خرید آبمیوه گیری

۱۳ نکته طلایی قبل از خرید آبمیوه گیری برای انتخاب جهیزیه

پایگاه خبری دنیای برند، بی شک نوشیدن آبمیوه های طبیعی که در خانه توسط خودتان درست می شود، در مقایسه با سایر آبمیوه های کافی شاپ ها و یا آبمیوه های بسته بندی شده، می تواند سالم تر و مغذی تر باشد. به همین خاطر داشتن یک دستگاه آبمیوه گیری مناسب برای هر خانه ای الزامی می باشد. حتما می دانید که آبمیوه های تازه و طبیعی سرشار از ویتامین های مورد نیاز برای بدن شما هستند و سلامتی را برای بدن تان به ارمغان می آورند. از این رو اگر به سلامتی خود و عزیزان تان اهمیت می دهید، تنها کافی است که این لوازم خانگی کاربردی را در خانه خود داشته باشید و در هر زمان که خواستید، به کمک آن از نوشیدن انواع آب میوه ها لذت ببرید. ما در این مقاله می خواهیم، تا شما را با نکات مهم قبل از خرید آبمیوه گیری آشنا کنیم، پس همین جا تا آخر مقاله با ما بمانید.

نکات مهم قبل از خرید آبمیوه گیری به شرح زیر می باشد.

  1. توان آبمیوه گیری را حتما در نظر بگیرید

یکی از مهم ترین شاخصه ها که باید قبل از خرید آبمیوه گیری بدانید، میزان توان دستگاه می باشد. توان این مدل از لوازم خانگی نیز بر حسب وات مشخص می شود. توان مصرفی آبمیوه گیری جزء مواردی است، که رابطه مستقیمی با قیمت دستگاه، مصرف برق و عملکرد دستگاه دارد. آبمیوه گیری ها اغلب قدرتی بین ۵۰۰ تا ۱۵۰۰ وات دارند و شما باید بسته به نکات در نظر گرفته، یکی از بهترین آبمیوه گیری ها را برای خودتان خریداری نمایید.

  1. اهمیت جنس بدنه و طراحی آبمیوه گیری

بدنه این دستگاه اغلب از جنس استیل، پلاستیک و یا ترکیبی از پلاستیک و استیل می باشد. جنس بدنه دستگاه رابطه مستقیمی با کیفیت، مقاومت و قیمت آبمیوه گیری دارد. قطعا بدنه استیل مقاومت و ماندگاری بالاتری نسبت به پلاستیک دارد و از ظاهری زیباتر نیز برخوردار است. در خصوص طراحی این دستگاه نیز باید گفت، یک آبمیوه گیری با طراحی شیک و لوکس می تواند، آشپزخانه شما را زیبا و چشم نواز کند. بنابراین در خرید این لوازم خانگی جنس بدنه و طراحی دستگاه، یکی دیگر از نکات مهم قبل از خرید آبمیوه گیری می باشد.

  1. دقت کردن به جنس تیغه آبمیوه گیری

یکی از اجزای بسیار مهم در ساخت این دستگاه برقی، تیغه آن می باشد. تیغه ها اغلب از جنس تیتانیوم، فولاد ضد زنگ و یا پلاستیک فشرده ساخته می شوند. توجه کنید که تیغه آبمیوه گیری باید بسیار مقاوم باشد، تا بتواند در مقابل میوه های سفت و سخت دوام بیاورد، نشکند و همچنین دچار زنگ زدگی نشود. بنابراین پیشنهاد ما به شما انتخاب تیغه های فولاد ضد زنگ می باشد.

  1. سرعت آبمیوه گیری را بسنجید

از دیگر نکات مهم قبل از خرید آبمیوه گیری که باید حتما آن را در نظر بگیرید، سرعت دستگاه می باشد. لازم است بدانید که سرعت آبمیوه گیری در غلظت و کیفیت آبمیوه شما تاثیر به سزایی دارد. در کل هر چه سرعت این لوازم برقی خانگی بالاتر باشد، فرایند آبگیری سریع تر و بهتر انجام می شود.

  1. دقت کردن به مخزن تفاله

هر چقدر اندازه مخزن های تفاله دستگاه بیشتر باشد، آبمیوه گیری در یک نوبت مقدار میوه های بیشتری را در خود جای می دهد. پس فراموش نکنید که ظرفیت مخزن تفاله گیر در راهنمای خرید آبمیوه گیری بسیار مهم است. به طور معمول ظرفیت ۱.۵ لیتری برای مصارف خانگی مناسب و کافی می باشد.

  1. 13 golden tips before buying a juicer to choose a dowry 01 - 13 نکته طلایی قبل از خرید آبمیوه گیری برای انتخاب جهیزیه۶. توجه کردن به دهانه آبمیوه گیری

یکی دیگر از فاکتورهایی که قبل از خرید آبمیوه گیری باید به آن توجه کنید، اندازه دهانه آبگیری دستگاه می باشد. بزرگ بودن دهانه آبگیری می تواند یک ملاک برای برتری دستگاه باشد، چون که در این صورت نیازی به خرد کردن بیش از حد میوه و سبزیجات و هدر دادن زمان نیست.

  1. میزان مصرف انرژی آبمیوه گیری

دقت کنید که هر چه مصرف انرژی دستگاه کمتر باشد، میزان برق مصرفی پایین تر خواهد بود و دستگاه طول عمر بیشتری خواهد داشت. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص میزان مصرف انرژی، به برچسب مصرف انرژی دستگاه مراجعه کنید. این گزینه جزء مهم ترین نکاتی است که باید قبل از خرید این لوازم خانگی کاربردی بدانید.

  1. میزان سر و صدای دستگاه را بسنجید

بی شک هیچ کاربری در حین کار کردن با لوازم خانگی متفاوت، به سر و صدا یا لرزش یک وسیله تمایل ندارد. بنابراین بهترین کار در هنگام خرید دستگاه آبمیوه گیری این است، که حتما قبل از خرید میزان صدای دستگاه را تست کنید. یک روش دیگر برای سنجیدن میزان صدا و لرزش دستگاه این است، که در خصوص برند و مدل مورد نظرتان نظرات کاربران را حتما بخوانید و از تجربیات آن ها اطلاعات لازم را به دست بیاورید.

  1. سهولت شستشوی دستگاه آبمیوه گیری

باز و بسته شدن آسان قطعات دستگاه، سبب می شود تا شستشو و تمیز کردن آبمیوه گیری راحت تر صورت بپذیرد. دقت کنید که سهولت در شستشو و نظافت، باعث افزایش راندمان دستگاه و طول عمر آن می گردد.

  1. توجه کردن به چند کاره بودن آبمیوه گیری

برخی از این دستگاه ها در قالب دستگاه هایی چند کاره یا غذا ساز در بازار عرضه می شوند، که علاوه بر امکان گرفتن آبمیوه، قابلیت های دیگری را نیز در اختیار شما قرار می دهند. به عنوان مثال برخی از این دستگاه ها علاوه بر آبمیوه گیری، دارای قابلیت هایی مانند مخلوط کن، رنده کردن، آسیاب و … هستند. بنابراین شما باید قبل از خرید این دستگاه، این نکته مهم را در نظر بگیرید و تصمیم خود را در خصوص انتخاب نهایی آبمیوه گیری قطعی کنید.

  1. اهمیت قیمت دستگاه آبمیوه گیری

این دستگاه ها دارای طیف قیمت های متفاوتی هستند و قیمت هر کدام بسته به کارکرد، جنس، طراحی، سرعت و … می تواند متفاوت باشد. بنابراین شما باید  سعی کنید با توجه به میزان بودجه ای که دارید، یکی از بهترین دستگاه ها را برای خود خریداری نمایید. این را بدانید که همیشه قیمت بالاتر مساوی با بهترین آبمیوه گیری نیست.

  1. گارانتی معتبر آبمیوه گیری

بعد از این که تمامی این نکات و فاکتورهای مهم را قبل از خرید آبمیوه گیری در نظر گرفتید، باید دستگاه مورد نظر را از فروشگاه های معتبر لوازم خانگی خریداری کنید. خریدن آبمیوه گیری از مراکز فروش لوازم خانگی معتبر، می تواند تضمین کننده معتبرترین گارانتی برای محصول شما باشد و تمام نگرانی های شما را در خصوص تعمیر و یا تعویض قطعات دستگاه برطرف خواهد کرد.

  1. برندهای معتبر آبمیوه گیری

کنوود، تفال، فیلیپس، آبمیوه گیری بوش، پاناسونیک، براون، پارس خزر، مولینکس جزء برندهای معتبرو با کیفیت دستگاه آبمیوه گیری می باشند. شما با انتخاب هر یک از این برندها، خرید برترین دستگاه آبمیوه گیری را برای خود رقم می زنید.

13 golden tips before buying a juicer to choose a dowry 02 - 13 نکته طلایی قبل از خرید آبمیوه گیری برای انتخاب جهیزیهکلام آخر

این هم از اتمام مقاله نکات مهمی که قبل از خرید آبمیوه گیری باید بدانید. هر یک از این نکات به نوبه خود می توانند در خرید شما تاثیر گذار باشند و موفقیت خریدتان را چندین برابر کنند. بنابراین تنها کاری که برای خریدی ایده آل و مناسب لازم است، این است که تمام فاکتورهای درج شده در این مقاله را به خوبی بسنجید و در میان شلوغی بازار و تنوع آبمیوه گیری ها، یکی از بهترین آن ها را برای خودتان خریداری نمایید.

منبع : فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی سیلا کالا

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Translation of the top 4 YouTube podcasts for the first time 310x165 - ترجمه ۴ پادکست برتر یوتوب برای اولین بار در مدرسه صفر تا صد

ترجمه ۴ پادکست برتر یوتوب برای اولین بار در مدرسه صفر تا صد

پایگاه خبری دنیای برند، در شلوغی‌های عصر دیجیتال، جایی که مرزهای با کلیک روی یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *