارای تکنولوژی اینورتر
  • گاز خنک کننده R410
  • سازگاری با شرایط آب و هوایی
  • سرعت فن : ۲ سرعته
  • دارای پنل قابل شست و شو
  • دارای فیلتر یون بو زدایی بادوام
  • جریان هوا ۴ جهت
  • طول سیم : ۵ متر
  • قابلیت تنظیم سرعت
  • اسکن هوشمند
  • حالت خواب عمیق
  • فیلتر ضد باکتری
  • دارای نمایشگر جلوی پنل داخلی
  • ولتاژ ورودی برق : ۵۰W

برای خرید کولر گازی ۲۴۰۰۰ گری یا خرید کولر گازی ۱۲۰۰۰ گری می توانید از طریق فروشگاه تیز فروش اقدام کنید.

مهم ترین نکات در زمان خرید کولر گازی ۲۴۰۰۰ اینورتر گری

یکی از مهم ترین مسائلی که در هنگام خرید کولر گازی و اسپیلت ها باید به آن توجه کافی کرد، آشنایی با اصول و نکاتی که است که در زمان خرید می تواند به شما کمک کند. اگر قصد خرید کولر گازی گری را  در تمامی مدل های متنوع آن دارید، ارزیابی برخی از شرایط که در ادامه به آن ها می پردازیم بسیار بااهمیت خواهد بود. هم چنین اگر به صورت مستقیم قصد خرید دارید می توانید از فروشنده اطلاعات کافی ای را بدست آورید. از جمله نکات و شرایط مهم خرید دستگاه کولر گازی گری می توان به موارد زیر اشاره کرد :

Introduction of 24000 inverter air conditioner - معرفی کولر گازی 24000 اینورتر گری

 

  • در صورتی که در مناطق گرمسیر زندگی می کنید دقت کنید که دستگاهی که قصد خرید آن را دارید می بایست توانایی فعالیت مناسب در شرایط حاره ای را به خوبی داشته باشد.
  • خرید کولر های کم مصرف اینورتر را در اولویت خود قرار دهید.
  • دستگاه مورد نظر می بایست توانایی سرمایش و گرمایش را در کوتاه ترین زمان ممکن داشته باشد.
  • ظاهر دستگاه بسیار با اهمیت بوده و باید دستگاهی را انتخاب کنید که زیبا و متناسب با محیط داخلی دکوراسیون شما باشد.

همان طور که گفتیم اگر در مناطق گرمسیری زندگی می کنید، توجه به کیفیت و توانایی کولر گازی جهت خنک نمودن محیط یکی از عوامل حیاتی در خرید می باشد. نکات گفته شما به شما کمک خواهد کرد تا در آینده دچار مشکلات کم تری شده و در صورت خرابی و صدمه به دستگاه نیاز به پرداخت هزینه و زمان کم تری باشید. از همین رو می بایست در ابتدای خرید، دستگاهی را انتخاب کنید که با محیطی که در آن زندگی می کنید سازگار باشد. فراموش نکنید که قرار است از کولر گازی و اسپیلت خود سالیان سال استفاده نمایید.

کولر گازی ۲۴۰۰۰ اینورتر گری چه مزایایی دارد ؟

کولر گازی های ۲۴۰۰۰ اینوتر گری می تواند گزینه ی بسیار مناسبی در میان محصولات تهویه مطبوع، برای شما باشد. برای آشنایی بیشتر با این مدل اسپیلت ها قصد داریم تا شما را با برخی از مهم ترین مزایای این محصولات آشنا نماییم.

فیلتر های نانو تصفیه کننده حافظ سلامتی

همان طور که گفتیم شرکت گری ساخت کشور چین می باشد و در همین کشور نیز تاسیس شده است. کشور چین  دارای آلودگی های محیطی و ظاهری بسیاری می باشد و از همین رو شرکت گری تصمیم به تولید انواع فیلتر های نانو با پاک کنندگی هوای بسیار بالا گرفته است. این شرکت توانسته است به تولید فیلتر هایی بپردازد که کاملا مطابق با استاندارد های روز بوده و از قدرت بسیار بالایی نیز برخورداند. به این ترتیب تمامی محصولات شرکت گری دارای میلیون ها فیلتر نانوی تصفیه کننده می باشد که وظیفه تصفیه هوا و ایجاد هوایی سالم و بدون میکروب را دارند. هم چنین این فیلتر ها از خاصیت ضد باکتری، ضد ویروس، ضد گرد و غبار و ضد مواد آلرژی زا نیز برخوردار می باشند.

کمپرسور استفاده شده در کولر گازی ۲۴۰۰۰ اینورتر گری

کمپرسور به کار رفته در کولر گازی و اسپیلت ۲۴۰۰۰ گری دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد و در صورت استفاده مداوم از این دستگاه به هیچ وجه با سر و صدایی از آن مواجه نخواهید شد. به طور کلی کمپرسور استفاده شده در کولر گازی ها و اسپیلت های گری از بهترین نوع می باشند و هیچگونه نگرانی را برای افراد ایجاد نمی کنند.

فیلتر پلاسمایستر ایونیزر  

فیلتر پلاسمایستر ایونیزر توانایی ارسال هوای تولید شده در چهار جهت اصلی را داشته و به نوعی به تنظیم جریان هوا می پردازد تا از این طریق هوای مناسب به دور ترین و کور ترین نقاط سالن، اتاق ها و … برسد. این محصول در فیلتر های تصفیه هوای کولر گازی های گری وجود داشته و بیش از ۳ میلیوت یون در خود نگه می دارد. به این ترتیب هوای خروجی یا تولید شده توسط دستگاه، عاری از هر گونه میکروب، قارچ، کثیفی و خطر می شود. واضح است که این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

نکته : یکی از عوامل تاثیر گذار در افزایش مصرف برق، روشن و خاموش کردن پیوسته ی کولر های گازی می باشد. استارت اولیه در این محصولات می تواند هزینه های ناشی از استفاده کولر گازی ها را به شدت افزایش دهد. از این رو از روشن و خاموش کردن پی در پی آن جلوگیری کنید. برخی از افراد تصور می کنند که با روشن کردن کولر گازی و خنک شدن هوا در مدت زمان های کوتاه می توانند از مصرف برق بکاهند و هوای خنکی داشته باشند حال آن که این کار سبب افزایش دو برابر برق شما و هزینه های بیشتر خواهد شد.

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

فولاد

صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد ۱۴۰۲

پایگاه خبری دنیای برند، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران آمار کامل حجم و ارزش صادرات سال …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x