استان مازندران

برند سازی و تمهید زیرساخت ها زمینه ساز تقویت تولید

پایگاه خبری دنیای برند، احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در مراسم افتتاح طرح های اقتصادی و اشتغالزایی در نکا، اظهار کرد: اگر قرار است در استان تولیدات خوب انجام شود باید برندسازی و بسته بندی خوب داشته و مهمتر از همه باید به فروش مناسب برسد که در این دولت به تولید و زیرساخت ها مثل پایانه های صادراتی توجه شده است.

استاندار مازندران گفت: باید تلاش شود تا حلقه های مختلف به تولید کننده وصل شوند و با توجه به اینکه به خصوص در محصولات کشاورزی، کم توجهی به صنایع تبدیلی و فروش و بازاریابی وجود داشت و این حوزه ها مغفول مانده بود؛ در ادامه راه تلاش بیشتری در این حوزه انجام شود.

وی افزود: مجموعه سدنا نکا  با ذخیره سازی، انجماد و توزیع مواد غذایی در ۵ هزار و ۵۰۰ متر مربع زمین و اعتبار ی بالغ بر ۱۵۵ میلیارد ریال برای حدود ۱۰۰ نفر در فاز اول اشتغال ایجاد کرده است و به دو هزار نفر اشتغال می رسد که باید کمک کار این واحد تولیدی با همراهی بانک ها بود که در به ثمر نشاندن زحمات تولیدکنندگان از زمین کشاورزی تا کارخانه با بازاریابی مناسب و فروش معتبر تلاش دارد و باید برای شکافتن بازار کشورهای همسایه کار مفیدی انجام شود.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

حسین زادگان خاطر نشان کرد: این مجموعه تولیدی با دارا بودن سردخانه مناسب و استاندارد و نیروی کار مفید و تولید مناسب محصولات می تواند همراه مناسبی برای شرکت های مختلف استان و استان های همسایه در قالب بسته بندی های مختلف باشد تا به بازار منطقه و کشورهای C.I.S عرضه شود  و ضمن ارزآورزی موجب رونق تولیدات منطقه شود.

منبع: استانداری مازندران

همچنین ببینید

برند تسلا

افت محبوبیت تسلا در کالیفرنیا: زمزمه‌های افول یک غول؟

طبق داده‌های انجمن فروشندگان خودروهای جدید کالیفرنیا، ثبت نام خودروهای تسلا در این ایالت در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ با افت هشت درصدی مواجه شده است. این دومین دوره متوالی است که شاهد کاهش تقاضا برای خودروهای این برند در کالیفرنیا هستیم، بازاری که زمانی قلب تپنده محبوبیت تسلا محسوب می‌شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *