ساندویچ پانل

آشنایی با ساندویچ پانل‌ها

پایگاه خبری دنیای برند، آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا خرید پانل های فلزی عایق بندی شده یا ساندویچ پانل در صنعت رو به افزایش است و چگونه می توانید با استفاده از آن در طراحی و ساخت ساختمان خود صرفه جویی کنید و عملکرد و کارایی ساختمان را ارتقاء دهید؟

مزایای طراحی با ساندویچ پانل عایق بندی شده چیست؟

خاصیت عایق بندی برتر، افزایش قابلیت پوشا و نصب یک مرحله ای، معمولا ساندویچ پانل ها را کارآمدتر و مقرون به صرفه تر می کند، خصوصاً در مقایسه با دیگر مصالح سنتی ساختمان. علاوه بر این، پانل ها در مجموعه ای از رنگ ها، عرض ها، پروفیل ها و پوشش ها موجود هستند، که باعث می شود طیف گسترده ای از زیبایی های ظاهری برای دیوارها و سقف ها فراهم شود.

ما در مجموعه ویراپانل بهترین نوع ساندویچ پانل ها را برای شما طراحی و تولید کرده ایم، بیایید با برخی از ویژگی های مهم پانل های ارائه شده در ویراپانل  آشنا شویم.

 

 

مزایای طراحی با ساندویچ پانل های حرفه ای:

۱. انعطاف پذیری طراحی:

پانل های فلزی عایق بندی شده در انواع سطوح مسطح و موج دار؛ مناسب برای دیوارهای خارجی، دیوارهای داخلی و سقف ها موجود هستند. این نوع ساندویچ پانل ها به دلیل قابلیت پوشش دهانه بزرگتر و تحمل بار بیشتر، نسبت به پانل های تک پوستی، از قدرت پشتیبانی بیشتری برخوردار هستند. علاوه بر این به دلیل در دسترس بودن عرض های مدولار سفارشی و گوشه های گرد و نیز در دسترس بودن طیف گسترده ای از رنگ ها، می توانند از هر طرحی پشتیبانی کنند.

۲. سازگار با محیط زیست:

معمولا بخش قابل توجهی از فولاد مورد استفاده در ساندویچ پانل ها از مواد بازیافتی تهیه می شوند. بعلاوه، خصوصیات عایق بندی آنها با مواد مخصوص و قابل توجه می تواند کدهای انرژی فعلی را برآورده یا از آنها فراتر رفته و به اعتبارات سیستم رتبه بندی ساختمان سبز در انرژی و طراحی محیط زیست (LEED) کمک کند.

۳. مقاوم در برابر آتش:

در مواردی که نیاز به مقاومت در برابر آتش، یک، دو یا سه ساعته باشد، ساندویچ پانل های کامپوزیتی با استفاده از عایق پشم معدنی بهترین گزینه هستند. شما می توانید از این مصالح برای امنیت محل کار و یا محل زندگی خود استفاده کنید.

 

Familiarity with sandwich panels - آشنایی با ساندویچ پانل‌ها

مزایای ساختمانی ساندویچ پانل ها:

۱. سهولت نصب:

از آنجا که نمای داخلی و خارجی پانل های فلزی عایق بندی شده می توانند به عنوان سطح تمام شده ساختمان عمل کنند، دیگر نیازی به نصب عایق های صوتی، حرارتی و رطوبتی نیست. این بدان معناست که در حین ساخت دیگر نیازی به ورود مصالح جدید نیست و این موضوع ساده سازی فرآیند و صرفه جویی در هزینه ها را به وجود می آورد.

 

۲. زمان ساخت سریع:

بیشتر ساندویچ پانل های عایق بندی شده با یک سیستم اتصال دهنده مخفی جانبی  تولید می شوند که متصل کردن و  نصب آنها را ساده می کند. اتصالات موجود اجازه می دهند تا آنها را به سرعت نصب کنید و به طور قابل توجهی زمان ساخت ساختمان را کاهش دهید.

مزایا ساندویچ پانل ها برای صاحبان ساختمان:

۱. مقرون به صرفه بودن:

انعطاف پذیری در طراحی و مزایای ساختاری که در بالا ذکر شد به مالکان امکان می دهد از اولین هزینه های کاهش یافته ساختمان استفاده کنند. علاوه بر این، بهره وری انرژی، دوام طولانی مدت و سهولت تعمیر و نگهداری معمولی ساندویچ پانل ها می تواند هزینه های عملکردی ساختمان ها  را کاهش دهد.

Familiarity with sandwich panels brandworld.news - آشنایی با ساندویچ پانل‌ها

 

۲. بهره وری انرژی:

با استفاده از ساندویچ پانل ها، عایق بندی خوبی امکان پذیر است، این بدان معناست می توانید کنترل بهتری روی گرمای جریان یافته به داخل یا خارج ساختمان، یا کنترل رطوبت و …. داشته باشید.

کنترل بهتر جریان حرارت، به معنای کنترل بهتر انرژی و هزینه های مربوطه است که برای گرم کردن و خنک سازی ساختمان استفاده می شود.

در کنار مزایای گفته شده شما می توانید انواع ارزان قیمت ساندویچ پانل ها را از ویراپانل با نازلترین قیمت تهیه کنید. مجموعه ویراپانل جایی است که می توانید با خرید عمده تخفیفات ویژه ای نیز دریافت کنید.

شما به راحتی می توانید با مراجعه اینترنتی به وب سایت ویراپانل مدل های به روز و مدرن و ارزان قیمت ساندویچ پانل را از نظر مشخصات بررسی کنید و از مشاوره رایگان این مجموعه نیز استفاده کنید. ما در این مرکز کمک می کنیم تا بتوانید با کمترین هزینه بهترین پانل ها را برای نیاز خود خریداری کنید.

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Img20240313151452412 310x165 - برای توسعه انرژی تجدیدپذیر، از ظرفیت های بین المللی استفاده شود

برای توسعه انرژی تجدیدپذیر، از ظرفیت های بین المللی استفاده شود

در نشست کمیسیون انرژی اتاق ایران که با حضور نماینده اتاق‌های مشترک برگزار شد، درباره …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x