برند فورد

افت سهام برند فورد

پایگاه خبری دنیای برند، سهام فورد بیشترین افت روزانه را از سال ۲۰۱۱ پس از هشدار درباره تورم داشته است.

سهام شرکت فورد موتور روز سه‌شنبه در بیشترین کاهش یک روزه خود در بیش از یک دهه گذشته بیش از ۱۲ درصد سقوط کرد زیرا این خودروساز اعلام کرد که هزینه‌های مربوط به تورم در سه ماهه جاری یک میلیارد دلار بیشتر از حد انتظار خواهد بود و کمبود قطعات تحویل را به تاخیر انداخته است.

سهام به ۱۳.۰۹ دلار خاتمه یافت که این درصد کاهش آن برای جلسه را به بزرگ‌ترین از ژانویه ۲۰۱۱ تبدیل کرد. نتایج اولیه سه ماهه سوم فورد که اواخر روز دوشنبه منتشر شد، باعث کاهش ۵.۶ درصدی سهام رقیب جنرال موتورز شد زیرا تحلیلگران گفتند ممکن است زمان بیشتری طول بکشد تا خودروسازان از کمبود تراشه بهبود یابند.

امانوئل روسنر، تحلیلگر دویچه بانک گفت: به نظر می‌رسد که کمبود تراشه و قطعات در سراسر صنعت، ممکن است با سرعت کمتری نسبت به پیش‌بینی بهبود یابد.

فورد همچنین تخمین زده است که ۴۰ هزار تا ۴۵ هزار وسیله نقلیه در موجودی بدون قطعات داشته باشد. فورد که قرار است نتایج سه ماهه سوم را در ۲۶ ماه اکتبر گزارش کند، پیش‌بینی ۱۱.۵ تا ۱۲.۵ میلیارد دلار درآمدهای تعدیل شده قبل از بهره و مالیات در سال ۲۰۲۲ را تأیید کرد.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

سهام فورد ۳۷ درصد در سال ۲۰۲۲ کاهش یافته است.

منبع: ایسنا

همچنین ببینید

The family health program in the name of Iran was registered globally 310x165 - برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

سازمان جهانی بهداشت، «برنامه سلامت خانواده» را ابتکار جمهوری اسلامی ایران دانست و بر اساس …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x