تبلیغات رایگان

معرفی شیوه های تبلیغات رایگان

پایگاه خبری دنیای برند، مقدمه: برای کسب و کارهایی که به تازگی کارشون رو شروع کردن ، آشنایی با شیوه های رایگان تبلیغاتی میتونه خیلی مفید باشه. چون معمولا در ابتدای شروع به کار ، هزینه های راه اندازی کسب و کار زیاده و فروش هم کمه بنابراین رفتن به سراغ شیوه های تبلیغات پولی میتونه به جای اینکه به کسب و کار نوپای ما کمک کنه بهش ضربه بزنه و ما رو هم دچار اضطراب کنه.

ما سعی کردیم به همه شیوه هایی که می دونیم در این مطلب اشاره کنیم.

تبلیغات ترانزیتی

همون طور که می دونید یکی از انواع تبلیغات ، تبلیغات ترانزیتی هست. تبلیغات ترانزیتی به تبلیغاتی گفته میشه که روی بدنه وسایط حمل و نقل عمومی انجام میشه. وسایلی مثل قطار های

شهری و بین شهری ، بدنه اتوبوس های شرکت واحد و بی آرتی ها ، بدنه تاکسی ها ، بدنه کامیون ها و کامیونت ها . همون طور که می دونید . همه این نوع از تبلیغات مستلزم هزینه هست و زیر مجموعه تبلیغات محیطی میشه. بنابراین ما به شما یه راه رایگان رو پیشنهاد می کنیم .شما می تونید از بدنه اتوموبیل های شخصی تون برای تبلیغات تزانزیتی استفاده کنید . در این صورت لازم نیس هزینه ای به جز هزینه طراحی رو پرداخت کنید.

تبلیغات در فضای مجازی

خدایی اگه اینستاگرام پولی بود ، مثلا برای داشتن یه پیج باید مبلغ ۱۰ میلیون تومن میدادی یا بابت هر پستی که منتشر میکردی ۵۰۰ هزار تومن ازت میگرفت . کلی قصه و حسرت میخوردی و میگفتی کاش اینستا رایگان بود، تا امثال من که هزینه های کافی برای راه اندازی کسب و کار رو نداریم می تونستیم از فضای مجازی استفاده کنیم . میلیون ها ایرانی در اینستاگرام حضور دارن که می تونن ، مشتری شما باشن ، بنابراین در این بستر رایگانی که برای شما ایجاد شده با یه برنامه عالی میشه کلی فروش داشت و تبلیغ کرد.

تبلیغات از طریق پارتنرشیپ

چیزی در مورد پارتنر شیپ یا شریک تجاری می دونید؟ ما میخوایم در مورد پارتنر شیپ در امر تبلیغات صحبت کنیم. در پارتنر شیپ تبلیغاتی ، دوشریک برای همدیگه به رایگان تبلیغ می کنن. برای اینکه موضوع روشن شه بزارید یه مثال بزنم .
مثلا یه پارچه فروش و خیاطی یا مزون لباس می تونن شریک تبلیغاتی خوبی برای همدیگه باشن. مثلا اگه خانمی رفت پارچه بخره ، پارچه فروش ، کارت مزون لباس رو میده و تعریف می کنه که این خیاطی کارش خوبه و مشتریامون پیش ایشون میرن .و بالعکس ، یه خیاط میتونه چند طاقه پارچه شیک رو بزاره تو خیاطیش و افراد رو ترغیب کنه که دفعه های بعدی از پارچه فروشی فلان خرید کنن.

برای انتخاب پارتنر شیپ تبلیغاتی موارد زیر رو در نظر بگیرید:

  • اول اینکه کسب و کاری رو انتخاب کنید که مکمل کار شما باشه ، یعنی دارای مخاطب های مشترک باشید
  • در انتخاب کسب و کار شریک ، کسب و کاری رو انتخاب کنید که هم سطح شما باشه. مثلا اگه یه پارچه فروش بزرگ در یک راسته تجاری هستین ، قطعا شریک تبلیغاتی شما نمی تونه یه خیاطی کوچک خانگی باشه.

Introducing free advertising methods 01 - معرفی شیوه های تبلیغات رایگانتبلیغ در دایرکتوری مشاغل

چیزی که الان فراوونه ، دایرکتوری مشاغل هست ، با یه سرچ کوچیک می تونید ، کلی از این سایت ها رو پیدا کنید. این دایرکتورها اغلبشون رایگان هستن ، خیلی راحتی می تونید اطلاعات شغلیتون رو وارد کنید تا افرادی که در این دایرکتوری ها به دنبال شغل شماهستن پیداتون کنن. یادتون باشه حتما راه های ارتباطی ، مثل پیج اینستا ، سایت و شماره تماس و غیره رو ثبت کنید.

ثبت روی گوگل

از اونجایی که نقشه گوگل دارای ارزش دامنه بالایی هست ، بسیار سریع تر از سایر نتایج بالا میاد و یه شیوه عالی برای تبلیغات محلی به شمار میاد ، ثبت شغل روی گوگل ، نشان و غیره ، خیلی مفیده ، چون باعث میشه افرادی که یه شغل رو با لوکیشنش جستجو می کنن در نتایج نقشه ها نمایش داده بشن . اگه اینکارو نکردید، سریع تر اینکارو کنید چون خیلی در دیده شدن شما تاثیر داره

استفاده از سوشال مدیا

سوشال مدیاها ، شامل یوتوب ، تماشا ، آپارت و نماشا هستن ، در واقع همه اینها سرویس های اشتراک ویدئوان ، که اغلب این سرویس ها هم رایگان هستن . افراد زیادی هستن که ساعات زیادی رو در یوتوب هستن و یا زمان زیادی رو در این شبکه میگذرونن . بنابراین این فضا ، فضای مناسبی برای تبلیغات هست. البته این کار می بایست هوشمندانه انجام بشه و از کلید واژه های پرسرچ حوزه کاری تون استفاده کنید.
در بین سرویس های اشتراک ویدئو ایرانی هم، میشه گفت آپارت از همه سرویس ها پر مخاطب هست ، در بین نتایج بالاتر میاد. از طرفی به قدری ارزش دامنه این پیج بالاست که پیش از سایر نتایج نمایش داده میشه.

تبلیغات دهان به دهان

تبلیغات دهان به دهان ، یه شیوه رایگان برای تبلیغات، به ویژه کسب و کارهای کوچک و متوسط ، کسب و کارهای محلی و خانگی هست.

Introducing free advertising methods 02 - معرفی شیوه های تبلیغات رایگانمثلا یه خانمی تو خونه خودش ترشیجات تولید میکنه ، این خانم به خانم همسایه ترشی میفروشه ، بعد فامیلای خانم همسایه خوششون میاد و مشتری میشن و این چرخه ادامه پیدا میکنه .
خب این نوع از تبلیغات به دلیل کیفیت هست ، اما آیا ما باید وایسیم تا فامیلای خانم همسایه از ترشیمون بخورن و بعد بیان مشتری شن !؟ چطوری می تونیم این روند رو تسریع کنیم.

روشی هست که می تونیم با اون روش این روند رو تسریع کنیم. از مشتری هامون درخواست کنیم که اگه محصول مارو دوست دارن ، برامون تبلیغ کنن. این شیوه زیادی رایگانه
شیوه بعدی این هست که به مشتری مون بگیم ، اگه افرادی رو به ما معرفی کنه ، در خرید بعدیش تخفیف میگیره. تخفیف به ازای معرفی میتونه خیلی انگیزه در فرد ایجاد کنه تا شغل شما رو به اطرافیانش معرفی کنه.

البته میشه یه قدم هم فراتر گذاشت ، تخفیف رو هم میشه برای معرف و هم برای فرد معرفی شده در نظر گرفت. در این صورت انگیزه فرد معرفی شده هم زیاد میشه تا از شما خرید کنه.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *