فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت فروشگاهی در شیراز (طراحی فروشگاه اینترنتی)

چرا نیاز به فروشگاه اینترنتی دارید؟

پایگاه خبری دنیای برند، فروشگاه اینترنتی در واقع شعبه آنلاین کسب و کار شماست. فروش آنلاین در واقع مشکلات مکانی و زمانی را برای مشتریان شما از بین میبرد و موجب میشود تا مشتریان در هر زمان و هر مکان بتوانند از خدمات شما استفاده کنند.

 

چرا طراحی سایت فروشگاهی اهمیت دارد؟

با افزایش ترند خرید از فروشگاه اینترنتی در شیراز نقش سایت های فروشگاهی در فروش محصولات و معرفی برند بسیار پررنگ شده است. همان طور که برخورد اول در خرید حضوری پر اهمیت است، ظاهر سایت و تجربه کاربری برای وب سایت فروشگاهی شما بسیار حیاتی است. کاربر سایت فروشگاه اینترنتی باید بتواند به شما اعتماد کند و به مشتری دائم شما تبدیل شود و این کار فقط با یک طراحی خوب میسر است.

میتوانید برای سفارش سایت فروشگاهی و طراحی سایت فروشگاهی در شیراز به گروه لاگ مراجعه کنید:

مشاهده لینک سایت

روند طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای

برای طراحی یک سایت فروشگاهی میبایست خودتان را جای یک کاربر بذارید و از دید او به سایت دقت کنید و شروع به طراحی وب سایت فروشگاه آنلاین خود بکنید. باید توقعات کاربر را برطرف کنید. سرعت بالا لود شدن سایت، توضیحات کافی و مناسب برای محصولات، سادگی استفاده از سایت، مشاوره و گفت و گو آنلاین با فروشندگان سایت، پیشنهاد های ویژه تخفیف دار و … ویژگی هایی هستند که باید به آن ها توجه کنید و روی آن حساس باشید. برای طراحی یک سایت فروشگاهی حرفه  ای در شیراز گروه لاگ توصیه میشود.

ویژگی های یک سایت فروشگاه اینترنتی موفق

  • صفحه معرفی محصول دقیق و پر جزییات
  • دسته بندی صحیح محصولات
  • تعریف سبد خرید
  • پرداخت از طریق درگاه های بانکی مختلف
  • قابل استفاده در موبایل و لپتاپ
  • امکان مقایسه محصولات
  • امکان درج تخفیف های ویژه
  • امکان تعریف کد تخفیف
  • انبار داری و حسابداری
  • قابلیت اتصال به پنل پیامکی
  • فیلترینگ و جستجوی کالا

 

Designing a store site in Shiraz 0 - طراحی سایت فروشگاهی در شیراز (طراحی فروشگاه اینترنتی)امکان ثبت نظر برای محصولات:

یکی از مهم ترین عواملی که در خرید مشتری تاثیر گذار است نظر سایر مشتریان و کسانی که از محصول استفاده کرده اند است. مسلما قبل از خرید هر محصولی در مشتری شک ایجاد میشود اما نظرات سایر مشتریان میتواند این شک را برطرف کرده و مشتری را به خرید آن کالا ترغیب کند.

به این شکل مشتریان شما به بازاریاب شما تبدیل میشوند و با معرفی و تایید محصولات سایت شما مشتریان را به خرید محصول ترغیب میکنند.

امکان مقایسه محصولات

یکی از ویژگی های سایت های فروشگاهی خوب مقایسه محصولات است. این ویژگی به مشتری کمک میکند تا به سرعت ویژگی های کالا را مقایسه کند و سریع تر تصمیم به خرید بگیرد.

جستجوی محصولات

ویژگی سرچ محصول در فروشگاه اینترنتی بسیار مهم است. مشتری های سایت شما عموما کم حوصله هستند و توقع دارند که با کمترین زحمت و صرف کمترین زمان محصول مورد نظرشان را در فروشگاه اینترنتی شما پیدا کنند. توسط قابلیت سرچ محصولات در فروشگاه اینترنتی کاربران میتوانند با تایپ نام محصول مورد نظر به سرعت به صفحه محصول منتقل شده و خرید خود را انجام بدهند.

تعریف روش های ارسال برای کالاهای مختلف

بعضی از کالا های سایت شما روش های ارسال خاصی دارند. برای مثال کالاهای سنگین را با باربری ارسال میکنید و احتمالا هزینه بیشتری دریافت میکنید. پس بهتر است بتوانید برای برخی از محصولات خاص روش های ارسال اختصاصی انتخاب کنید.

در آخر توجه داشته باشید که فرآیند طراحی وب سایت فروشگاهی نیازمند یک تیم حرفه ای و با تجربه است که شما را از ۰ تا فروش های بالا همراهی کند و بتواند تجربه کاربری خوبی فراهم کند. جهت مشاوره طراحی سایت فروشگاهی حتما با شرکت برنامه نویسی لاگ در شیراز در ارتباط باشید.

 

همچنین ببینید

فولاد

صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد ۱۴۰۲

پایگاه خبری دنیای برند، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران آمار کامل حجم و ارزش صادرات سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *