برند تسلا

رشد دلار مانع صعود برند تسلا شد

پایگاه خبری دنیای برند، شرکت خودروسازی تسلا با اشاره به رشد روزافزون دلار آمریکا، همراه با تنگناهای تولید و تحویل، فروش سه ماهه سوم را گزارش داد که کمتر از برآوردهای وال‌استریت بود.

این شرکت گفت که در مقایسه با پیش‌بینی تحلیلگران (۲۲.۱ میلیارد دلار)، درآمد به ۲۱.۵ میلیارد دلار افزایش یافت.

سرمایه‌گذاران توجه زیادی به این دارند که تسلا با چه سرعتی می‌تواند تولید شاسی‌بلند مدل Y را از کارخانه‌های جدید در آستین و برلین افزایش دهد که یک نقطه عطف برای این سازنده پیشگام خودروهای برقی است. تسلا به هزینه‌های بالاتر مربوط به افزایش تولید کندتر از حد انتظار در کارخانه‌های جدید و همچنین مشکلات حمل‌ونقل وسایل نقلیه اشاره کرد.

تسلا گفت: در حالی که در دسترس‌بودن قطعات مشکل کمتری در سه ماهه ایجاد کرد، ظرفیت حمل‌ونقل خودرو در دوره‌های اوج تحویل به طور فزاینده‌ای چالش‌برانگیز شد.

این شرکت مستقر در آستین، تگزاس به برنامه های دیرینه خود برای افزایش تحویل خودرو به طور متوسط سالانه ۵۰ درصد در طی چندین سال پایبند است. انتظار می‌رود تحویل کامیون برقی جدید را در دسامبر آغاز کند.

ایلان ماسک، مدیر اجرایی تسلا در ماه آوریل گفت که تسلا بیش از ۱.۵ میلیون دستگاه خودرو در سال جاری تولید خواهد کرد. این شرکت در سه سه ماهه اول ۹۲۹ هزار و ۹۱۰ دستگاه فروش داشته است و برای رسیدن به این هدف باید بیش از ۵۷۰ هزار دستگاه در سه ماهه چهارم تولید کند. در سه ماه پایانی سال ۲۰۲۱ نیز ۳۰۵ هزار و ۸۴۰ دستگاه خودرو تولید کرد.

منبع: ایسنا

همچنین ببینید

62966702

هوش مصنوعی گوگل، بیماری را از روی صدای سرفه تشخیص می‌دهد

هوش مصنوعی گوگل به زودی می‌تواند از سرفه برای تشخیص بیماری استفاده کند. به گزارش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *