لابیاپلاستی

هزینه لابیاپلاستی در موارد مختلف چگونه است؟

پایگاه خبری دنیای برند، این هزینه ها مختلف است. ممکن است لابیاپلاستی تنها باشد . ممکن است همراه با جراحی زیبایی واژن ( واژینوپلاستی ) باشد . ممکن است با عمل تنگی واژن باشد .

همانطور که قبلا گفته شد هزینه جراحی لابیاپلاستی بین ۳۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان الی ۴۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان است . اما بسته به شرایطی این قیمت ها عوض میشود . یکی از این شرایط درخواستهای خود شخص هست که بیان می کنند .

ممکن است بیمار بخواد در بیمارستان جراحی لابیاپلاستی کند . در این شرایط هزینه خود بیمارستان ۵۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان است . و یا تقاضای ماندن یک شب اضافه در بیمارستان را کند که در این شرایط هزینه یک شب اضافه حدود ۵۰۰۰۰۰ هزار تومان میباشد .

واژینوپلاستی در جاهای مختلف متفاوت است . مثلا در بعضی مراکز ۴۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان میباشد و در بعضی از مراکز ۶۰۰۰۰۰۰ میلیون میباشد . اینکه در بعضی از مراکز هزینه های بیشتری میگیرد بستگی به موضوعاتی است که اشاره میکنیم . دو نوع روش جراحی لابیاپلاستی داریم . یک روش با تیغ است یک روش با لیزر است  ، که قطعا روش با لیزر از جایگاه ویژه ای برخوردار است . و اولویت بیشتری دارد .

دستور العمل قبل از جراحی زیبایی لابیاپلاستی

  1. لطفا حتما قبل از جراحی لابیاپلاستی قبل از پزشک متخصص معاینه شده و مشاورات لازم در صورت لزوم را انجام دهید .
  2. بهتر است قبل از عمل جراحی لابیاپلاستی از بیمار تست پاپ اسمیر گرفته شده باشید .
  3. آزمایش hiv و hbsag جز ازمایشات روتین قبل از جراحی انجام شود .
  4. جراحی هایی که در این مرکز انجام میشود با بی حسی موضعی است و مطمئن باشید که اگر با پزشک خود همکاری داشته باشید ، درد و مشکلی حین عمل جراحی لابیاپلاستی نخواهید داشت .

لابیاپلاستی با لیزر

واژینوپلاستی و لابیاپلاستی با لیزر جز جدیدترین روش های جراحی زیبایی لابیاپلاستی میباشد . البته تبلیغ این روش بسیار زیاد است و افراد با توجه به تبلیغ های وسیع سعی در جمع اوری افراد جهت انجام ان کار دارند .لذا باید خیلی مواظب بود که کجا و چگونه عمل لابیاپلاستی با لیزر را انجام داد .

یکی از مزایاهای مهم لابیاپلاستی با لیزر را میتوان زمان انجام ان دانست به طوری که زمان انجام عمل لابیاپلاستی با لیزر کمتر از یک ساعت میباشد .

یکی از توصیه های که اکثر جراح زنان میکنند این است که در طول دو ماه بعد از لابیاپلاستی نباید رابطه جنسی داشت .

اقدامات بعد از جراحی لابیاپلاستی

هدف ما این است که شما احساس راحتری بعد از ترک کلینیک و بیمارستان داشته باشیم .

اقداماتی که بلافاصله بعد از لابیاپلاستی بهتر است انجام دهید

شما بهتر است بلافاصله بعد از جراحی لابیاپلاستی در یک پوزیشن کاملا مسطح قرار داشته باشید .

هر ۴ تا ۶ ساعت از کیسه یخ در ۲۴ ساعته اول استفاده کنید تا زمانی که بیدارید .

 چرا اینقدر اختلاف قیمت وجود دارد ؟ مثلا لیپوماتیک شکم و پهلو مبلغ ۸۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان است اما در جاهای دیگر و یا حتی خود مرکز مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان اعلام میشود . دلیل اینکه این مبالغ متفاوت است دلایل بسیار زیادی دارد . از جمله : شرایط کلینیک ، موارد مصرفی ، نوع بستری بیمار ، نوع لوازم مصرفی بیمارستان ، و مواردی از این قبیل میباشد  هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو در مجموع مبلغ ۱۴۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان میشود . هزینه لیپوماتیک هر ناحیه به صورت جداگانه ۶۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان میشود . هزینه عمل ابدومینوپلاستی با لیپوماتیک شکم و پهلو ۲۷۰۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان میشود.

How much does a labiaplasty cost in different cases 01 - هزینه لابیاپلاستی در موارد مختلف چگونه است؟
این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

How to have a great trip to Antalya 310x165 - چگونه سفری عالی به آنتالیا داشته باشیم؟

چگونه سفری عالی به آنتالیا داشته باشیم؟

برای سفری عالی به آنتالیا ابتدا باید اطلاعاتی کامل درمورد این شهر داشته باشید و یک برنامه‌ریزی دقیق انجام دهید تا بهترین سفر زندگی خود را تجربه کنید. در برنامه‌ریزی برای سفر به این شهر، انتخاب هتل خوب مانند هتل ونزیا پالاس دلوکس ریزورت آنتالیا، رزرو به‌موقع بلیط هواپیما آنتالیا و ... اهمیت دارد و باید توجه ویژه‌ای به آن‌ها داشته باشید. اگر قصد سفر به این شهر را دارید و در حال برنامه‌ریزی هستید، این مطلب را اتا انتها بخوانید تا با نکات ویژه یک سفر خوب به آنتالیا آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *