توسعه برند کیش

توسعه برند کیش به عنوان مقصد برتر گردشگری

پایگاه خبری دنیای برند، «سعید دهقان» در مراسم رونمایی از سامانه‌ها و طرح‌های عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی از برگزاری این رویدادها، ایجاد شادابی و نشاط اجتماعی برای گردشگران و کیشوندان است، اظهار کرد: توسعه برند کیش به عنوان مقصد برتر گردشگری و معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری از اهداف برگزاری رویدادهای تابستانی کیش است.

وی ادامه داد: بازاریابی بهینه و جذب حداکثری گردشگر ورودی و به حداقل رساندن ایام فصل خلوت، خاطره سازی برای گردشگران در جهت ایجاد تبلیغات شفاهی مثبت و انسجام حداکثری بخش‌های دولتی و خصوصی در جهت بازاریابی گردشگری از دیگر اهداف برگزاری رویدادهای تابستانی در کیش است.

دهقان با اشاره به برگزاری گردهمایی بلاگرهای گردشگری و مسابقه بزرگ تفریحات دریایی کشور از یک تا چهارم تیر سال جاری افزود: مسابقات قهرمانی کشوری جت بُوت ویژه خانم ها و آقایان از سه تا ۱۷ تیر، سمینار آموزشی مدیران هتل‌های کشور از پنج تا هشت تیر و جشنواره موسیقی جنوب کیش ( یامال) از هفت تا دهم تیر در جزیره کیش برگزار می‌شود.

وی از برگزاری جشنواره بزرگ تخفیف کیش به مناسبت عید قربان تا عید غدیر از هفتم تا ۱۶ تیر خبر داد و گفت: به منظور جلب رضایت گردشگران، با همکاری تمام جوامع صنوف کیش، تخفیفات ویژه برای مسافران تابستانی کیش درنظر گرفته شده است.

مدیر بازاریابی و تبلیغات گردشگری ادامه داد: المپیاد ورزشی کانون وکلای، برگزاری رویداد بین المللی تن پوش ایرانی و فاخر اقوام، مسابقات قهرمانی کشوری غواصی و نجات‌غریق، نمایشگاه پوست، مو و زیبایی، مسابقات کشوری رشته‌های بادبانی و جشنواره و نمایشگاه اقوام ایران زمین در قالب رویدادهای تابستانی کیش برگزار خواهد شد.

دهقان با بیان اینکه معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از برگزاری هر رویداد گردشگر پسند حمایت می کند، اضافه کرد: درحال حاضر برگزاری ۱۳ رویداد قطعیت یافته اما با توجه به استقبال جوامع صنوف کیش، فعالان اقتصادی و بخش‌های مختلف سازمان و شرکت‌های تابعه از رویدادهای تابستانی کیش، انتظار می رود تعداد این رویدادها افزایش یابد.

منبع: ایرنا

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *