زنجیره ارزش قالی

جشنواره نوآوری و کارآفرینی “زنجیره ارزش قالی”

پایگاه خبری دنیای برند، معاون بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از برگزاری اولین “جشنواره نوآوری و کارآفرینی زنجیره ارزش قالی” استان کرمانشاه خبر داد.

احسان باقرخانی در گفت و گو با ایسنا، هدف از برپایی این جشنواره را گسترش پژوهش و نوآوری و استفاده از ایده‌های خلاقانه در رونق زنجیره ارزش فرش دستباف کرمانشاه عنوان کرد.

وی روش‌های بهبود زنجیره تامین مواد اولیه، طراحی و تولید فرش، رنگزاهای طبیعی استان – فرصت کارآفرینی و بازارها و روش‌های نوین فروش را چهار محور اصلی این جشنواره اعلام کرد.

باقرخانی با بیان اینکه این جشنواره ۱۰ خرداد در سالن همایش اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار خواهد شد، گفت: مهلت ارسال ایده به این جشنواره نیز تا ۳۱ اردیبهشت است.

باقرخانی با بیان اینکه این جشنواره با تاکید مرکز ملی فرش ایران و برای اولین بار در کرمانشاه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: کرمانشاه یکی از استان‌های پیشتاز کشور در زمینه تولید فرش خصوصا به لحاظ کیفیت و برند فرش دستباف است.

علاقه مندان جهت ثبت نام در این جشنواره می توانند با شماره های ۰۹۱۸۹۲۱۱۶۷۱ و ۰۹۱۸۸۳۰۲۲۷۲ تماس بگیرند.

سالانه نزدیک به ۱۰۰ هزار مترمربع فر دستباف با فعالیت حدود ۳۰ هزار بافنده در کرمانشاه تولید می شود و این استان جزو ۱۰ استان اول کشور در این زمینه است.

فرش سنقر کرمانشاه یکی از شناخته‌ شده ترین برندهای فرش دستباف در ایران و حتی جهان است.

منبع: ایسنا

همچنین ببینید

هوش مصنوعی

تعهد شرکت‌های پیشرو در هوش مصنوعی برای حفاظت از کودکان

شرکت‌های پیشروی جهان در زمینه هوش مصنوعی متعهد می‌شوند که از ایمنی آنلاین کودکان محافظت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *